Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Har et spørsmål angående DLC til fallout3.

 

så det jeg lurer på er, hvis jeg kjøper begge DLC'ene, "når" og "hvor" kan jeg spille de?

 

Du kan vel spille Anchorage rett fra starten av, The Pitt har jeg ikke prøvd.

Områdene har egne maps, som om du er inne i et hus, altså blir ikke hovedmappet større.

 

Ah ok.

 

Har de sin egen story og eller? eller er det bare en ny plass med random quests ? (side quests)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjør falloutlauncher å gå inn på data files. Sjekk om The pitt er markert.

den er ikke der i det hele tatt :S

 

Kjører du PC versjonen? Da skal ikke den være i datafiles.

Alt tilleggsinnhold lastes samtidig med Games for Windows Live.

Altså, er du ikke logget på GFWL kontoen din, vil ikke The Pitt lastes.

Lenke til kommentar
Kjør falloutlauncher å gå inn på data files. Sjekk om The pitt er markert.

den er ikke der i det hele tatt :S

 

Kjører du PC versjonen? Da skal ikke den være i datafiles.

Alt tilleggsinnhold lastes samtidig med Games for Windows Live.

Altså, er du ikke logget på GFWL kontoen din, vil ikke The Pitt lastes.

ja, det er PC versjonen det er snakk om og ja, jeg er looget inn (som jeg har sagt før i tråden).

får prøve å laste den ned en gang til da :S

Lenke til kommentar

For de som ikke vil vite noe som helst angående operation anchorage, så legger jeg denne posten i spoiler:

 

Skjul
Jeg har lest at, når man drar til denne "simulation"'en til anchorage, så mister man alle våpnene og item'sene som man tidligere har skaffet seg, så det jeg lurer på er, når man er ferdig med anchorage, og drar tilbake til "real world", får man item'sene tilbake? (det gammle du hadde+nye?)

 

eller må jeg starte og sammle fra start igjen?

 

edit: leif

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Da var jeg ferdig med spillet.....og da var det på tide å lage ny char :)

 

Ps: slutten sugde.

 

Hvis du har det på PC kan du allerede laste ned en uoffisiell mod som lar deg fortsette etter fullført MQ. Du må riktignok tilbake til en save før du starter det siste questet (ie.

før du forteller Lyons at du er klar

).

Lenke til kommentar

noen som vet som CA når broken steel kommer? hørt at den forandrer slutten og legger til flere main quests..

 

er nå 35 timer ut i spillet (for det meste bare utforskning og side quests), men har litt lyst til og være "very evil", er litt lei og bare gjøre de gode tingene/si de gode linjene

 

men vis den kommer snart nå, så gidder jeg ikke og restarte enda hehe, da jeg som sagt har lagt en del timer in i det..

Lenke til kommentar

Elsker fallout 3 med et par nyttige mods, som: tregere våpennedsliting, kjappere løping, tregere XP oppsamling, og farligere radioaktivitet. Det forbedrer spillet til det perfektet, for min del.

 

Jeg har merket at grunnen til at jeg elsker F3, er at det er så mye å gjøre, samt interessante karakterer å møte på.

Hele spillet, eller i det minste, store deler av spillet er samfunnskritikk/parodi/satire.

 

Tenpenny Towers f.eks. vet ikke om det er rasistiske referanser eller ikke (de hater ghouls).

Eks. på dialog:

- We don't like them... They're different

- But why not? Don't you think you could get to know them better?

- No! Everyone else hates them, so I might as well.

 

Så jeg tok parti med negr... ghoulsene og drepte alle i tårnet :D

Lenke til kommentar

Spiller gjennom spillet for andre gang nå. Og denne gangen her så er jeg very good, men fysødern så kjedelig det egentlig er å være så satans snill hele tia. Vurderer å heller være neutral, være litt leiemorder-aktig. Gjøre det folk ber om, hvis de betaler godt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...