Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm jeg er litt rusten på det her, hvordan får man til å repaire items igjen?:)

 

Du må bruke en lignende item som 'spare part'. Det er din repair-skill som bestemmer hvor mange prosent du kan reparere en item. La oss si at du har 2 stk Hunter Rifle i din inventory, da klikker du bare på den ene, og trykker 'R'.

Du kan da reparere den ene riflen, med den andre. :)

Lenke til kommentar

Kommer The pitt alt til tirsdag eller ?:)

 

Forresten etter man er ferdig med Main questet, så kommer det jo en video osv og man kan ikke fortsette som i Oblivion, eller man kunne ihvertfall ikke det sist jeg spilte igjennom. Har de endret dette og hvordan vil det bli ovenfor Broken steel?.

 

 

Tada

Lenke til kommentar
Så typisk... hvorfor kommer ikke gode updates til ps3... til og med to nye "versjoner" av spille er til 360 og pc tror jeg. Hvorfor det?

 

 

Jeg aner litt korrupsjonske tilstander.

 

Valve ville jo også gi ut updates til TF2 på xbox slik de gjør over steam. Men ble nektet og gi det ut gratis av Micro$oft. Noe som førte til at Valve ikke lenger prioriterte TF2 på konsoll (noe som er synd, det kunne blitt veldig populært, men er jo lite gøy uten updates)

 

Uansett jeg håper at Sony gjør noe med dette snart, Er ikke noe gøy når alle 360 eiere får ekstrastuff mens ps eierene blir undervurdert, og ikke engang får muligheten til og kjøpe et produkt de har lyst på siden de ikke eier den "riktige" konsollen.

Lenke til kommentar
Det er så masse artige detaljer i Fallout, f.eks Republic Of Dave helt nordøst på kartet, en republikk som styres av en bonde med to koner og en skokk med unger. Wtf? :lol:

 

Prøv å ta den guida touren på museumet hans ;)

 

Hvor er dette?

 

Det er i et av byggene som ligger i "The republic of Dave" (Tror det ligger til vesntre når man kommer inn hovedinngangen). Hver dag på ett visst tidspunkt er det en guidet omvisning der, dette blir nevnt i en samtale med en av NPC'ene.

Hvis du lurer på hvor denne republikken ligger hen så er den ganske mye Nordøst på kartet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...