Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg meget skuffa så langt over det nedlastbare tillegga som er kome.

 

Operation Anchorage var jo strengt tatt ein 3-person shooter, og ikkje ekstremt med rollespel element å finne i the Pitt heller.

Det heile startar bra -spanande konsept, og sluttaen er interessant - dog er alt i midten temleg kjipt og alt for kort. Ekstremt lite speletid per kroner ein betaler. Håpar Broken Steel tar seg opp og blir ei fullverdig avslutning.

Lenke til kommentar
Eg meget skuffa så langt over det nedlastbare tillegga som er kome.

 

Operation Anchorage var jo strengt tatt ein 3-person shooter, og ikkje ekstremt med rollespel element å finne i the Pitt heller.

Det heile startar bra -spanande konsept, og sluttaen er interessant - dog er alt i midten temleg kjipt og alt for kort. Ekstremt lite speletid per kroner ein betaler. Håpar Broken Steel tar seg opp og blir ei fullverdig avslutning.

 

Enig med deg jeg, det som gjorde The Pitt verd det var de tingene du fikk for å finne 100 ingots.

Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med questene i The pitt, for noe møl, egentlig. Utenom det vanskelige valget såklart, der stod jeg i tvil.

Men syns liksom de må få til en expansion i øyne av shivering isle til oblivion. Noe sånt er verdig, uten tvil.

Håper at Broken steele blir awesome. venter i spenning ihvertfall.

Lenke til kommentar
Spilt Fallout så mye i dag at PS3'en overoppheter og kræsjer :(

Først begynner grafikken å hakke, deretter stopper den helt opp.

 

Det hørtes jo mer ut som en reklamasjonssak spørr du meg ...

 

Tror det fører til lite bedring og eventuelt få en ny PS3. Når man spiller et så ressurskrevende spill i 8 timer i strekk, virker det naturlig at maskinvaren går varm.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående DLC til fallout3.

 

har det for øyeblikket på PC, der jeg har gått igjennom spillet (gjorde bare main quests, i know, pity me)

 

har akkurat nå startet på nytt, der jeg skal ta meg GOOD tid, men, så ville jeg spille DLC'ene, så jeg bestillte med x360 versionen (også på grunn av at jeg liker og spille rpg på konsoll).

 

så det jeg lurer på er, hvis jeg kjøper begge DLC'ene, "når" og "hvor" kan jeg spille de?

 

Skjul
for de som har gått igjennom spillet, vet jo at det er "game over", så er DLC'ene en utvidelse av kartet?, eller bare flere quests ?
Lenke til kommentar

jeg har et problem med The Pitt. Har kjøpt og lastet det ned (PC) men etter å ha vandret runt i rundt en times tid har det ikke skjedd noe :S. har lastet det ned igjen et par ganger, men ingenting funker. Hva må jeg gjøre for å få dette til å funke?

Lenke til kommentar
jeg har et problem med The Pitt. Har kjøpt og lastet det ned (PC) men etter å ha vandret runt i rundt en times tid har det ikke skjedd noe :S. har lastet det ned igjen et par ganger, men ingenting funker. Hva må jeg gjøre for å få dette til å funke?

 

Sjekk radio signalene. Når du hører meldingen skal ett nytt quest dukke opp i loggen. Du er logget inn på games ms games for windows live kontoen din?

Lenke til kommentar
jeg har et problem med The Pitt. Har kjøpt og lastet det ned (PC) men etter å ha vandret runt i rundt en times tid har det ikke skjedd noe :S. har lastet det ned igjen et par ganger, men ingenting funker. Hva må jeg gjøre for å få dette til å funke?

 

Sjekk radio signalene. Når du hører meldingen skal ett nytt quest dukke opp i loggen. Du er logget inn på games ms games for windows live kontoen din?

er logget inn ja. får ingen radio signaler i det hele tatt. spillt i snart 3 timer nå, uten noe tegn til nye radio signaler :(

Lenke til kommentar
jeg har et problem med The Pitt. Har kjøpt og lastet det ned (PC) men etter å ha vandret runt i rundt en times tid har det ikke skjedd noe :S. har lastet det ned igjen et par ganger, men ingenting funker. Hva må jeg gjøre for å få dette til å funke?

Kjør falloutlauncher å gå inn på data files. Sjekk om The pitt er markert.

Endret av Termi.-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...