lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Så det er ikke som i Zelda: TP hvor du husker allt på kartet og hvor ting ligger? Hvor stort er det? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har ikke spillt Zelda:TP så kan ikke kommentere på det, men kartet er veldig stort de første gangene, så blir det mindre ettersom du starter å kjenne igjen de diverse stedene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når jeg kom i level 20 valgte jeg "Explorer" perket. Dumt valg. Det var kanskje 2-3 plasser jeg ikke hadde funnet, og alle var midt i "sentrum", rundt washington memorial etc. De hadde jeg funnet uansett, for de dukket opp på pip-boyen med en gang jeg gikk dit! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når jeg kom i level 20 valgte jeg "Explorer" perket. Dumt valg. Det var kanskje 2-3 plasser jeg ikke hadde funnet, og alle var midt i "sentrum", rundt washington memorial etc. De hadde jeg funnet uansett, for de dukket opp på pip-boyen med en gang jeg gikk dit! Ikke se så tungt på det, du får 10 nye sjangser til å velge perks med 'Broken Steel' Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eller du kan begynne på ny. Det gjorde jeg, tok altfor mange feil valg første gangen jeg spilte igjennom spillet, valgt blant annet 2 eller 3 ganger at når jeg levlet så valgte jeg den perken som gjør at man kommer opp i en ny level med en gang.. hehe, det var dumt det.. Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Washington er jævlig å traske rundt i. Hender flere ganger at jeg runder et hjørne og ser rett inn i løpet til en Super Mutant. Skvetter som faen gjør jeg og. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eeeller bare gjøre som jeg har gjort; installere en mod som lar deg levle til level 20 uendelig antall ganger, med flere perks og skills hver gang. EXP'en som trengs øker også gradvis. Er moro det! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 @Laland Cheater! Må jo ikke bruke slike mods da. Men er lenge siden jeg har spilt Fallout nå. Hvilke tillegspakker har kommet foresten? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jukser ikke! Går rundt systemet!.. Utrolig mye morsommere å spille da. Før jeg la inn modden fikk jeg ikke EXP for å fullføre quests; nå har jeg bare noen få igjen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jukser ikke! Går rundt systemet!.. Utrolig mye morsommere å spille da. Før jeg la inn modden fikk jeg ikke EXP for å fullføre quests; nå har jeg bare noen få igjen. Ikke juks? Er som å gi penger til Oblivion karakteren sin via console. Ekke juks det heller, gidder bare ikke vasse rundt og selge ting? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eyh! Jeg gjør meg fortjent til alt jeg gjør; jeg gir ikke meg selv noen urettferdige fordeler. Jeg gjør det dere må vente litt med å gjøre. Er det så gærent? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eyh! Jeg gjør meg fortjent til alt jeg gjør; jeg gir ikke meg selv noen urettferdige fordeler. Jeg gjør det dere må vente litt med å gjøre. Er det så gærent? Ja! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sliter nesten ikke med kamper lenger. Er så sterk og bra at jeg ikke har dødd på lenge. Jeg har funnet en haug med radiotårn med rare navn på toppen til venstre av kartet. En av dem hadde en terminal som jeg aktiverte noen satelitter eller noe i... vet ikke helt hva som skjedde etter det, men da jeg gikk opp på taket så jeg fire bomber falle ned fra himmelen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kommer The pitt imorra eller ? Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 The Pitt kommer vel den 26. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 her står det att the pitt kommer i dag (24), http://fallout.wikia.com/wiki/The_Pitt_(DLC) Skal sjekke senere på games for windows marketplace Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Runna Operation: Anchorage i går kveld .. Var litt skuffende må jeg si, brukte vel en maks 3 timer på hele greia, men siden jeg fikk masse fett utstyr som T-51 b Winterized Power Armor, Chineese Stealth Suit, Shock Sword og endelig den etterlengtede Guass Rifle så det var vel verdt pengene. Hvis the pitt er klar for download senere i dag blir jeg glaaad .. Må si F3 er enormt kjedelig når man først har nådd level 20, har alle achievmentsa og er ferdig med alle quests. Lenke til kommentar
Gillis Oakleaf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvis the pitt er klar for download senere i dag blir jeg glaaad .. Må si F3 er enormt kjedelig når man først har nådd level 20, har alle achievmentsa og er ferdig med alle quests. Er vel ikke så mange spill som er så enormt morro heller når alle questa er gjort.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg prøver å oppdage alle steder i Fallout 3 nå, er på level 20. Skjønner ikke hvorfor de satt en begrensning i level der. Kunne godt holdt på i ti levler til. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 the pitt er på første siden til games for windows. men når jeg trykker på den får jeg error. noen andresom får kjøpt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå