Gå til innhold

Fallout 3-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay creeperne og brawlerne, egentlig hillfolk`ene generelt sett er den mest undervurderte fienden i Fallout 3. Trodde etter å ha drept et par både brawlers, creepers og trackers at disse skulle bli noen fiender med ikke noe særlig å slå tilbake mot meg med.

Jeg ble bevist feil. Disse fiendene er slu. Valgte å gå nær en bro over en elv inne i sumpen, tok et par granater sånn til ekstra. Plustelig kommer 2-3 hillfolk fra hver sin side gangske fort, overlevde men var i nærheten av å dø da men drepte dem alle. Forsatte å reise rundt om i Point Lookout, og jeg endte opp i et hus. Drepte en creeper som tissa inne i hovedhuset, gikk så ut og ned i kjeller hvor det var noen ghouls o.s.v. som jeg drepte som hillfolkene hadde fanget. Gikk ut igjen, og fikk en gedigen overraskelse når det står 3 hillfolk på hver sin side og hauger med frag mines.

Er bare så fornøyd med dette DLC`et!

Lenke til kommentar

Jeg har lenge spilt god, runnet det som er å runne, finne det som er å finne, og gjort de fleste questene. For å få litt variasjon lagde jeg en karakter som kun brukte meelee, men som likevel var snill. Han har jeg også brukt til å runne det som er å runne, finne det som er å finne og gjort de fleste quester. Dette var før jeg kjøpte DLC for noen måneder siden. Da startet jeg en brand new karakter som var slem. Jeg drepte, stjal og brente det som var i the wasteland. Helt til jeg gikk lei. Jeg klarte rett og slett ikke å være slem. Det føltes bare ikke riktig.

Guess what? Jeg skal starte en ny snill karakter, som jeg skal bruke til å spille gjennom alle DLC-ene med, og få akkurat slik jeg har lyst at han skal bli. Problemet er at jeg ikke vet helt sikkert hvilke skills jeg skal fokusere på. Jeg kommer til å bruke mye på speech skill, da man kommer langt med det. Jeg skal også fokusere på lockpicking. Hva skal jeg bruke den tredje på? Jeg har alltid brukt small guns, kanskje det er på tide at jeg bruker energy weapons? Eller big guns? Eller noe helt annet, med tanke på at jeg har Broken Steel, og ti nye levler som jeg kan bruke skillpoints til.

Hva synes du?

Lenke til kommentar

Hmm lasta ned point lookout istad, og alt ble bare fucked som første versjon av The pitt ,der det stod hvite utropstegn overalt, prøvde å slette å laste ned på nytt og nå står det at jeg må betale for det igjen, for noe jævla bullshait.

noen tips?

Lenke til kommentar

ENDELIG kom Fallout 3 i posten. Har spilt gjennom det to ganger (før noen av DLC'ene kom) på PC, så denne gangen er det PS3-versjonen som skal få kjørt seg.

Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å ta fatt på spillet på nytt :)

Lenke til kommentar

Dumbass first-timer question...

Jeg startet på spillet i går, kommet meg ut av 101 og inn til A-bombetilbederne, manger penger eller korker eller hvafaen til å kjøpe informasjonen om min far...

Etter en time med babbling å jabbing å meningsløs dill i går ble jeg lei...

Hvordan går man frem for å få tilstrekkelig ammo,

å er resten av spillet av denne typen blablablablabla spill.?

Eller blir det litt action hvor man kan svi av litt ammo uten å gå tom samtidig som fienden dør.?

Alle sier jo det er et helvillt bra spill....

Men jeg føler jeg er i et søtt lite eventyrspill alla "Dreamfall"...

Lenke til kommentar

Mangel på ammo var litt slitsomt i starten. Såpass at jeg anbefaler å bruke litt poeng og krefter (f.eks. jakte på et bra våpen) på melee eller unarmed. Så kan du spare litt på ammoen til du treffer på tøffere fiender. Litt ut i spillet vil du uansett ha nok ammo til å slakte ned for fote.

Søtt lite eventyrspill? Det var dagens! :) Kunne du ikke begå drap i bytte mot info om pappa, et lite leiemord?

Lenke til kommentar

Jeg klarte så klart å fucke opp dealen om info i baren, etterpå fikk jeg sheriffen skutt...

Så det gikk ikke så bra liksom... Nå koster infoen 300bruskorker å jeg er på villspor rundt om på mapet å leter etter en Ian West som sikkert har slått seg sammen med "the Family"....

"Hamiltons Hideout" er rensket med slegge.... fortsatt 0 ammo... :thumbdown:

Neida, går bedre i dag storymessig, men nå har spillet eller pcn begynt å henge seg under spilling og i menyer......

(Edit: det er ikke på Laptoppen i signaturen. Stasjonær 2Gb Ram, AMD2x4200+, AGP HD2600)

Alt er galt liksom... :rolleyes:

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...