*Magnus* Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har et spørsmål angående DLC til fallout3. så det jeg lurer på er, hvis jeg kjøper begge DLC'ene, "når" og "hvor" kan jeg spille de? Du kan vel spille Anchorage rett fra starten av, The Pitt har jeg ikke prøvd. Områdene har egne maps, som om du er inne i et hus, altså blir ikke hovedmappet større. Ah ok. Har de sin egen story og eller? eller er det bare en ny plass med random quests ? (side quests) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har de sin egen story og eller? eller er det bare en ny plass med random quests ? (side quests) Begge deler.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjør falloutlauncher å gå inn på data files. Sjekk om The pitt er markert. den er ikke der i det hele tatt :S Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjør falloutlauncher å gå inn på data files. Sjekk om The pitt er markert. den er ikke der i det hele tatt :S Kjører du PC versjonen? Da skal ikke den være i datafiles. Alt tilleggsinnhold lastes samtidig med Games for Windows Live. Altså, er du ikke logget på GFWL kontoen din, vil ikke The Pitt lastes. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjør falloutlauncher å gå inn på data files. Sjekk om The pitt er markert. den er ikke der i det hele tatt :S Kjører du PC versjonen? Da skal ikke den være i datafiles. Alt tilleggsinnhold lastes samtidig med Games for Windows Live. Altså, er du ikke logget på GFWL kontoen din, vil ikke The Pitt lastes. ja, det er PC versjonen det er snakk om og ja, jeg er looget inn (som jeg har sagt før i tråden). får prøve å laste den ned en gang til da :S Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Da var jeg ferdig med spillet.....og da var det på tide å lage ny char Ps: slutten sugde. Endret 2. april 2009 av Jikla Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Da var jeg ferdig med spillet.....og da var det på tide å lage ny char Ps: slutten sugde. Broken Steel, som er den neste DLC vil la deg fortsette etter slutten. Så hvis du vil ha mer burde du laste ned den. Den kommer ut i April/Mai. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 ok, har allerede the pitt eg kan bli ferdig med. Men har litt lyst å klare spillet med bad karma. Og med bare sneak og melee våpen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) For de som ikke vil vite noe som helst angående operation anchorage, så legger jeg denne posten i spoiler: Skjul Jeg har lest at, når man drar til denne "simulation"'en til anchorage, så mister man alle våpnene og item'sene som man tidligere har skaffet seg, så det jeg lurer på er, når man er ferdig med anchorage, og drar tilbake til "real world", får man item'sene tilbake? (det gammle du hadde+nye?) eller må jeg starte og sammle fra start igjen? edit: leif Endret 3. april 2009 av *Magnus* Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Svar: Du får de tilbake Endret 3. april 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Da var jeg ferdig med spillet.....og da var det på tide å lage ny char Ps: slutten sugde. Hvis du har det på PC kan du allerede laste ned en uoffisiell mod som lar deg fortsette etter fullført MQ. Du må riktignok tilbake til en save før du starter det siste questet (ie. før du forteller Lyons at du er klar ). Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 noen som vet som CA når broken steel kommer? hørt at den forandrer slutten og legger til flere main quests.. er nå 35 timer ut i spillet (for det meste bare utforskning og side quests), men har litt lyst til og være "very evil", er litt lei og bare gjøre de gode tingene/si de gode linjene men vis den kommer snart nå, så gidder jeg ikke og restarte enda hehe, da jeg som sagt har lagt en del timer in i det.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Slutten av april/starten av mai Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 damn. jaja, får vel fortsette med denne da takk for svar Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har tenny penny tower ca like mange quester som megaton har? brukte ca ~25 timer ved og gjøre megaton quests, og explore selfølgelig. Kan jeg se fram til noe av det samme i tenny penny ? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Når jeg kom til tenpenny tower endte det med at jeg drepte alle som var der Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har tenny penny tower ca like mange quester som megaton har? Nei. Tenpenny Tower er vel bare åsted ett forholdsvis viktig side quest, og det tar ikke lang tid å fullføre. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_quests#Side_quests Synes Tenpenny Tower er et dørgende kjedelig sted. Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Elsker fallout 3 med et par nyttige mods, som: tregere våpennedsliting, kjappere løping, tregere XP oppsamling, og farligere radioaktivitet. Det forbedrer spillet til det perfektet, for min del. Jeg har merket at grunnen til at jeg elsker F3, er at det er så mye å gjøre, samt interessante karakterer å møte på. Hele spillet, eller i det minste, store deler av spillet er samfunnskritikk/parodi/satire. Tenpenny Towers f.eks. vet ikke om det er rasistiske referanser eller ikke (de hater ghouls). Eks. på dialog: - We don't like them... They're different - But why not? Don't you think you could get to know them better? - No! Everyone else hates them, so I might as well. Så jeg tok parti med negr... ghoulsene og drepte alle i tårnet Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Spiller gjennom spillet for andre gang nå. Og denne gangen her så er jeg very good, men fysødern så kjedelig det egentlig er å være så satans snill hele tia. Vurderer å heller være neutral, være litt leiemorder-aktig. Gjøre det folk ber om, hvis de betaler godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå