Gå til innhold

Generell whinetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg grenseløst med DK DPSers med frost presence for de trenger "ekstra HP".

Haha, er det mulig. :lol:

Noen som ikke har tatt seg tid til å lese beskrivelsen av skills og denslags.

Ellers irriterer denne nye "bring the player, not the class"-policyen meg. Homogeniseringen av klassene som foregår vil jo til slutt gjøre hele klassesystemet meningsløst.

Lenke til kommentar

Det er mulig. Fikk faktisk kjeft en gang fra en DK som kalte meg en "Non healing pala noob" fordi han tok aggro hele tiden og endte opp med å dø. Kjeftet meg huden full i party chatten før en luring sa "Perhaps you should turn off frost presence?".

Har ingen ting mot DKes men dessverre er det for mange som roler DK og levler uten kjennskap til klassen.

Lenke til kommentar
Har ingen ting mot DKes men dessverre er det for mange som roler DK og levler uten kjennskap til klassen.

Er vel snarere det at de etter å ha levlet til 80 fremdeles ikke har noen god forståelse av klassen. Death Knights er litt sånn, nye Hunter - krever veldig liten innsikt for å levle raskt, men betydelig mer innsikt for å være nyttig i en gruppe. Og gudene skal vite at det er nok av DKs som springer rundt nå uten å vite opp og ned på sin egen klasse.

Lenke til kommentar
Ellers irriterer denne nye "bring the player, not the class"-policyen meg. Homogeniseringen av klassene som foregår vil jo til slutt gjøre hele klassesystemet meningsløst.

Så sant, så sant. WoW 5.0 patch notes. All classes can now--- do everything!

Det er greit nok at de prøver å forhindre at noen classes er must, men poenget med classes kan fort bli borte hvis alle kan gjøre alt, på akkuart samme måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...