Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Road av Conor McCormack skal filmatiserast. Bethesda hadde denne som inspirasjonskilde når dei laga spelet.

 

http://filter.start.no/film/3857

 

Av Cormac McCarthy ja ;) Forøvrig en meget bra bok, anbefales! Visste ikke at Bethesda var inspirert av The Road. De er hvertfall ganske langt unna å gjenskape den dystre, misantropiske stemningen fra The Road. Men Fallout har jo alltid vært et mer humoristisk syn på det postapokalyptiske USA, så jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor man skulle finne så mye inspirasjon fra The Road. Men den båten (Rivet City?) kan jeg se en link til The Road :)

Lenke til kommentar

Hehe, ja. CORMAC McCarty. Potato -potetoe. Eller korleis nå det går... Det var mr. Hines, som før spelet kom ut sa det var ei av dei store inspirasjonskildene. Sjølv har eg ikkje lest boka, men har fått med meg at det er mannen bak boka til "No country for old men".

Lenke til kommentar
^ Plugin =/= expansion pack.

 

Størrelsen på disse 'expansion packene' til Fallout 3 er bra langt unna expansion packene til Morrowind. Kall det hva du vil, men det er for dumt å kreve så mye penger som de gjør spør du meg :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
^ Plugin =/= expansion pack.

 

Størrelsen på disse 'expansion packene' til Fallout 3 er bra langt unna expansion packene til Morrowind. Kall det hva du vil, men det er for dumt å kreve så mye penger som de gjør spør du meg :)

"=/=" betyr "does not equal."

 

Jeg synes også det er idiotisk at de tar seg betalt for DLC, og fisker heller litt i piratbukta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...