Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Da jeg først hørte om Fallout 3, var jeg umåtelig skeptisk. Jeg elsket de 2 gamle, og at det skulle gis ut av noen andre enn Black Isle/Interplay låt ikke bra i mine ører. Dette var før jeg spilte Oblivion. Etter det hadde jeg fullstendig tiltro til prosjektet, og sannelig levde det ikke opp til forventningene. Årets spill 2008 i min bok, anbefales til alle og enhver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var Dad jeg likte best. Han var den eneste med en genuin hyggelig stemme og som virkelig var glad i deg.. :wub:

 

Absolutt, hadde på følelsen at han hadde genuine "følelser" for meg, må si jeg hadde det samme for han :p

 

Litt mye forlangt av han å kreve at et nyfødt barn skal taste inn anvnet sitt på et keyboard men ;)

Lenke til kommentar
Så var det jo strengt tatt et spill også da, but but.. it isn't only only!

Han forventer også at vi skal finne ut hvordan vi skal se ut! :o

Strengt talt en spøk også ;)

 

Noen som har sett hva som skjer med "Dad" om du velger en annen hudfarge enn hvit? Semi-moro.

Har de faktisk lagt inn en respons på det? :D

 

Edit: Gjorde litt research selv og det ser ut til at ansikt/rase avhenger av dine valg. Hadde håpet han hadde en spesial kommentar hvis du var en annen rase enn han. Som f.eks "Catherine....I need to talk to you..." rett før hun dør ;)

Lenke til kommentar

Selv om jeg så likheten med Oblivion med engang jeg begynte å spille Fallout 3, så fikk jeg aldri den følelsen om at dette var et ordentlig RPG-spill som jeg kom til å bruke mye tid på, med f.eks sidequests osv.

Kan hende jeg hadde spilt litt for mye Oblivion før jeg begynte med Fallout 3, som da gjorde at jeg raskt ble lei.

Desverre gjorde dette til at jeg bare kjørte igjennom hovedquestene raskt, og ble ferdig med spillet, og satt igjen med en skuffelse med tanke på alle anmeldelsene.

 

Men jeg vil nok tro at Fallout 3 er mye bedre enn det inntrykket jeg faktisk fikk, så kan hende jeg finner det fram igjen snart å prøver å sette meg mer inn i det.

 

Hvilket inntrykk fikk dere da?

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Hvilket inntrykk fikk dere da?

 

Nesumar

 

Samme som deg. Spilte STALKER (har ikke spilt Oblivion) før Fallout 3. Etter at jeg ble ferdig med Fallout 3 gikk jeg tilbake til siste lagring før slutten for å gjøre noen fler sidequester, men det ble bare kjedelig tilslutt.

 

Jeg sitter igjen med en følelse at det kunne vært mer. Det som jeg faktisk likte best var å gå rundt oppe i nord. Vil ikke røpe noe, men det var ikke i forhold til noen quests.

Lenke til kommentar

Etter at jeg så at det hadde kommet en ekspansjons pakke til Fallout 3 bestemte jeg meg for å gjøre et ærlig forsøk på å fullføre Fallout 3 på et vis. Tidligere har jeg bare surret rundt å lekt med super mutants or slikt, aldri noe seriøst forsøk på å gjennomføre quests eller spillet på noen måte. Begynte hvertfall en ny save for noen dager siden, synes spillet virker mer interessant nå enn tidligere, har allerede kommet lenger enn tidligere saves tross jeg bare har brukt totalt en seks-syv timer kontra muligens fire ganger mer tidligere. Må også si det at sammenligningene med Oblivion er naturlige med ett spesielt unntak, de irriterende Oblivion Gates. Synes dem ble noe repetative og kjedelige. Skulle gjerne hatt en hest eller noe lignende i Fallout 3 da men.

Lenke til kommentar
Har flere characters, men Pelle Potet er den jeg har brukt mest. Angrer sterkt på at jeg tok det, skulle bare ta et tullenavn i starten og ha en "prøveperiode" frem til jeg kom ut av hvelvet for ikke å gjøre noen store feil. Det endte med at jeg ikke fikk meg til å starte på nytt, og nå er Pelle den største gangsteren i landet :ph34r:

Pelle Potet :lol: Herlig!

 

 

Jeg tror jeg bare har kalt meg bazukh eller Ida. Husker ikke helt.

 

Ellers må jeg si meg enig i at Fallout 3 er et kongebra spill. Det var en stund samboeren vurderte slette det fra pc-en min og nekte meg spillet så han også fikk litt oppmerksomhet. :ph34r:

Lenke til kommentar

Elsker dette spillet.

 

Har hatt det liggende siden i desember. Første gang jeg prøvde det likte jeg det veeldig lite. hatet den bunkern og brukte drit lang tid på å komme meg ut. Hacke systemet var noe annet jeg virkelig ikke hadde sansen for. Syntes alt gikk tregt og lagget og kræsjet hele tiden...

Men, nå for en liten stund siden fikk jeg meg nytt skjermkort og prosessor. (gtx285 q9550. hadde 8800gts/e6600 før) Så jeg tenkte jeg skulle prøve spillet igjen. Oppdaterte siste patchene og la inn operation ancher også. Å dæven. spillet gikk silke fint.

Og klarte bare ikke å røre meg fra pcn på nesten en uke.

Utrolig hvor bra spillet er. ble bare bedre og bedre ettersom jeg utforska ett utbomba dc. fantastisk. Spilte igjennom hovedhistorien i går. Har gått tilbake til en litt tidlgere save og er begynt på de tonnevis av side questene som er. (hadde gjort en del, men langt fra alle.) jeg elsket oblivion, men dette spillet er bedre. anbefales på det varmeste. Har du gitt opp, prøv det på nytt med siste patch og gjerne ny maskinvare vist mulig.

 

Tips: sats på lockpick, charisma og repair...

 

Digger min sidekick mutant med laser gatling og bikkja :p

Endret av petrus
Lenke til kommentar

Ble overrasket over hvor ufattelig stort dette er, hvis du først gjør mainquest 99%, så sidequestene og så har du rundt 100 småquests som ikke blir "achieved" i så måte, men som er artige og man kan tjene en slant. The Replicated Man er nok min favorittquest. Nå er jeg igang med Op Anchor og den 15. kommer "The Pitt" som jeg gleder meg fælt til!

Lenke til kommentar
"Don't move the bobby pin while moving the screwdriver. The point is simply to have the bobby pin in the right place when the screwdriver reaches it. If the pin wiggles (instead of the locking coming open), the pin is in the wrong place, so release the screwdriver immediately. (That's all there is to it, ultimately! Read on.) "

http://fallout.wikia.com/wiki/Lockpick :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...