iharal3 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 BioDex: Du må gjennom en by som heter Little Lamplight. Sjekk www.fallout.wikia.com Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har vært inne i vault 87, mener det var i forbindelse med et oppdrag, men det virker som man må finne stedet fra utsiden for å få det registrert på kartet. Er 360 versjonen jeg spiller... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ah, du skal ha det på kartet. Da har jeg no idea. Edit: prøvd å google? Endret 11. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har ikke googlet nei, men har sjekket en del video's på youtube, og det er vel bare å skaffe seg en rad suit og nok radaway's og bare la det stå til. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 The Road av Conor McCormack skal filmatiserast. Bethesda hadde denne som inspirasjonskilde når dei laga spelet. http://filter.start.no/film/3857 Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg har fortsatt ikke fått achievements til broken steel. Noen flere med problemer? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 det har ikke jeg heller!:/ prøvd å starte opp spillet også for å se om det var en update eller noe lignende Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 2 nye DLCer til alle plattformer for Fallout 3: http://fallout.bethsoft.com/eng/home/pr-051909.php Dette blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 The Road av Conor McCormack skal filmatiserast. Bethesda hadde denne som inspirasjonskilde når dei laga spelet. http://filter.start.no/film/3857 Av Cormac McCarthy ja Forøvrig en meget bra bok, anbefales! Visste ikke at Bethesda var inspirert av The Road. De er hvertfall ganske langt unna å gjenskape den dystre, misantropiske stemningen fra The Road. Men Fallout har jo alltid vært et mer humoristisk syn på det postapokalyptiske USA, så jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor man skulle finne så mye inspirasjon fra The Road. Men den båten (Rivet City?) kan jeg se en link til The Road Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hehe, ja. CORMAC McCarty. Potato -potetoe. Eller korleis nå det går... Det var mr. Hines, som før spelet kom ut sa det var ei av dei store inspirasjonskildene. Sjølv har eg ikkje lest boka, men har fått med meg at det er mannen bak boka til "No country for old men". Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 2 nye DLCer til alle plattformer for Fallout 3: http://fallout.bethsoft.com/eng/home/pr-051909.php Dette blir bedre og bedre. Bethesda <3 Men savner de gode Morrowind dagene da offisielle plugins var gratis :| Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Enig med Vaine. Første gangen jeg skulle laste ned en offisiell plugin til Oblivion skjønte jeg ingenting. Hæ, må jeg betale?? Lenke til kommentar
Dnivio Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Enkelte plugins til Morrowind var gratis, men utvidelsespakkene måtte man betale for (Bloodmoon og Tribunal), så helt nytt er det ikke Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 ^ Plugin =/= expansion pack. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) ^ Plugin =/= expansion pack. Størrelsen på disse 'expansion packene' til Fallout 3 er bra langt unna expansion packene til Morrowind. Kall det hva du vil, men det er for dumt å kreve så mye penger som de gjør spør du meg Endret 22. mai 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Enkelte plugins til Morrowind var gratis, men utvidelsespakkene måtte man betale for (Bloodmoon og Tribunal), så helt nytt er det ikke Vet nå ikke helt om det er rettferdig å sammenligne Bloodmoon og Tribunal med disse "utvidelsespakkene" Shivering Isles er mer likt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Helt enig. Shivering Isle, Tribunal og Bloodmoon var virkelig gode expansion packs, med mer spilletid enn 3 - 4 timer. Derfor syns jeg de krever alt for mye for de her pakkene og de er ikke så gode heller:/ desverre. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 ^ Plugin =/= expansion pack. Størrelsen på disse 'expansion packene' til Fallout 3 er bra langt unna expansion packene til Morrowind. Kall det hva du vil, men det er for dumt å kreve så mye penger som de gjør spør du meg "=/=" betyr "does not equal." Jeg synes også det er idiotisk at de tar seg betalt for DLC, og fisker heller litt i piratbukta. Lenke til kommentar
ElRein Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vel, Broken Steel syntes jeg var verdt hvert eneste lille øre. Det ga mye mer spilletid, samt at det la til en del ting. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Point Lookout DLC Trailer: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-fallout-3/50279 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå