Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

eg har dessvere ikke en gang spillt gjennom main story'en, men holder no på. men synes alle våpene mine er crap :p

er litt stolt over at eg har 4000 caps og sånn 10-15 forskjellige våpen.

 

skal nok spille mer på det seinere i dag, men ble så sur forgie gang eg spillte for eg møtte på 3 head hunters som ville drepe meg og det var no greit nok, drepte dem. men RETT etterpå kom det 3 fra enclaved med laser våpen og rocket launcher, var jo ikke litt klar for dem rett etter head hunter gjengen >.<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

øøøø nei har faktisk ingen companions, som oftest irriterer de meg forde de gjør dumme ting også bare dauer, men burde kansje skaffet meg det ja. også må eg få drept noen enclaved for å skaffe meg power armor og.

 

bruker du modds andy? eller spiller du bare spillet som det var når det ble gitt ut?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okei.. jeg hadde det på PS3 også, i tillegg til PC (Steam), så jeg undersøkte aldri mer.. men, mitt problem var i hvert fall at det klikket og hang seg hele tiden.. jeg fikk kommet i gang (mange gjorde ikke det en gang), men det klikket på baby-rommet helt i starten hvor jeg tok opp ballen og greiene..

 

 

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

hmm.... første gang jeg runnet det (før dlc'ene og patcher) så var det aldri noe galt. Men nå har jeg et problem som gjør at det noen ganger stopper opp. er sjeldent det skjer i wasteland, men om jeg er innendørs så stopper det ofte opp, spesielt i rommet mitt på tenpenny tower :S vet ikke hvorfor det skjer der hele tiden.

 

Det som skjer er at alt fryser men lyden går videre. så jeg må lukke spillet på en måte. har ikke fått fikset det heller, men har ikke prøvd å re-instalere det da, for slapp xD

Lenke til kommentar

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

Fallout 3: The Pitt and Fallout 3: Broken Steel Expansion packs released at PSN!!! :D:D:D:D:D:D

Ble så glad når jeg så det, (Ettersom jeg ikke kunne kjøpe de til 360'en, p.g.a full harddisk :angry::angry: )

Nå blir det en del fallout på meg nå som de er ute da :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar

egentlig de du nevnte jeg også brukte poengene på :)

men hva skal du med sneak? x)

jeg vet jo hva det brukes til da, men jeg ser ikke helt grunnen til å pickpocket folk eller lignende når man bare kan skyte de eller sånt xD

Men jeg brukte også litt poeng på noen av de våpen tingene for Rifle og pistoler.

Lenke til kommentar

egentlig de du nevnte jeg også brukte poengene på :)

men hva skal du med sneak? x)

jeg vet jo hva det brukes til da, men jeg ser ikke helt grunnen til å pickpocket folk eller lignende når man bare kan skyte de eller sånt xD

Men jeg brukte også litt poeng på noen av de våpen tingene for Rifle og pistoler.

 

Husk at sneak gir en saftig critical strike på første treff hvis du ikke er oppdaget. Sparer jo masse ammo og helse hvis man er flink til å bruke det B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...