Gå til innhold

Fallout 3-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slutten var forferdelig - "Drep han, og få belønning. MEN NÅ DREPER JEG DEG!!! LOLOLOLOLOLOL"

Skjul
Du kunne jo drept Brain-saken i stedet for Desmond. Sistnevnte holder iallefall ord. Så kan du eventuelt drepe Desmond og ta tingene hans etter at han har gitt deg nøkkelen til stashet. 8D
Lenke til kommentar

Jeg klarte rett og slett ikke å bry meg hvor tåpelig slutten i Point Lookout kunne virke. Det DLC`et var verdt hvert eneste øre spør du meg, og det beste av dem.

Ny Mothership Zeta informasjon

Nye våpen bekreftet til Mothership Zeta:

Cryo Grenade - Granat som fryser fienden i en liten periode, skulle være med i spillet men ble ikke tatt med på grunn av noen problemer.

Shock Baton - Mulig likt politi-batongen, men kommer nok til å samme effekt som Jingwei-sverdet.

Også en perk er bekreftet. Perken "Xenotech Expert" skal gjøre at alle alien-våpen skader mer.

Skjermbilder

Utsikt fra skipet:

800pxmzspace.jpg

Bilde av skipet pluss Lone Wandrer og noen aliens:

800pxalienatomizer.jpg

Sånn ser Drone Cannon ut i FPS:

800pxdronecannon.jpg

Lenke til kommentar

*^sukk*

ikke nok med at PCn så vidt klarer nok FPS i 800x600, men nå får jeg ikke startet spillet heller...

Er fallout 3 virkelig avhengig av både punkbuster OG Windowns Live for å starte.??

Jeg re-installerte Live for noen dager siden, å nå får jeg ikke startet fallout, vet ikke om det har noen sammenheng...

EDIT:

Har reinstallert Win Live, igjen

Har reinstallert Fallout 3

Restartet PC

Endret mellom diverse grafikk instillinger.

Trykker Play så skjer ingenting...

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Hey, har et lite problem i Fallout 3 PC. Quest destination merket på Pip-boyen/kompasset har blitt borte. Det har skjedd med alle figurene mine + de nye jeg lager. Prøvde å reinstallere spillet, men det hjalp ikke. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette.

Endret av Sjefen
Lenke til kommentar
*^sukk*

ikke nok med at PCn så vidt klarer nok FPS i 800x600, men nå får jeg ikke startet spillet heller...

Det viste seg at "Microsoft games for windowns" hadde klikket eller hengt seg eller noe, reinstalasjon av det løste mitt problem med at spillet ikke startet...

Men nå gidder jeg ikke psille mere før Core i7 PC'n kommer i posten mot helgen...

Da skal det spilles på noe annet en 800x600 og low...

Komisk hvordan de har gjort det slik at jeg ikke ser fiendene før de er 15meter unna meg...

Håpløst å spille... Plutselig står det en Super-mutant fremfor meg å pepprer løst... :o

Lenke til kommentar

Mothership Zeta utsatt til 3 August

I mellomtida, de nye achievementene i DLC`et:

Quests(og achievements):

Not of This World 20 G

Among the Stars 20 G

This Galaxy Ain't Big Enough... 40 G

Alien Archivist 20 G

Collected all Alien Captive Recordings

Lenke til kommentar

Synes våpna virker veldig sterke.

Alien-våpen er jo det beste i Fallout 3 nesten, med unntak av heftige våpen som Fatman og Tesla Cannon(som forresten er dritsvak mot alt annet enn mennesker synes jeg). Så flere alien-våpen synes jeg kan bli veldig bra. Men er redd for at våpnene til aliene kan være litt mektig iforhold til hva du tåler så tror at i Zeta må man være forsiktig, og kanskje gå i dekkning en del.

Lenke til kommentar

Gikk på en smell her om dagen. Hadde ikke lest nok om level-troféene, så jeg regnet med at jeg kunne endre karmaen min ETTER at jeg ble level 20 for å få troféene for neutral at 20 og evil at 20. Det funket selvsagt ikke, så nå angrer jeg som en hund på at jeg ikke lagret på level 7, 13 og 19 og fikk troféene på den måten.

Jeg er lite lysten på å hoppe rett på en ny runde med Fallout nå med en gang, men samtidig har jeg fryktelig lyst på de troféene =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...