Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg lastet det ned for å teste. Klarer til min store overraskelse å kjøre det i 1920x1080 med alt på fullt uten noe som helst lag. Og jeg har kun 9600GT :o

 

Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe det ^^

 

Det er billigst på cdon, men jeg ble litt usikker da jeg så coveret de bruker der, fordi det ikke har "live" logoen. Men det er vel samme spillet fordet. Bare de som har litt feil :p

 

Fant også ut at man bare kan skrive "addachievement [achievementnr.]" i konsollen for å få achievements. Det må være litt kjedelig :p

Endret av ShoopDaWhoop
Lenke til kommentar

har små prob med F3 på boksen.

igår frøs den helt og måtte skru av/på boksen igjen

samme skjedde idag.

den bruker litt lang tid når jeg går inn i hus, bare svart skjerm.

og når jeg "venter" bruker den litt tid før den teller ned.

begynnelsen på slutten for boksen min? :(

har installert spillet på hdd, er det noe greier med det?

Lenke til kommentar

Ja, Fallout 3 er desidert et av mine favorittspill. Det er jo så utrolig stort hvis man setter seg inn i det. Jeg må innrømme at slutten av storyen ikke falt godt i smak hos meg, men det var utrolig mange tøffe oppdrag før det. Jeg elsker de sære stedene, som "Republic of Dave" eller stedet til The Family. Jeg så uheldigvis en liste over alle sidequests, og det overraska meg over at det ikke var fler, og at jeg snart er ferdig med det meste ;_; Jeg spilte som snill første gangen, og så som slem. Selvom man får loads med penger og ammo som slem, så føler man seg...slem. Likte den første saven best! Hvordan kan man få tak i Operation Anchorage?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...