Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Noen andre som har eksperimentert med mods?

Begynte å prøve ut diverse mods, har prøvd sånn at man kan få flere medfølgere og går nå gjennom wasteland med: En Hund, Robot, Bittercup(med nytt look), Lucy West, Jessi og Kelsey x)

 

Mulig å få flere, men da får jeg problemer med å lvl opp :(

Noen som vet om noe man kan gjøre for å få exp av de mine medfølgere dreper eller om det er noe jeg kan gjøre for å få de til å ikke skyte? x)

 

Da jeg skulle få Lucy til å bli med måtte jeg tukkle i konsollen. For jeg valgte å sprenge Megatron som ho holder seg til, men hvis man skriver inn riktige ting i konsollen så kan man gjennoplive ho xD og andre om man vil det.

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SPOILER ALERT! (i tilfelle noen ikke har spilt ferdig Main Quest)

 

Noen som kan fortelle meg hva som skjer etter Enclave hendelsen når man er i hovedkvarteret?

 

har rundet det en gang og valgte å få den pc presidenten til å ødelegge seg selv og lurer på hva som skjer om jeg velger noe annet. :)

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar
SPOILER ALERT! (i tilfelle noen ikke har spilt ferdig Main Quest)

 

Noen som kan fortelle meg hva som skjer etter Enclave hendelsen når man er i hovedkvarteret?

 

har rundet det en gang og valgte å få den pc presidenten til å ødelegge seg selv og lurer på hva som skjer om jeg velger noe annet. :)

 

Enten så sprenger du han og ikke planter viruset, eller så lar du han leve uten å plante viruset.

ELLER: så sprenger du han og planter viruset eller lar han leve OG plante viruset.

Lenke til kommentar

men hvis jeg lar han leve... kan man da gå tilbake og løpe rundt i HQ'en? for slik jeg husker det ble alt sprengt, men trodde det var fordi jeg valgte det, men sprenges det uansett? eller har valget der noe å si?

 

Og det med de DLC'ene: På Mothership Zeta kan man ikke reise tilbake før man har klart dlc'en, er det sånn på de andre og?

 

Og er det noen spesielle tidspunkter det er best å gjøre dem? liksom med tanke på lvl eller Main Quest

Lenke til kommentar
men hvis jeg lar han leve... kan man da gå tilbake og løpe rundt i HQ'en? for slik jeg husker det ble alt sprengt, men trodde det var fordi jeg valgte det, men sprenges det uansett? eller har valget der noe å si?

 

Og det med de DLC'ene: På Mothership Zeta kan man ikke reise tilbake før man har klart dlc'en, er det sånn på de andre og?

 

Og er det noen spesielle tidspunkter det er best å gjøre dem? liksom med tanke på lvl eller Main Quest

trur porten til enclave basen blir stengt.

Mothership Zeta er eneste som du må gjennomføre for å komme tilbake. Alle NPC'er er stilt inn etter din lvl, eksempel: er du lvl 5 har de mindre slagkraft og tåler mindre, men til høgere lvl du er, til mer slagkraft har de og bedre armor

Lenke til kommentar

Er det noen som kan gi meg noen tips angående en character med high sneak og small guns?. Jeg har lyst å snike meg rundt mye å plukke folk på avstand men er ikke helt sikker på hva jeg skal gå for mtp utstyr og slikt. Kjøpte spillet igår kveld og er litt forvirra, altfor lenge siden jeg satt med ett slikt rpg :):

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Bruk våpen som Hunting Rifle og Sniper Rifle mens du er på god avstand, og ha en Combat Shotgun eller tilsvarende våpen med kort rekkevidde klar som backup. Hva du kler deg i er ikke kjempeviktig - noe som gir ekstra sneak og small guns kan jo være greit, men ikke si nei til power armour fordi den gjør deg litt mer bråkete. Plukk med deg Silent Running-perken så snart du kan, veldig greit å slippe å måtte sakke ned farten for å snike optimalt.

 

Ellers burde du plassere litt skill points i enten hack eller lockpick.

Lenke til kommentar
Bruk våpen som Hunting Rifle og Sniper Rifle mens du er på god avstand, og ha en Combat Shotgun eller tilsvarende våpen med kort rekkevidde klar som backup. Hva du kler deg i er ikke kjempeviktig - noe som gir ekstra sneak og small guns kan jo være greit, men ikke si nei til power armour fordi den gjør deg litt mer bråkete. Plukk med deg Silent Running-perken så snart du kan, veldig greit å slippe å måtte sakke ned farten for å snike optimalt.

 

Ellers burde du plassere litt skill points i enten hack eller lockpick.

Den hack skillen, er det til terminaler?. I såfall - hva skal jeg egentlig gjøre på de terminalene, jeg skriver jo bare inn feil ord hver gang hehe :rolleyes: .

Lenke til kommentar

Hack er til terminaler, ja. Skillen din avgjør hvilken vanskelighetsgrad du får prøve deg på. Det du liksom skal gjøre på terminalene er å gjette passordet ut i fra eliminasjonsmetoden - mange av ordene har like bokstaver på samme sted, og for hver gjetting får du vite hvor mange av bokstavene som var riktige i forhold til passordet. Du har en tre-fire forsøk før du låses ute for godt. Hvis du er nede på ett forsøk er det likevel bare å gå tilbake fra hackeskjermen, for så å prøve igjen. Det er da riktignok et nytt ord du må gjette, men på den måten kan du holde på i det uendelige (eller til du får det til).

 

Hacking er bare den litt mer elegante måten å drive lockpicking på - når du først kommer med riktig passord får du lov til å f.eks. åpne låste dører og safer, skru av eller omprogrammere turrets, eller andre digitale finurligheter.

Lenke til kommentar

mitt tips angående hacking:

 

Finner du en terminal som du kan hacke deg inn på for å åpne en safe, så lockpick safen først og hack terminalen :) dermed får du mere EXP

 

Og det med hacking, jeg pleier bare å save rett før en terminal og bare random trykke på noen av de ordene, blir det feil etter 4 forsøk så bare loader jeg saven :p

 

Lockpick's-ting har jeg massevis av x)

 

Noe jeg har gjort til en vane i Fallout 3 er å gjennomsøke alle mulige ting for ting og tang jeg trenger >.< litt stress egentlig

Lenke til kommentar

må nok skuffe deg Empire, men det er litt tvilsomt at det kommer noe fallout MMO for Bethesda som då har laget fallout 3 har saksøkt Interplay som er de som skulle lage fallout MMO'et. grunnen til saksmålet skal være at Bethesda mener interplay ikke har gjort en god nok jobb og sette i gang fallout mmo prosjektet. ikke nok penger investert og slikt. så visst Bethesda vinner rettet så kan ikke interplay lage noe fallout MMO lengre. personlig ønsker eg ikke noe fallout mmo :p

 

(kilde: http://gamer.no/article.php?articleId=22465 )

Lenke til kommentar

Fallen Earth skal jo ligne litt skal det ikke? ikke lenge til det kommer.

 

Men tror at Fallout 3 som MMO egentlig er en vanskelig ting, fordi Fallout 3 er et genialt SingelPlayer spill :)

 

De fleste singelplayer spillene som er veldig brae blir ikke noe bra som online spill. sånn som FF serien: FF11 for min del var ikke riktig rettning, det samme med FF14. mens de fleste FF spillene før 11 var veldig bra.

 

Kommer ikke på flere eksempler akkurat nå xD

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...