Vrengtpolvott Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ikke last ned, er feil versjon som er oppe tydeligvis. Versjonen nå er på 492MB, mens den skal være på 682MB. Hva faen?? Har jo allerede lastet The Pitt ned, men ikke prøvd. Fullførte anchorage først. Bare å slette The Pitt det, så laster du det ned når den ferdige versjonen blir lagt ut. Ser de har fjernet The Pitt fra listen nå, så er vel oppe igjen i løpet av dagen Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ikke last ned, er feil versjon som er oppe tydeligvis. Versjonen nå er på 492MB, mens den skal være på 682MB. Hva faen?? Har jo allerede lastet The Pitt ned, men ikke prøvd. Fullførte anchorage først. Bare å slette The Pitt det, så laster du det ned når den ferdige versjonen blir lagt ut. Ser de har fjernet The Pitt fra listen nå, så er vel oppe igjen i løpet av dagen Fra hvilken liste? Den er da fremdeles på Live Marketplace; 682 mb. Etter å ha lest litt rundt, kan det virke som om problemet bare gjelder Xbox 360 versjonen av the Pitt. Deny/Confirm? Endret 24. mars 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ikke last ned, er feil versjon som er oppe tydeligvis. Versjonen nå er på 492MB, mens den skal være på 682MB. Hva faen?? Har jo allerede lastet The Pitt ned, men ikke prøvd. Fullførte anchorage først. Bare å slette The Pitt det, så laster du det ned når den ferdige versjonen blir lagt ut. Ser de har fjernet The Pitt fra listen nå, så er vel oppe igjen i løpet av dagen Fra hvilken liste? Den er da fremdeles på Live Marketplace; 320 mb. Etter å ha lest litt rundt, kan det virke som om problemet bare gjelder Xbox 360 versjonen av the Pitt. Deny/Confirm? Er visst bare på 360 versjonen ja, er helt fint på PC versjonen, så om det er den du har er det bare å slå seg løs Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ikke last ned, er feil versjon som er oppe tydeligvis. Versjonen nå er på 492MB, mens den skal være på 682MB. Hva faen?? Har jo allerede lastet The Pitt ned, men ikke prøvd. Fullførte anchorage først. Bare å slette The Pitt det, så laster du det ned når den ferdige versjonen blir lagt ut. Ser de har fjernet The Pitt fra listen nå, så er vel oppe igjen i løpet av dagen Fra hvilken liste? Den er da fremdeles på Live Marketplace; 320 mb. Etter å ha lest litt rundt, kan det virke som om problemet bare gjelder Xbox 360 versjonen av the Pitt. Deny/Confirm? Er visst bare på 360 versjonen ja, er helt fint på PC versjonen, så om det er den du har er det bare å slå seg løs Hadde faktisk allerede slått meg løs. Eneste glitchen jeg kom borti er at modellen til AutoAxen av og til ikke vil vises, men en kjapp reequip fikser problemet. Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg lasta The Pitt ned kl 13.00 i dag, og det var masse feil med den. Nå prøvde jeg å laste den ned på nytt, men finner den ikke(xbox live). Noen som vet når den kommer igjen? Og er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan slette den versjonen jeg allerede har lastet ned? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gå på "My games" og trykk på "The pitt" og trykk "delete" Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Takk takk =) Fant en artikkel nå, der det står at Bethesda har registert problemer med xbox-versjonen og at den er trukket fra xbox live. De jobber med saken og en ny versjon vil komme snart. http://news.spong.com/article/17497/Fallou...ulled_from_Live Endret 24. mars 2009 av Kjøttulf Lenke til kommentar
MacLovin Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) -.- Endret 24. mars 2009 av hellboy1994 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Meh to bad, jeg som så frem til det her. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) så var man ferdig med the pitt... tja. var vel bra nok til 80kr. men kunne gjerne vært mye lenger... Var bare en plass jeg lurte på om hvilket valg jeg skulle ta. *spoiler* men fryktlig hvor jeg vurderte om jeg skulle kidnappe babyen eller ikke. spiller jo som uber god med masse karma.. Endret 25. mars 2009 av petrus Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Var elt grei lengde, fikk også en god del nye ting man kan ta med seg tilbake til the wasteland:) Gleder meg enda mer til neste tillegg:) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan man dra tilbake til Pittsburgh etter man er ferdig med The Pitt? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan man dra tilbake til Pittsburgh etter man er ferdig med The Pitt? Jepp. Så mange ganger du vil! Var elt grei lengde, fikk også en god del nye ting man kan ta med seg tilbake til the wasteland:) Gleder meg enda mer til neste tillegg:) Perforator <3 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har akkurat skaffet meg Fallout 3, men har møtt på ett problem. Har kommet til hvor jeg går ut av Vault 101, men hver eneste gang det blir ferdig med loade klikker spillet. Har noen hatt ligende problemer og eventuelt en løsning? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har akkurat skaffet meg Fallout 3, men har møtt på ett problem. Har kommet til hvor jeg går ut av Vault 101, men hver eneste gang det blir ferdig med loade klikker spillet. Har noen hatt ligende problemer og eventuelt en løsning? Prøv å sette grafikken på low, og senk oppløsninga. Funket for søstera mi. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvor mye kommer den nye DLC'en til å koste? Den hvor man kan bli level 30. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvor mye kommer den nye DLC'en til å koste? Den hvor man kan bli level 30. Like mye som de andre har jeg hørt, 800 microsoft points. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men er ikke denne mye større da? Eller? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men er ikke denne mye større da? Eller? Aner ikke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tviler på at den kommer til å koste noe annet. Det er en veldig standard pris for utvidelsespakker, og jeg kan tenke meg at de to andre har vært litt overpriset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå