Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

hæ TESEV?

Har du aldri hørt om Oblivion? :mellow:

 

joda, men TESEV= Oblivion?

så mye har jeg ikke hørt om det, har testet Oblivion som kom til 360.

det var ikke noe for meg, og håper på at de skulle drite i mer Oblivion og heller lage Fallout 4.

Er du dum?

 

Oblivion eier Fallout 3 x99999

 

 

Smak og behag, gutt.

 

Smak og behag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vert dritt lei magi, sverd og pil&bue RPGspill i mange år, noe de fleste av dem handler om. Skjønner ikke hva spillstuioene tenker med når de aldri greier og finne på en eneste ny ting, snakker om laber fantasi. Heldigvis finnes det unntak, derfor er jeg langt større fan av Fallout enn Oblivion.

 

Spilte det på PC tidligere, men det var bare dritt, bugs, lagg, piss og gnom hele veien, og når spillet slutta etter "siste" quest ga jeg opp hele greia. Kjøpte meg en Xbox360 for en mnd siden og måtte jo ha en kopi av Fallout her også, så satte igang med en ny runde når jeg visste at man kun kan nå level 20 og at spillet slutter hvis man fullfører main quest.

 

Til nå har jeg hatt en mye bedre opplevelse, har kun funnet et bug til nå, og gleder meg som en unge til Broken Steel, (fullfører ikke main uten denne). Hvis du har en dårlig opplevelse på pc anbefales spillet på konsoll!

 

Men: Noen her som vet om en annen måte man kan skaffe minigunneren Eguine på? Jeg valgte armoren, siden jeg trodde de snakket om en vanelig minigun. Armoren er dritfet men har mer lyst på minigunneren siden jeg bruker Power Armor. Kjipt hvis jeg ikke kan få tak på den nå.. =/..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ble småkvalm av F3 idag, noen av dere som har vært i Andale ?

Skjekk spoiler i så fall!

Skjul

Okei, jeg kom inn i Andale og skjekket det første huset, går inn også kommer en gammel fyr og roper og skriker at alle er gale osv. Han bad meg skjekke skuret/uthuset bakom hans hus, jeg gikk dit men det krevde very high i lock pick, så jeg kom desverre ikke inn.

Jaja tenkte jeg mens jeg lekte scavanger rundt i området.

 

Går inn i ett annet hus der en familie bor, prater med de og de virker som sykt hyggelige folk og alt er bare velstand, de nevnte også at de savner at flere kommer inn til byen og bor her i Andale. Jøss tenker jeg mens jeg vandrer videre.

 

Kommer til neste hus der jeg møter en enda hyggeligere familie, shit tenkte jeg, svært så hyggelige alle va her da! Mens jeg ble litt mistenksom. Leta litt rundt i huset etter diverse ting og tang, men den eneste plassen som ikke var åpen var kjelleren, den hadde også very high i lockpick

 

Så møter jeg på en liten gutt til den ene familien, han sier noe ala dette: "Når jeg blir eldre får jeg lovd å jobbe sammens med pappa og naboen, de jobber i kjelleren til naboen, der er de ofte."

 

Faen nå ble jeg skikkelig mistenkelig og fy faen hvor nysgjerrig jeg var, quick savet og drepte begge naboene, stjal nøkkelen fra mannen mens jeg stusset over at jeg ikke fikk bad karma siden de var så snille.

 

Åpner kjelleren og går ned, får klump i halsen da jeg ser kjelleren, her ligger det strødd med kroppsdeler, armer, tarmer, wastelanders og alt annet faenskap.

Følte at jeg ble kvalm og sprang bort til familien med guttungen. Tok livet av foreldrene til guttungen og stjal nøklene fra faren.

 

Åpner skruet ute og det synet møter meg, kjøttdeler og skjelett i masse bur, blodige motorsager og kroppsdeler ligger enda mer strødd.

 

Etter det sprang jeg som faen inn til gamlingen, men før jeg fikk skutt av han hodet begynte han å prate, de hadde lurt wastelandere inn i husene i 200 år og drept de, det var naturlig for de. Gamlingen sa at han hadde sluttet med det og de andre ville ikke at han skulle si det videre så de sa han var gal. Ble småkvalm av stedet og fast travlet til Megaton der jeg la meg for å sove.

 

Damn dette ble langt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Nesten merkelig at de klarer å lage noe slikt twisted i et spill, men er vel det som gjør det litt underholdende og kult.

Ikkesant.

Kannibaler, vampyrer og dendrofile er jo bare en liten smakebit av F3.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Litt offtopic, må skjule siden det har med det Iskall fortalte.

 

@Swest

Skjul
Så tok du han vel ned i kjelleren du også, og fant motorsaga og ble den nye familien WastelanderButchers?
:)

 

Hmmm...tror jeg må begynne å lage sånne historier til karakterene mine jeg og.....dette ga meg ideer :lol

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar
@Swest

Skjul
Så tok du han vel ned i kjelleren du også, og fant motorsaga og ble den nye familien WastelanderButchers?
:)

 

Hmmm...tror jeg må begynne å lage sånne historier til karakterene mine jeg og.....dette ga meg ideer :lol

 

haha neida, gjorde det kjapt og smertefritt, shotgun blast to the feis. Ikke kom å si at han ikke fortjente det da :lol:

Endret av Swest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Fat Man (Gun) tar seg av dem vil jeg tro :)

Fat Man er jo bare pingle i forhold til Experimental MIRV.

 

haha, nei si det, prøvde å være human ved å skyte dem. Men det var beklageligvis ikke mulig. <_<

kjellern var jo full av "mat" så de klarer seg vel en stund :p

Hahah, kveldens!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

For det første så må du ha alle keller family tapene (dvs 1-5), etter det går du til National Guard Depot og scavanger litt rundt i bygningen til du finner en strømbryter i 3 eller 4 etasje, når strømmen er på begynner en lampe i 2 etasje og blinke, du går inn den døren og så går du ned i kjelleren der, mer sier jeg ikke.

 

Eller du kan gjøre det på den enkle måten og bruke "TCL" i console og gå rett igjennom døren, men da mister du en del historie.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...