Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

ja stemmer xD Fant ut av det en gang selv om det egentlig ikke var det jeg skulle xD

 

Men har så sykt mye ammo at jeg har ikke sjangs til å gå tom :S så for min del så bare hærjer jeg rundt som en galning som aldri vil dø xD (med 1 robot, 1 hund og 4 jenter)

 

Etter at jeg tok Mothership Zeta, så fikk jeg jo den laser ting lignende våpenet sammen med 2k skudd :S og det var i tilleg til min AK med 2K skudd xD så jeg må bare få brukt opp skudd så fort jeg kan ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager dobbelpost, men noen som vet om level 20 er max level? Jeg får ikke lengre xp av å drepe fiender eller klare quests. Det skjedde etter at jeg kom over level 20. Ikke det at det er så krise da jeg dreper det meste uten problemer, men synes det er rart uansett.

 

20 er max level så lenge du ikke har Brotherhood of Steel DLCen. Den øker level grensa til 30.

Lenke til kommentar

Beklager dobbelpost, men noen som vet om level 20 er max level? Jeg får ikke lengre xp av å drepe fiender eller klare quests. Det skjedde etter at jeg kom over level 20. Ikke det at det er så krise da jeg dreper det meste uten problemer, men synes det er rart uansett.

 

20 er max level så lenge du ikke har Brotherhood of Steel DLCen. Den øker level grensa til 30.

 

Ah, da var det ikke så rart likevel da. Trodde muligens det var en bug. Takker så mye for svar Vaine :)

Lenke til kommentar

SPØRSMÅL:

Jeg har kjøpt GOTY, men når jeg ser på downloadable content ser jeg at jeg kan kjøpe DLCene, men de skal jo være med?

Og hvordan starter jeg dem? Får man et radiosignal med en gang? Jeg har ikke kommet langt (kommet meg til Rivet City), og har ikke skjedd noe som ikke ville skjedd med en vanlig Fallout kopi.

Det kan hende jeg bare må instalere greiene på CD2 på nytt, skal prøve når jeg kommer hjem.

 

 

Og en ting til, bør jeg/må jeg spille ferdig main storien til Fallout 3 før jeg starter på DLCene?

 

EDIT: er til PC

Endret av MartinHaTh
Lenke til kommentar

Kva plattform er dette til?

 

På Xbox installerte eg både disc 1 og 2, og når eg då starta eit spel, og kom ut første gong, på veg mot Megaton, fekk eg melding om ein del nye radiosignal for ein del DLCs og eit "waypoint" på kartet for ein DLC.

 

Anar diverre ikkje noko om kva level ein bør vere, eller kva rekkefølge dei eventuelt bør spelast i, har ikkje kome så langt enda :)

Lenke til kommentar

Du burde hvertfall installere Broken Steel før du gjør ferdig main questene. Fordi Broken Steel fortsetter main storyen etter at du er ferdig med de origniale main questene :)

Operation Anchorage, The Pitt vet jeg hvertfall er ikke så veldig lange. Egentlig så er det hipp som happ hvilken rekkefølge du spiller expansionene i, men man får en del bra utstyr på slutten av alle, som man kan ta med seg videre.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da har man kjøpt Fallout 3: Game of the Year Edition, og blitt alt for lett hekta :p

Skremmende. Tiden flyr. Uansett, drev og gjorde en quest for Three Dogs hvor jeg sku fikse det sånn at de blir broadcasta utover det vide og det brede. Gikk helt greit, men da jeg skulle tilbake til GNR, var ikke fyren å finne. Har poppa tilbake der flere ganger nå, og han er fortsatt ikke å finne i det jævla huset.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Han pleier å sove, gå rundt i leiligheten...husk å se på kompasset ditt ofte (personer blir vist som "prikker" på kompasset, så lenge du er nærme) Han kan selvfølgelig ha død, men jeg vet ikke hvordan, hvis ikke du har drept ham selv. Da må du snakke med en dame som er der i stedet. Du kan forsikre deg om at han er død eller ei, ved å høre på radioen. I stedet for Three Dog som snakker, sier dama at han har gått bort eller noe i den dur...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Fant ham til slutt. I det jeg var på vei ut av bygget etter min n-te gjennomsøking disse to dagene, materialiserte han plutselig rett foran meg. Overbevist om at jeg hadde vært overalt, bad, seng, kriker, kroker, helt andre deler av bygget og alt sånt, og plutselig var han der. Ja ja. Ble ferdig med main quest i sted da, storkoser meg med den alaska-simulatoren :p

Lenke til kommentar

Er tillegspakkene til spillet så bra at det er verdt å vente på at Game Of The Year Edition går under den magiske 200 kronersgrensa på play.com\amazon.co.uk?

 

EDIT:

Et lite sprøsmål til, har tenkt til å kjøpe 360-versjonen, må jeg laste ned DLCene eller ligger de på disken? Harddiskplassen min er gnaske snau nå.

Endret av thadon
Lenke til kommentar

Er tillegspakkene til spillet så bra at det er verdt å vente på at Game Of The Year Edition går under den magiske 200 kronersgrensa på play.com\amazon.co.uk?

 

 

 

Det er en omtale av GOTY versjonen med DLCer på forsiden av Gamer.no, der får du svar på spørsmålet ditt ;)

 

Etter min mening er de absolutt verdt å få med seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...