Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har ikke en link til denne grafikkmodden? Søkte litt, men fant den ikke :)

 

Joda.

PS: Sida er litt ustabil til tider, men linken skal virke.

 

Er fleire modar der. Høgare oppløysing, fleire oppdrag, og dine henchmen kan endeleg påføre litt skikkeleg skade!

 

PS: Sida er litt ustabil til tider, men linken skal virke.

 

http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php...y&cat_id=12

Lenke til kommentar
Haha, akkurat som jeg har spådd tidligere, at de pakkene ville komme til retail. Venter til Broken Steel også er i retail og kjører en helt ny gjennomgang med alt materiale! :)

Clever, clever.

 

Er det mulig og da få kjøpt disse gjennom Steam som DLC? De har jo skrytt av at de har lagt ut flere verdener til Eets på Steam som DLC :) .

Lenke til kommentar

Kotaku melder følgende:

Several online retailers are listing a DVD containing the Fallout 3 Broken Steel expansion and something called Point Look, leading to speculation that more downloadable content is on the way.

 

Three separate online retailers are now listing a Fallout 3 Expansion Pack - Broken Steel and Point Look product for the Xbox 360, including eStarland, MSN Shopping, and Bountii. The latter of actually lists the product as Point Lookout, which is a state park in developer Bethesda's home state of Maryland. The listings have led to speculation that this is a new, unannounced Expansion for Fallout 3.

 

We contacted Bethesda's Pete Hines for comment.

 

"We have said there will be three DLCs for Fallout 3, for PC and 360. We've released two, and the third, Broken Steel, is scheduled for release Tuesday, May 5th. Beyond that we have no announced plans for additional DLC."

 

No announced plans for downloadable content, but that certainly doesn't rule out unannounced plans. Earlier this week our Australian brothers reported on the Australian Atari release schedule, which lists something called the Fallout 3: Quest Pack 1 for release in June. When they contacted Atari for comment, they were told they'd have to await an official press release, which would lead us to believe an official press release is coming.

 

Until we get the official word, we add rumor tag to the top and bide our time.

Lurer på hva det kan være?

Håper de lager noe som ikke er så fokusert på skyting/kamp som OA og The Pitt

Lenke til kommentar

Siden det var Bethesda som lagde det, så trodde jeg at jeg skulle like det like mye som jeg likte Oblivion. Men det ble for kjedelig, så store områder med ingen folk, ingen dyr, noen monstre her og der bare..Hehe. Følte meg så ensom :p

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar

Jeg sier det igjen her. Jeg synes Oblivion var et overvurdert møkkaspill. Fallout 3 er jo noe helt annet.

 

For det første hadde Oblivion en elendig historie, der de få høydepunktene var oppbrukte og forutsigbare klisjeer. For det andre var det en utrolig kjedelig og dø verden, der majoriteten av brettene utendørs var øde. For det tredje sugde kampsystemet. For det fjerde sugde musikken. For det femte var det for lite innovasjon, der for eksempel menyen led av gammeldags RPG-preg med altfor mange valg, pop-up menyer, undermenyer, små ruter og for mange detaljer.

Lenke til kommentar
Jeg sier det igjen her. Jeg synes Oblivion var et overvurdert møkkaspill. Fallout 3 er jo noe helt annet.

 

For det første hadde Oblivion en elendig historie, der de få høydepunktene var oppbrukte og forutsigbare klisjeer. For det andre var det en utrolig kjedelig og dø verden, der majoriteten av brettene utendørs var øde. For det tredje sugde kampsystemet. For det fjerde sugde musikken. For det femte var det for lite innovasjon, der for eksempel menyen led av gammeldags RPG-preg med altfor mange valg, pop-up menyer, undermenyer, små ruter og for mange detaljer.

 

Løgn. Oblivion er et veldig bra sandbox action RPG. Bare fordi du føler at alt skal være stapper av ting og innovasjoner hver femte kvadratmeter gjør ikke et spill dårlig.

 

Forresten syntes jeg menyen var altfor simpel. Om du syntes det der var for avansert, så begynner jeg å lure på om du i det hele tatt har spillt annet enn CS.

 

Musikken er smak og behag. Historien var så som så, men ikke noe dårligere enn gjennomsnittet.

 

Hva var det som gjorde at kampsystemet sugde? Ingen QTE? Ikke turbasert? Begrunn.

Lenke til kommentar
Jeg sier det igjen her. Jeg synes Oblivion var et overvurdert møkkaspill. Fallout 3 er jo noe helt annet.

 

For det første hadde Oblivion en elendig historie, der de få høydepunktene var oppbrukte og forutsigbare klisjeer. For det andre var det en utrolig kjedelig og dø verden, der majoriteten av brettene utendørs var øde. For det tredje sugde kampsystemet. For det fjerde sugde musikken. For det femte var det for lite innovasjon, der for eksempel menyen led av gammeldags RPG-preg med altfor mange valg, pop-up menyer, undermenyer, små ruter og for mange detaljer.

 

Helt greit at du synes dette, men det er og blir din mening. De aller fleste deler imidlertid ikke din mening, men du har fortsatt lov til å ha den.

 

Om vi se på hva kritikerne synes kan man se på Gamerankings der Oblivion jevnt over får 90%. Gamerankings er ikke alt i verden, men er en viktig pekepinn på cirka-nivået på spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...