Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
broken steel starter der spillet slutter(?) Jeg må da ha spilt ferdig mainstory for å bruke den? på nye saven min hvor jeg har spilt exp packs har jeg ikke tatt noe main story:P blir trivelig!

 

Auch, det sucks. jeg forberedte meg på broken steel, gjorde alt opp til siste del, så freste jeg rundt og gjorde andre quests.

Lenke til kommentar
Jeg greier ikke fot the life of me å få noe ut av FallOut 3. Det er veldig pent å se på og greier, men når jeg går ut av Megaton igjen står jeg der og skjønner ikke en dritt.

 

Irriterende, for jeg vil virkelig elske det!

Been there done that....

 

Du vil finne ut av det etterhvert :p

Lenke til kommentar

Jeg skjønner sånn halvveis hva jeg skal gjøre. Snakke med folk og få oppdrag.

Problemet er at jeg ikke får tak i spillet. Jeg går rundt, møter fiender og når jeg brenner 3 skudd med 92% accuracy eller hva det nå heter så blir jeg litt irritert. Og det gjør jo at ammo ikke akkurat florerer, og når man i tillegg har lite helse så syns jeg at jeg dør mer enn noe annet. Jeg har ikke noe i mot vanskelige spill, men jeg har noe i mot å ikke bli gitt en sjans.

Ikke er jeg helt begeistra for det kompasset heller, det blir liksom litt random hvor jeg går føler jeg, selv om jeg prøver å bruke kartet.

 

Er artig med radio da, det syns jeg er utrolig stilig.

Lenke til kommentar

ammo er ikke noe problem når du kommer ett stykke ut i spillet. Tips er å makse opp lockpick og small arms. Bruk vats hele tiden og ta perks som forbedrer vats poeng og treffsikkerhet. Er noe for vanskelig. Dra en annen plas og kom tilbake senere. (sånn som de fleste rpg fungerer). Og ta perken som gir deg mere styrke for pg bære ting tidlig.

Lenke til kommentar

Finn outcast sin hovedbase, der kan du trade inn f.eks enclave power armor mot 250 5.56 ammunisjon, har vel over 5000 5.56 skudd etter å ha levert inn tesla armor, enclave armor og plasma rifler/pistoler.

Får vel også stimpaks, radaway og frag grenades hvis jeg husker rett..

 

Å ha max på lockpick og ha den perken som gjør at du finner mer ammo enn vanlig, lønner seg veldig:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Jada, har skjønt hva slags perks og slikt jeg bør ha, men når jeg dør så mange ganger at det å fortsette føles mest som en vits før jeg rekker å ta mer enn en kanskje to oppdateringer så blir det litt vanskelig å maxe noe som helst.

 

ikke for å klage, men fallout3/oblivion er det enkleste man kan komme av rpg spill. begynner man å slite på disse spillene burde man egentlig holde seg unna rpg sjangeren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...