Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble overrasket over hvor ufattelig stort dette er, hvis du først gjør mainquest 99%, så sidequestene og så har du rundt 100 småquests som ikke blir "achieved" i så måte, men som er artige og man kan tjene en slant. The Replicated Man er nok min favorittquest. Nå er jeg igang med Op Anchor og den 15. kommer "The Pitt" som jeg gleder meg fælt til!

 

Det som er litt rart er hvorfor de ikke inkluderte mer av disse i mainquesten? Håper det blir bedre i Fallout 4.

 

Kunne ønske meg et lignende spill ala 28 days after (men kan godt bytte ut de gale folka, med noe annet). Jeg mener noe med litt natur og ikke bare forskjellige brunfarger...

Lenke til kommentar

Spilte ferdig mainquesten idag for første gang. Vet ikke helt hva jeg synes enda, kunne vel ha vært noe lengre og ikke minst kunne the Enclave spilt en større rolle på alle måter. Heldigvis laget jeg en save før jeg begynte på det siste questet og dermed kan gå tilbake for å fullføre alle eller de mest interessante sidequestene.

Lenke til kommentar

Hva er favoritt våpen, henchman og armour da?

 

Jeg digger "eugene" (minigun), prototype medic armour (power armour som atomatisk bruker steam packs og som prater til deg) og a3-21 sin plasma rifle. har også power armour fra han exs outkast karn. dogmeat har jeg stasha i huset. blir ikke og tilgi meg selv vist han dør :).

Hawkes som henchman er konge. Er perfekt som "mule" også, kan stasje haugevis med skrot på han.

 

Noen som har funnet en combat shotgun eller flamme kaster med navn? savner ett bra nærkamp våpen når mingunnen begynner og bli tom for ammo.

 

Hvilke mods bruker dere? jeg bruker bare operation anchorage og mod for og komme over level 20 (den uten bugs som resetter deg til 20 men beholder perks)

(MaxLevelWorkaround.esp)

Endret av petrus
Lenke til kommentar
Har funnet combat-shotgunen til en raider (der hvor de har fanget en "Super-Mutant Behemoth") som hadde et spesielt navn (husker ikke), og våpenet var mye sterkere enn combat shotgun...

Jupp, de fleste våpen har en unik sterkere versjon med et eget navn.

 

prototype medic armour (power armour som atomatisk bruker steam packs og som prater til deg)

 

Den gir deg faktisk ikke stim packs:

The armor dispenses Med-X every 2.5hrs after checking your hitpoint total. Since it is on a timer it does NOT dispense Med-X during the heat of battle (when you'd need it most).

 

Stemmen den bruker er nok heller den beste grunnen til å bruke den selv om den har sine svakheter den og :D

 

Even though the armor will alert you of any danger, nearby foes will be able to hear the shouting and will become alert to your presence. This makes it very poor when trying to take a stealthy approach.
Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...