Niqābninja Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg vil også si de er verdt det. Skulle jeg kjøpt meg Fallout 3 nå, hadde jeg absolutt gått for GOTY-edition. (: Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 sitter så sykt fast i det spillet at jeg la det på hylla.. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvor sitter du fast? Er ikke det meste temmelig straight-forward? Hvis det er en quest, husk å sjekke kartet, quest log osv. Det kan virke åpenbart, men det er alltid greit å sjekke igjen Eller så kan du jo selvfølgelig sjekke diverse guides på nettet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Visste ikke at det gikk an å sette seg fast i Fallout3 jeg. Med mindre man er strandet i et område på lav level og omringet av Death Claws. Da er man rimelig fast. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 eller sjekk på youtube:) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 prøver og komme meg ut til det vanntårnet for å sprenge den koselige lille byen, vel ganske tidlig i spillet men jeg overlever ikke turen ut.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hotellet mener du? Er inget vanntårn det der^^ Bare gå litt lavere på kartet før du går opp, ligger ikke like mange farlige fiender der. Ellers kan du gå i en direkte linje det skal gå veldig fint. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kan ikke helt huske noe vanntårn, men det er ikke Megaton du mener, er det? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kan ikke helt huske noe vanntårn, men det er ikke Megaton du mener, er det? Han refererer nok til Tenpenny Tower om jeg ikke husker feil, uansett så kan du jo bare reise avgårde og gjøre andre oppdrag istedet for så å gå til Tenpenny etter at du har fått deg ett par ekstra levels på baken. Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 ...Eller senk vanskelighetsgraden til det er enkelt nok. Er det en ting jeg har merket meg med Fallout 3, er at det er vanskeligere å ikke overleve enn det faktisk er å overleve. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ah, stemmer det ja, Tenpenny Tower. Rart jeg ikke husket det da det er den questen jeg kanskje brukte lengst tid på. Fikk alle ghoulene til å flytte inn etter å ha overbevist de jeg måtte. Og da måtte jeg ha ganske høy speech skill. Men uansett er det ikke nødvendig å gjøre det hvis du ikke klarer det enda. Gjør som Onkel sier, gjør andre quests og drep lettere fiender så går du opp i level og kan komme tilbake der senere. Eller senk vanskelighetsgraden som esports.no goldsh0t1 sier, men da får du mindre xp enn du pleier. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Lite spørsmål til alle dere som har spilt Fallout 3 + DLC. Kjøpte spillet for en stund siden, men aldri fått tid til å spille det noe særlig. Tenkte å dra igang med det nå, men ser det har kommet en rekke DLC. Bør jeg kjøpe DLC nå slik at de er tilgjengelig mens jeg spiller igjennom, eller er det like greit å runde spillet først og så kjøpe DLC? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Lite spørsmål til alle dere som har spilt Fallout 3 + DLC. Kjøpte spillet for en stund siden, men aldri fått tid til å spille det noe særlig. Tenkte å dra igang med det nå, men ser det har kommet en rekke DLC. Bør jeg kjøpe DLC nå slik at de er tilgjengelig mens jeg spiller igjennom, eller er det like greit å runde spillet først og så kjøpe DLC? Kjøp dem nå, så kan du variere en del mtp. oppdrag og nye våpen (noen er overpowered og iform av en alien blaster ) Men den ene fjerner også lvl cap. så du kan gå opp 10 mer levels. Du må ikke ta oppdragene med engang selv om du har innstallert DLC Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Som Wangen sa, burde du helt klart kjøre spillet med DLC. Jeg spilte gjennom spillet, så kom DLC ut. Disse fungerte ikke på den gamle saven, da den ikke var aktivert i Games for Windows Live. SURT! På nyere saver er de aktivert. Stor moro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå