Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Mener dere at vi som spiller er nolifere? Da er dette tråden for deg. Mener du at Blizzard suger fordi serveren er nede en time ekstra på onsdager da er du på rett plass. Let the whining commence. Endret 8. februar 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jævla nolifere. EDIT: Og Blizzard suger fordi serveren er nede en time ekstra på onsdager! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Meh jeg har masse liv..WoW?..ehm yea..anyway jeg kan whine litt..NED MED DEATH KNIGHTS! NERF DEM MEEEH! Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 And on every friday we serve cheese with the whine! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Kan være enig i den du. Sliter noe jævlig mot dem som rogue hvertfall. Med plate og blood spec healer de for mer enn jeg skader. Makez me sad panda. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Death Knights ja, mange av dem for tiden. Irriterer meg grenseløst med DK DPSers med frost presence for de trenger "ekstra HP". Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 fantastisk boost de fikk av blizz på blood aura..det er ikke 2% nå det er 4% ^^ er rogue sjæl..helt umulig å ta dem! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Irriterer meg grenseløst med DK DPSers med frost presence for de trenger "ekstra HP". Haha, er det mulig. Noen som ikke har tatt seg tid til å lese beskrivelsen av skills og denslags. Ellers irriterer denne nye "bring the player, not the class"-policyen meg. Homogeniseringen av klassene som foregår vil jo til slutt gjøre hele klassesystemet meningsløst. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er mulig. Fikk faktisk kjeft en gang fra en DK som kalte meg en "Non healing pala noob" fordi han tok aggro hele tiden og endte opp med å dø. Kjeftet meg huden full i party chatten før en luring sa "Perhaps you should turn off frost presence?". Har ingen ting mot DKes men dessverre er det for mange som roler DK og levler uten kjennskap til klassen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Virket ikke som 3.0.8 ble godt mottat nei. Får bare håpe Blizzard fikser probleme snart. Birger Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har ingen ting mot DKes men dessverre er det for mange som roler DK og levler uten kjennskap til klassen. Er vel snarere det at de etter å ha levlet til 80 fremdeles ikke har noen god forståelse av klassen. Death Knights er litt sånn, nye Hunter - krever veldig liten innsikt for å levle raskt, men betydelig mer innsikt for å være nyttig i en gruppe. Og gudene skal vite at det er nok av DKs som springer rundt nå uten å vite opp og ned på sin egen klasse. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hehe lvler en dk selv egentlig..blir sikkert morro :3 er batt å spille mot dem..men hvis du er en da er det noe helt annet Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan ikke snart blizz oppgradere instance serverne sine! Dritt lei av "Additional instances can not be launched, pleace try again later" beskjeden som fyller opp chatten min i 10 min av gangen... Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja huntere ser jeg mye merksnodig rart fra og. Jeg sa "lets make this a quick run" og hunter gjøken slo på den aspekten som gjør at man springer fortere men blir stunna av når man blir truffet. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den har jeg opplved også Bear Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ja huntere ser jeg mye merksnodig rart fra og. Jeg sa "lets make this a quick run" og hunter gjøken slo på den aspekten som gjør at man springer fortere men blir stunna av når man blir truffet.Ahahaha. Fantastisk, må jo ha vært priceless moment. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei priceless er ikke akkurat ordet, facepalm derimot ^_^ Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Virket ikke som 3.0.8 ble godt mottat nei. Får bare håpe Blizzard fikser probleme snart. Birger Joda, Elemental shaman FTW ;D Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ellers irriterer denne nye "bring the player, not the class"-policyen meg. Homogeniseringen av klassene som foregår vil jo til slutt gjøre hele klassesystemet meningsløst. Så sant, så sant. WoW 5.0 patch notes. All classes can now--- do everything! Det er greit nok at de prøver å forhindre at noen classes er must, men poenget med classes kan fort bli borte hvis alle kan gjøre alt, på akkuart samme måte. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Er helt enig, hvis en klasse til får mortal strike drukner jeg megselv. (nei gjør ikke det, men faen heller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå