Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det vil jo da kommer først etter TESV for det skal jo være det neste de slipper ut. Også skal vel en liten del av teamet starte på et MMO for TESV, så kommer i allefall til å gå 4 år før det kommer et nytt spill. Men det gleder vi oss til :)

Det meste som Betsheda lager er verdt å få med seg, ja. Men er det slik at de må lage ferdig TES:V før de begynner på det neste Fallout-spillet?

Lenke til kommentar
Men det vil jo da kommer først etter TESV for det skal jo være det neste de slipper ut. Også skal vel en liten del av teamet starte på et MMO for TESV, så kommer i allefall til å gå 4 år før det kommer et nytt spill. Men det gleder vi oss til :)

Det meste som Betsheda lager er verdt å få med seg, ja. Men er det slik at de må lage ferdig TES:V før de begynner på det neste Fallout-spillet?

 

Det vil jeg ikke tro... En stor utvikler som de har forskjellige studioer for de forskjellige spillene...

Det vil vel bli noe alla Blizzard med eget team for WoW, D3 og SC3.

 

TESV vil uansett ta lang tid å lage hvis det skal gjøres slik som alle de andre spillene, og vente helt til det er ferdig og utgitt ville tatt for langt tid, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Har nå endelig fått skaffet meg dette fantastiske spillet, og er ikke skuffet for å si det sånn! Men jeg har dog en ting å sette fingern på, og det er gå/løpe animasjonene til characteren din .. Hvafaen? Når du strafer så ser du at personen din har kroppen rett frem og løper som om han skulle løpt rett frem. Bevegelsesanimasjonene på dette spillet tror jeg er det mest labre jeg har sett på ei god stund! Når spillet er så stort og omfattende som dette så synes jeg det er rett og slett latterlig at den du styrer er så stiv som en pinne og du føler at du bare glir over landskapet du "går" i .. Men dette er noe jeg har blitt nogenlunde vant til så jeg legger ikke så mye merke til det lenger, men dog en ting de kunne ha fått litt mer realistisk. Ser du bort fra dette så er spillet absolutt å anbefale! Angrer ikke i det hele tatt for kjøpet :)

Lenke til kommentar
hæ TESEV?

Har du aldri hørt om Oblivion? :mellow:

 

joda, men TESEV= Oblivion?

så mye har jeg ikke hørt om det, har testet Oblivion som kom til 360.

det var ikke noe for meg, og håper på at de skulle drite i mer Oblivion og heller lage Fallout 4.

Er du dum?

 

Oblivion eier Fallout 3 x99999

Endret av ShoopDaWhoop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...