Vrengtpolvott Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har nettopp gjort alle questene i The Pitt, men jeg har ikke fått utstyret mitt tilbake, hva må jeg gjøre for å få det? Alt ligger i ei kiste nede der du går inn for å delta i arena. Lenke til kommentar
WestSlesk Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Alt ligger i ei kiste nede der du går inn for å delta i arena. Ah, tusen takk Ble litt redd der, hadde mye fint på kropp da jeg kom dit. Kan faktisk ikke huske å ha fått noen beskjed av spillet om at det skulle ligge der Lenke til kommentar
Espenooop Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hvis jeg klarer Oblivion glatt, klarer jeg da Fallout 3? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ikke nødvendigvis. Er veldig varierende her, mange som kjører fallout bedre enn oblivion også er det mange som ikke får kjørt Fallout selvom de kjører oblivion på fullt glatt. Men hva er spesifikasjonene til pc'n din? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vanskelig å si som sagt. Jeg kjører Oblivion på full guffe, men Fallout kræsjer hele tiden selv med alt på low. Er vist veldig mange som har problemer med Fallout. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Eg meget skuffa så langt over det nedlastbare tillegga som er kome. Operation Anchorage var jo strengt tatt ein 3-person shooter, og ikkje ekstremt med rollespel element å finne i the Pitt heller. Det heile startar bra -spanande konsept, og sluttaen er interessant - dog er alt i midten temleg kjipt og alt for kort. Ekstremt lite speletid per kroner ein betaler. Håpar Broken Steel tar seg opp og blir ei fullverdig avslutning. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Eg meget skuffa så langt over det nedlastbare tillegga som er kome. Operation Anchorage var jo strengt tatt ein 3-person shooter, og ikkje ekstremt med rollespel element å finne i the Pitt heller. Det heile startar bra -spanande konsept, og sluttaen er interessant - dog er alt i midten temleg kjipt og alt for kort. Ekstremt lite speletid per kroner ein betaler. Håpar Broken Steel tar seg opp og blir ei fullverdig avslutning. Enig med deg jeg, det som gjorde The Pitt verd det var de tingene du fikk for å finne 100 ingots. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ble nettopp ferdig med questene i The pitt, for noe møl, egentlig. Utenom det vanskelige valget såklart, der stod jeg i tvil. Men syns liksom de må få til en expansion i øyne av shivering isle til oblivion. Noe sånt er verdig, uten tvil. Håper at Broken steele blir awesome. venter i spenning ihvertfall. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hos meg kræsjer Fallout hver gang jeg går inn i VATS. Jeg kan derimot kjøre Fallout glatt med alt på max i 1920x1080. Det kan jeg ikke i oblivion. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Spilt Fallout så mye i dag at PS3'en overoppheter og kræsjer Først begynner grafikken å hakke, deretter stopper den helt opp. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Spilt Fallout så mye i dag at PS3'en overoppheter og kræsjer Først begynner grafikken å hakke, deretter stopper den helt opp. Det hørtes jo mer ut som en reklamasjonssak spørr du meg ... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Spilt Fallout så mye i dag at PS3'en overoppheter og kræsjer Først begynner grafikken å hakke, deretter stopper den helt opp. Det hørtes jo mer ut som en reklamasjonssak spørr du meg ... Tror det fører til lite bedring og eventuelt få en ny PS3. Når man spiller et så ressurskrevende spill i 8 timer i strekk, virker det naturlig at maskinvaren går varm. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Helt fantastisk at konsoll-verdenen har kommet så langt at boksene faktisk overopphetes. Før i tiden var jo det et PC-only fenomen Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 I vinterferien spilte jeg da Fallout 3 over 12 timer i strekk i 3 dager etter hverandre, så er nok noe med maskinen din heller da. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har et spørsmål angående DLC til fallout3. har det for øyeblikket på PC, der jeg har gått igjennom spillet (gjorde bare main quests, i know, pity me) har akkurat nå startet på nytt, der jeg skal ta meg GOOD tid, men, så ville jeg spille DLC'ene, så jeg bestillte med x360 versionen (også på grunn av at jeg liker og spille rpg på konsoll). så det jeg lurer på er, hvis jeg kjøper begge DLC'ene, "når" og "hvor" kan jeg spille de? Skjul for de som har gått igjennom spillet, vet jo at det er "game over", så er DLC'ene en utvidelse av kartet?, eller bare flere quests ? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 jeg har et problem med The Pitt. Har kjøpt og lastet det ned (PC) men etter å ha vandret runt i rundt en times tid har det ikke skjedd noe :S. har lastet det ned igjen et par ganger, men ingenting funker. Hva må jeg gjøre for å få dette til å funke? Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 jeg har et problem med The Pitt. Har kjøpt og lastet det ned (PC) men etter å ha vandret runt i rundt en times tid har det ikke skjedd noe :S. har lastet det ned igjen et par ganger, men ingenting funker. Hva må jeg gjøre for å få dette til å funke? Sjekk radio signalene. Når du hører meldingen skal ett nytt quest dukke opp i loggen. Du er logget inn på games ms games for windows live kontoen din? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 jeg har et problem med The Pitt. Har kjøpt og lastet det ned (PC) men etter å ha vandret runt i rundt en times tid har det ikke skjedd noe :S. har lastet det ned igjen et par ganger, men ingenting funker. Hva må jeg gjøre for å få dette til å funke? Sjekk radio signalene. Når du hører meldingen skal ett nytt quest dukke opp i loggen. Du er logget inn på games ms games for windows live kontoen din? er logget inn ja. får ingen radio signaler i det hele tatt. spillt i snart 3 timer nå, uten noe tegn til nye radio signaler Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Har et spørsmål angående DLC til fallout3. så det jeg lurer på er, hvis jeg kjøper begge DLC'ene, "når" og "hvor" kan jeg spille de? Du kan vel spille Anchorage rett fra starten av, The Pitt har jeg ikke prøvd. Områdene har egne maps, som om du er inne i et hus, altså blir ikke hovedmappet større. Endret 30. mars 2009 av Joakim_B Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) jeg har et problem med The Pitt. Har kjøpt og lastet det ned (PC) men etter å ha vandret runt i rundt en times tid har det ikke skjedd noe :S. har lastet det ned igjen et par ganger, men ingenting funker. Hva må jeg gjøre for å få dette til å funke? Kjør falloutlauncher å gå inn på data files. Sjekk om The pitt er markert. Endret 30. mars 2009 av Termi.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå