Hansoen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tier 7 10 man droppet igår, jeg fikk dem, men har nesten ikke lyst til å bruke dem. Paladin shouldersene ser så sinnsykt støgge ut. Og eg som hadde frostblight pauldrons fra grand widow og alt Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noe annet som gjør meg forbannet er at T7 plate gloves du kjøper for 60 emblems er ikke noe bedre enn de plate gloves du får fra Kirin Tor på exalted. Har man i tilegg 400 BS så er det ingen grunn til å kaste 60 emblems avgårde på dem, eneste "nytten" er om man har chesten fra før av for å få de 10% økning på hammer of the righteous. Ellers er strength og stamina nesten identisk på de 2, de har faktisk og samme armor. Hele settet ser faktisk helt ufattelig stygt ut og jeg gremmes på tanken å skal kjøpe de skuldrene og hjelmen, vil jo se ut som en overhellig dott med lysene øyne. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Blizzard må bare ta igjen for å ha gitt dere T2, tidenes råeste tier-set. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Rogue tier2 > Paladin tier2 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tier og andre epics er ALT for lett å skaffe nå om dagen. Springer 11 år gamle spillere rundt med full epic, eneste de trenger å gjøre er gjøre 10 arena matches før update, springe rundt i en battleground for honor og marks, eller bare farme litt mats. Instancene er forresten også en vits, enklere har det aldri vært, både 10 og 25 man. Nei, skal WoW bli interessant må vanskelighetsgraden oppdateres betydelig... Nesumar Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg vil heller si at det som faktisk er epics, ikke burde regnes som epics, enn at de er for lett å få tak i. I mange tilfeller så er 10-man epics minimale oppgraderinger fra lvl80 blues. Selv om det er lilla og epic, så betyr ikke det at det er super bra. 10-man Naxx kan for så vidt også nesten sammenlignes med hva UBRS en gang var, og Malygos er den nye Onyxia. Naxx, Maly, Sarth osv. er for så vidt raids, men bare så vidt. Jeg forventer større utfordring og bedre loot i Ulduar. Raid content vi har nå virker som om noe Blizz la til for at alle ihvertfall skulle få prøve seg så vidt på raiding. Endret 7. februar 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Grunnen til lettere epics er vel for å gi spillerne en følelse av at de har klart noe bra, at de nærmer seg å være de beste. Dessverre er det ikke slik, epics betyr ikke skills. Skal ikke si at lettere instancer bare er dårlig, kan være greit for de som sliter litt mer med å komme med de store gutta for sjansen til å raide å ha det morro. Men når de største runder ALLE instancene, tar å rydder hele greia, selv om taktikkene på noen er det samme som før... da har Blizzard trykket dypt ned i salaten. Håper, som som Ercles sier, at de nye instancene som blir sluppet ut i framtiden, viser seg å være mye mer utfordrene. Husker godt før i AQ40 og lignende, der tilogmed de største gutta måtte akseptere ukevis med feiling, taktikkplanlegging og wiping. Sier ikke at det er morsomt å stå uke etter uke å wipe, men det gir det hvertfall en følelse av at dette er vanskelig og er en utfordring. Nesumar Endret 7. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Dessverre er det ikke slik, epics betyr ikke skills. Så hvorfor bry seg om at alle har epics? Hvis jeg husker rett så kommer faktisk alle Ulduar bosser til å ha alternativer som Sarth har, hvor man kan velge å gjøre det vanskeligere. Jeg vil tippe at achievements/gear som bare kan fås på denne måten vil bli den nye måten å skille de aller beste raiderne ut i fra resten. Jeg vet ikke helt om jeg liker det, jeg håper ihvertfall vi vil se raids med samme vanskelighetsgrad som Hyjal/BT hvor ikke alle kommer seg inn og clearer alt uten problemer. Blizzard har vel også sagt at de aldri vil ha en instance som er like vanskelig som pre nerf Sunwell igjen. Endret 7. februar 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fordi det er veldig lett for de som er vant med oldschool, at de med epic HAR skills. Derfor ser man alltid etter de med fine lilla gear når man leter etter grupper, mer kan man ikke gjøre. Så drar man da inn i en eventuell instance eller battleground, og finner ut at denne spilleren med det flotte gearet er en komplett saga blott, ergo: Wipe Wipe Wipe, Group disbanned. Men som du sier, noen epics burde ikke regnes som epics... og klarer man å skille disse ut så kan man klare å finne ut hvem man burde ha med og hvem ikke. Hadde heller vært lettere for Blizzard å gå tilbake til oldschool, å gjøre disse epicsene til rare items eller dårligere Nesumar Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kan ikke det vettu, da hadde jo folk klaget og det vil ikke Blizz ha noe av ... Å se på gear før man inviter til en gruppe har aldri vært noe problem for meg, ettersom jeg aldri pug-er heroics eller raids. Men ja, å gjøre epics vanskeligere å få tak i hadde vært digg. Husker fortsatt mine første [Giantstalker Bracers], det var big deal det! Nå er det bare enda en til samlingen. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Mitt største minne var da jeg fikk Flameguard Gauntlets fra Magmadar i Molten Core, og Bloodsoaked Legplates fra Hakkar i Zul`Gurub. Da begynte virkelig min kjære DPS-Warrior å ta form, de fleste av de store gikk rundt i disse tingene på vei til tier 3 i Naxx Jeg lyger hvis jeg sier at jeg ikke følte en viss stolthet da jeg gikk rundt med disse. Jeg var den eneste dps-warrioren i guildet mitt, så de fleste av disse itemene gikk til meg. Eller de hanskene vant jeg faktisk fra en retri-pally, som leavet raidet og guildet etter det. Våpenet jeg bruke var noe jeg og med litt hjelp fra venner og guildet, fikk craftet Nightfall. Den øksen var imba, spesielt når den fikk "Chance on hit: Spell damage taken by target increased by 15% for 5 sec". Husker alle casterne elsket det. Huff, det var gode tider det... "Savn". Nesumar Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja var mye mer morsomt i gamle dager når quester tok 70 år å fullføre, rep tok 50, utstyr tok et ekstra 60 år og WoW var forbeholdt elitistene. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Skal du bli blant de store måtte du bruke tid. WoW var (er) et ekstremt tidsfordriv, og det er derfor det ofte blir kalt for et avhengighetsskapende spill. Skal være enig at det ikke alltid var morsomt å bruke helsikkes langt tid på å klare noe, men den følelsen du fikk da du faktisk klarte det var enorm. Nå om dagen er det mer whatever additude mot hva en du klarer eller får. Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg whiner over snøen.. Altfor mye, atpåtil er den ikke kram, hva er vitsen med snø, når du har for små ski..? edit: denne var vist på wow delen.. det så jeg ikke. on topic: whiner over små drittunger. Endret 7. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tier og andre epics er ALT for lett å skaffe nå om dagen. Springer 11 år gamle spillere rundt med full epic, eneste de trenger å gjøre er gjøre 10 arena matches før update, springe rundt i en battleground for honor og marks, eller bare farme litt mats. Instancene er forresten også en vits, enklere har det aldri vært, både 10 og 25 man. Nei, skal WoW bli interessant må vanskelighetsgraden oppdateres betydelig... Nesumar Med tanke på at det er starter content så er det ikke så rart at Blizzard ikke har lagt det så vanskelig. Det som virkelig gjør meg småforbannet er at de ikke la til flere raids før de ga ut spillet. De burde ha lagt til 1-2 flere med høyere vanskelighetsgrad som i TBC slik at man har noe å sikte etter. Nå til dags mister man ikke spillere pga vanskelig content og uendelige wipes, neida, nå til dags slutter folk fordi de må renske Naxx, Sarth3D og Malygos to dager hver uke i 6måneder. Forståelig nok spør du meg. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Pfff, content tar kun en kveld ;< men ulduar blir max sexleg! Lenke til kommentar
lrims Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 At mann nå kan lage Death Knight på hver server bare mann har en over 60 er noe av det mest idiotiske Blizzard har gjort Bare for å få det ut.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er uenig. Og jeg vil heller ikke fortelle hvorfor, det er jo ikke et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
fruktpute Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 aaagh faen jeg blir så sur og grinete over afk'ers i raid, og andre folk som waster tid på alskens småting. mangler disiplin de jævlene. eller så er bare jeg for nazi. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Må finne deg en mer seriøs guild, hvis du ikke pugger da. Husker min gamle guild, AFK uten å si ifra til Raid leader = Kick fra raid Skjer dette 2 ganger = advarsel om at neste gang blir det gkick 3 gang = Rett og slett gkick fra guildet, just like that. Jævlig grei ordning, men heldigvis var de fleste i guildet mitt voksne folk som vet hvordan man oppførte seg i raid. Nesumar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå