Gå til innhold

Generell whinetråd

Anbefalte innlegg

WoW er alt for omfattende til at jeg orker å begynne. *whine*

Dersom du ikke bestemmer deg for å være pr0 før du i det hele tatt har begynt, tror jeg du kommer til å finne at det er en ganske behagelig læringskurve i WoW. Quests som geleider deg i riktig retning, og tooltips og tutorials for å hjelpe deg i gang er på plass helt fra begynnelsen. Når du engang blir 60/70/80 ser ikke ting så ubegripelig komplisert ut lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha offentlig vanilla server :(

Tror du ville blitt lei ganske fort, alt er gammelt og alle vil ha noe nytt.

Så i så fall tror jeg du ville blitt en liten loner på den serveren, eller kanskje noen småtasser som springer rundt :)

Det vil alltid komme mer og mer nytt, og uten det ville WoW hvert et dødt spill

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Hvorfor vil du det? De gamle tider svunnet og borte, du får dem ikke igjen :)

Fordi det var noe av det beste som har skjedd i min gamer-karriere. :p

Jeg vil ha offentlig vanilla server :(

Tror du ville blitt lei ganske fort, alt er gammelt og alle vil ha noe nytt.

Så i så fall tror jeg du ville blitt en liten loner på den serveren, eller kanskje noen småtasser som springer rundt :)

Det vil alltid komme mer og mer nytt, og uten det ville WoW hvert et dødt spill

Hadde vel blitt lei etter hvert ja, men går jo ann å årne et patche system, at det kommer nye patcher etter en viss periode eller noe. Tror kanskje at de fleste som faktisk er old-school ville joinet, i alle fall for en stund. :) Og da sitter WoTKL igjen med alle 13 åringene. Kult det.

Lenke til kommentar

Er ikke enig, joda var kanskje morsomt når du var kommet til 60 men det var kun da morroa begynte, oppdragene fra 1 til 60 er så lik at det er vondt, sinnsvakt repeterende og irriterende. Instansene var morsomme men det er de nå og så ikke mye forskjell der. Raid messig var det kanskje spektakulært morsomt å drasse 40 stykk gjennom et raid men personelig synes jeg 25 mann er mer enn nok.

Nei jeg vil ikke ha tilbake det gamle WoW, det er flere idiotiske ting med gamle WoW enn det er bra, så det veier ikke opp engang.

Lenke til kommentar

Fikk lyst å whine litt over whinerne jeg.

De som synes spillet er for lett:

Ja om du da synes slik så ser jeg ikke hvorfor du fortsetter å spille, føler jeg at spillene mine blir for lett legger jeg dem fra meg og finner noe annet å gjøre. Jeg synes det er å snakke i to tunger å si at spillet er for lett for deretter å sette seg ned å spille det, hvorfor spiller man WoW da, fordi det er WoW? Eller fordi man finner spillet interesangt?

Oh noes! No epix!:

Joda masse epics i spillet, veldig mange epics, men det er nå mulig for en normal mann å få tak i disse. Er det slutt å vandre gjennom storbyer og få roser kastet fremfor føttene dine fordi du viser deg som en ekte helt? Synd, men da er det tegn på at egoet ditt er nok oppblåst så litt punktering er bare bra.

Alt var beder før:

Right, Pinocchio, vær forsiktig hvor du veiver den meterlange nesen din. Kanskje det var mer givende på level 60 å springe gjennom store 40 manns raid og /flexe sin elitestatus men ellers var WoW av gamle slager ufattelig statisk, ensporet og kjedelig. Du gjorde en ting fra 1 til 60, grinde random mobs for å klare oppdrag. Når du kom til 60 grindet du PvP/Raid til du var elite nok til å få en status over hodet (Grand Marshal/High Warlord, wow, epix) eller kjørte gjennom raids fra "Dusk til dawn" for å samle über gear. Men hvorfor grindet man epix gear, hva skjedde etterpå? Man grindet epix gear fra et annet raid. Og når det raidet var over? Da grindet man epix gear fra et nytt raid. Erm, variasjon?

Enough whine and cheese from me, send the crackers and some tea please.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Gøy når du kommer inn i det då, men tar ekstremt mykje tid. Altfor mykje.

Hehe, noe sier meg at du ikke har spilt veldig mange andre MMO's aktivt? ;)

Spilte WoW 24/7 i 2 år, så slutta jeg, holdt meg unna alt som har med MMO å gjøre :)

Lenke til kommentar

Gøy når du kommer inn i det då, men tar ekstremt mykje tid. Altfor mykje.

Hehe, noe sier meg at du ikke har spilt veldig mange andre MMO's aktivt? ;)

Spilte WoW 24/7 i 2 år, så slutta jeg, holdt meg unna alt som har med MMO å gjøre :)

Fremdeles en lettvekter altså. Når du har vært i mellom hele levealderen til et MMO så kan du komme tilbake å kommentere i tråden. ;)

Endret av DavidVenice
Lenke til kommentar

Tror da han fikk med seg en god del av WoW i løpet av en 2 års periode?

Spørs kanskje litt når han spilte da, ting tok alltids lengre tid før expansion...

MMORPGer tar tid, men er jo faktisk det som er meningen med dem...og det jeg mener faktisk som er en av de positive faktorene.

At et spill faktisk kan vare såpass lenge er utrolig, og med fortsatt så mange spillere.

For å ikke snakke om alle pengene det drar inn i kassa til utvikleren.

Onlinespill er framtiden, det tror jeg de fleste utviklerne vet... og derfor vil vi nok se flere og flere MMORPGer i framtiden av forskjellige serier som vi husker (Star Wars, TES?) og noen helt nye.

Noen vil bli suksesser, og andre vil bli total katastrofe.

Kos dere med WoW folkes, bruk den tiden dere har til å ha det moro og sosialt.

WoW er et fantastisk spill hvis man spiller det med måte, men går man for langt kan det gå galt :)

Lenke til kommentar

Hold dere ontopic! Det var her vi skulle whine, ikke oppmuntre :p

Ellers vil jeg bare whine på hvor elendig og meningsløst det er å spille prest i pvp. Attpåtil så må vi farme en "syk" mengde honor for å få råd til pvp-gearet også. (sko, belte, ringer, wrist, trinket, neck)

Ingen annen klasse er så lett å drepe som oss!

Lenke til kommentar
Hold dere ontopic! Det var her vi skulle whine, ikke oppmuntre :p

Ellers vil jeg bare whine på hvor elendig og meningsløst det er å spille prest i pvp. Attpåtil så må vi farme en "syk" mengde honor for å få råd til pvp-gearet også. (sko, belte, ringer, wrist, trinket, neck)

Ingen annen klasse er så lett å drepe som oss!

l2p issue, mange priests som har høy rating sååååå klassen kan umulig være så broken.

/whine på whine

Endret av Cosha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...