Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om utvidelsespakkene til FO3 kommer ut på CD/DVD? Hadde vært greit å få tak i de på cd/dvd. Liker å ha coveret i hylla mi jeg vettu :D . Også hadde jeg sluppet å bruke det Games for Windows - LIVE greiene, siden jeg gidder ikke å laste ned engelsk språkpakke for å få brukt den "fiksen" jeg må laste ned for å få brukt programmet i XP :p

Lenke til kommentar

Ikke med de små addon-greiene, nei (Tårn, Horse Armour, og hva det nå var) - bare med de mer omfattende utvidelsespakkene. Nå er riktignok DLC-et til Fallout 3 mer en slags mellomting - det er ikke bare dilldall som det var i Oblivion, siden de faktisk gir deg nye områder og opplevelser; Men de er samtidig ikke like store utvidelser som f.eks. Shivering Isles. Jeg håper vi får se en GoTY-utgave med Operation Anchorage, The Pitt, og Broken Steel inkludert. Det hadde iallefall vært greit for PC-folk som ikke gidder å styre med Windows Live-skrapet.

Lenke til kommentar

Fallout: New Vegas announced

 

Bethesda's latest postapocalyptic action RPG heads to the PS3, 360, PC in 2010; Black Isle Studios castaway Obisidan Entertainment developing.

 

Fallout: New Vegas will be set in the Fallout universe but will not be a direct sequel to Fallout 3. However, it will stick to that game's RPG format, rather than branching out into real-time strategy territory as happened with 2001's Fallout Tactics: Brotherhood of Steel.

Lenke til kommentar

Jeg låner denne tråden i en post jeg.

 

GOG.com har en promo fram til mandag 27. april, der man får 20% avslag på de tre første Fallout spillene.

Man får også med en del ekstra goodies, som f. eks. soundtracket til de tre spillene (noe som i alle fall jeg setter svært mye pris på)

 

http://www.gog.com/en/page/fallout_promo/

 

Jeg vet dette er Fallout 3 tråden, men de som er eventuelt interessert i denne "nyheten" er nok jevnlig innom denne tråden, og så vidt jeg har lært er det som oftest bedre å bruke en eksisterende tråd, enn å skape en ny.

 

Takk for lånet, her er tråden tilbake til dere.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal installere Fallout igjen nå, kjøre gjennom det, og så kjøre på med Fallout2 etterpå, må friske opp hukommelsen til neste kapittel kommer :)

 

 

Eg gjorde det faktisk i går...... Er jo komme fleire mods for å bedre grafikken og andre småbugs.

Har ikkje vandra så langt enno, men "gledeleg" nok hugser eg ganske lite av spelet. Blir nok Fallout 2 etterpå. Sliter skikkeleg med ammo i dette spelet her. Møte så mange radscorpions og for min karakter nytter det ikkje med melee mot dei. Deler berre ut eit og eit hitpoint i skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...