Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Rawr Rawr....så deilig ut det der våpenet! Må være syk radiationsickness da :lol:

 

Viste ikke at det var såpass mange kule sidequests i Fallout 3...vet det er noen men trodde alle var like ensformige og dønn kjedelig.

 

Nei vet du hva, Fallout 3 skal definitivt få en ny sjanse fra meg :)

 

Har du noen mods som er et must å ha? Finnes jo mange for Oblivion som gjør spillet sykt mye bedre, så tenkte det kanskje finnes noe alla til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Operation Anchorage er en offesiell addon og produsert av Bethesda. Er både tilgjengelig til PC og XBox. Koster rundt en 50lapp tror jeg.

 

Anbefaler deg og gi det en ny sjanse. Det er en god grunn til at dette er kåret til et av årets beste spill.

 

Andale! husker jeg var der, og hadde det mye gøy. Brukte først speech skillsa mine, og lurte dem til og tro at jeg var en av dem. Før jeg ventet et par timer, til alle sammen sov, før jeg gikk rundt med Mister Sandman perket og drepte dem en etter en. Fikk en fin bonus XP av det :p

Lenke til kommentar
Ble småkvalm av F3 idag, noen av dere som har vært i Andale ?

Skjekk spoiler i så fall!

Skjul

Okei, jeg kom inn i Andale og skjekket det første huset, går inn også kommer en gammel fyr og roper og skriker at alle er gale osv. Han bad meg skjekke skuret/uthuset bakom hans hus, jeg gikk dit men det krevde very high i lock pick, så jeg kom desverre ikke inn.

Jaja tenkte jeg mens jeg lekte scavanger rundt i området.

 

Går inn i ett annet hus der en familie bor, prater med de og de virker som sykt hyggelige folk og alt er bare velstand, de nevnte også at de savner at flere kommer inn til byen og bor her i Andale. Jøss tenker jeg mens jeg vandrer videre.

 

Kommer til neste hus der jeg møter en enda hyggeligere familie, shit tenkte jeg, svært så hyggelige alle va her da! Mens jeg ble litt mistenksom. Leta litt rundt i huset etter diverse ting og tang, men den eneste plassen som ikke var åpen var kjelleren, den hadde også very high i lockpick

 

Så møter jeg på en liten gutt til den ene familien, han sier noe ala dette: "Når jeg blir eldre får jeg lovd å jobbe sammens med pappa og naboen, de jobber i kjelleren til naboen, der er de ofte."

 

Faen nå ble jeg skikkelig mistenkelig og fy faen hvor nysgjerrig jeg var, quick savet og drepte begge naboene, stjal nøkkelen fra mannen mens jeg stusset over at jeg ikke fikk bad karma siden de var så snille.

 

Åpner kjelleren og går ned, får klump i halsen da jeg ser kjelleren, her ligger det strødd med kroppsdeler, armer, tarmer, wastelanders og alt annet faenskap.

Følte at jeg ble kvalm og sprang bort til familien med guttungen. Tok livet av foreldrene til guttungen og stjal nøklene fra faren.

 

Åpner skruet ute og det synet møter meg, kjøttdeler og skjelett i masse bur, blodige motorsager og kroppsdeler ligger enda mer strødd.

 

Etter det sprang jeg som faen inn til gamlingen, men før jeg fikk skutt av han hodet begynte han å prate, de hadde lurt wastelandere inn i husene i 200 år og drept de, det var naturlig for de. Gamlingen sa at han hadde sluttet med det og de andre ville ikke at han skulle si det videre så de sa han var gal. Ble småkvalm av stedet og fast travlet til Megaton der jeg la meg for å sove.

 

Damn dette ble langt.

 

En alternativ måte å gjøre dette på:

 

Skjul
Jeg gjorde det på en litt annen måte. Jeg gikk og sjekke både i kjelleren og så i skjulet før jeg drepte noen. Du trenger forresten ikke noe high lockpick, nøkler til kjeller og skjul finnes i husene og kan stjeles. Når jeg hadde sett begge steder, stod begge familiene ute i gata og ventet på meg. Jeg fikk tilbud om å bli med i familien, men fuck no! Endte med at jeg drepte dem. Tok ikke livet av den gamle mannen though, noen måtte passe på gutten.

 

Kult at ting kan gjøres på forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Rawr Rawr....så deilig ut det der våpenet! Må være syk radiationsickness da :lol:

 

Viste ikke at det var såpass mange kule sidequests i Fallout 3...vet det er noen men trodde alle var like ensformige og dønn kjedelig.

 

Nei vet du hva, Fallout 3 skal definitivt få en ny sjanse fra meg :)

 

Har du noen mods som er et must å ha? Finnes jo mange for Oblivion som gjør spillet sykt mye bedre, så tenkte det kanskje finnes noe alla til dette?

 

Sjekk ut denna tråden her for mods:

 

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=322

Lenke til kommentar

Fyflate for et nydelig spill! Har endelig blitt ferdig med det, brukte bare 64 timer på å runde det første gang .. :p Men all den tida var gull verdt, har aldri kost meg så mye med et spill før, ikke som jeg husker iallefall :) Var stunder jeg bare sto der og så på solnedgangen og hørte på den rolige pianomusikken spille til, tror jeg aldri har følt en så bra stemning i et spill før faktisk. Nå som jeg er ferdig er det bare å starte på nytt igjen og spille som en god person, og skal explore som en gal og prøve å finne alle stedene :p Men dette spiller er absolutt verdt hver eneste krone! Anbefales sterkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...