Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

For det første hadde Oblivion en elendig historie, der de få høydepunktene var oppbrukte og forutsigbare klisjeer.

Hvis du synes at TES historien er elendig, da har jeg ikke noen kommentar engang.

For det andre var det en utrolig kjedelig og dø verden, der majoriteten av brettene utendørs var øde.

Og Fallout 3 er mye bedre? Det er 100 ganger mer "liv" i Oblivion.

For det tredje sugde kampsystemet.

Utdyp?

For det fjerde sugde musikken.

Kan være enig i at det er noe av den samme musikken som går igjen, men det finnes meget gode mods med musikkpakker ;)

For det femte var det for lite innovasjon, der for eksempel menyen led av gammeldags RPG-preg med altfor mange valg, pop-up menyer, undermenyer, små ruter og for mange detaljer.

Menyen er noen av de bedre jeg har opplevd. Det er tydelig at du kun har prøvd spillet i 10 minutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det første hadde Oblivion en elendig historie, der de få høydepunktene var oppbrukte og forutsigbare klisjeer.

Hvis du synes at TES historien er elendig, da har jeg ikke noen kommentar engang.

 

De har hele TES-universet å boltre seg i, også lager de en gjennomført forutsigbar "... But the king had a SECRET BASTARD CHILD"-historie.

TES er en flott fantasyverden, historien i Oblivion er og blir skrap.

Lenke til kommentar

Semi off-topic, men om folk sit og venta på Broken Steel-ekspansjonens spel Fallout 2 på nytt...

 

Eg brukt ein del dagar på å spele gjennom Fallout 2 med nye mods. Det kan absolutt anbefalast. Moddarane har ordna utruleg masse som har sete "latent" i "scriptet". (Eg snakkar om ting eg eigetleg ikkje forstår no, men cliffnotes; Moddarane har ordna ein del nye oppdrag og stader som utviklarane valgte å kutte ut til slutt).

 

Anyways; det mest minneverdige av det nye er at du endeleg kan

finne søstera til Sulik, du kan faktisk fly Vertibird ut til plattformen på slutten, mykje ny dialog og alternativ for oppdrag.

Eg har ein del igjen av spelet så det dukker vel opp ting etterkvart.

 

Her er linken. Killap's Unofficial Fallout 2 Patch er tingen, men du kan jo laste ned andre moddar og patchar også.

 

http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php...y&cat_id=16

Lenke til kommentar
Nei, nå bli det Broken steel på meg. Fikk akkurat innstallert 6 gb og nytt skjermkort (GTX 275) slik at jeg får kjørt spillet i maks oppløsning og med alt på fullt :D Gleder meg!

Jeg får kjørt det i maks oppløsning med alt på fullt med 4gb ram og 9600GT :huh:

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar

Blir meget overraska om Broken Steel er verdt pengane, synest ikkje OA eller the Pitt har vore det- dog er det jo mulig det har tatt kritikken til etteretning.

 

Synest alt for mange anmeldarar trykker alt Bethesda lager av DLC til sitt bryst og nekter å sjå manglane(tenker ikkje på gamer.no her-hugser faktisk ikkje om eg har lest anmelding på denne sida). Ideeane har vore gode for begge spel som har komme ut, men utførelsen latterlig. Ein ivriig modder kunne jo lagt noko mykje betre på kort tid.

På tide Obsidian får ta over tømmane igjen, ja.

Lenke til kommentar

For min del er det nye perks og høyere "offisiell" level cap som i grunn holder mesteparten av appellen til Broken Steel.

 

OA eller The Pitt var ikke sånn at det gjorde vondt å spille gjennom dem, men jeg husker den gangen de gav ut tilsvarende utvidelser gratis, fordi de var glade i oss og sånn (ie. Siege at Firemoth).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...