Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

bingobangobongo Im so happy in the jungle i refuse to go....

 

Mange koselige timer med dette spillet. Men jeg må påstå etter "noen" timer så begynner man å bli så smått hautoillat av å høre på Galaxy Radio og de samme sangene om og om igjen... -og jeg liker jazz!

 

Ang. hvor godt spillet kjører, så har jeg hatt en del problemer med selve oppstarten av spillet. Det setter seg fast i det jeg skal loade spillet for første gang, spesielt om det var en quicksave og ikke en vanlig save jeg gjorde før jeg avsluttet forrige runde.

Men det er garantert maskinen min som trenger en kraftig overhaul, sitter på et slitent 7600 GT kort og 1gig ram :)

Men likevel, så fort spillet fyres opp så klarer jeg fint å kjøre på god grafikk uten spesielle lag-problemer.

 

( Hei forresten! Ny her :blush: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynner å gå tom med Bobby Pin, er det mulig å kjøpe det en plass?

 

Tja, Moira i Megaton har til tider, og andre våpenhandlere osv rundt omkring, og omreisende.

 

....Når man snakker om det, jeg kom ikke på at man kunne "Force lock" før jeg var på rundt lvl 80 i lockpicking og hadde gått igjennom et ganske stort arsenal av bobby pins :rolleyes:

Lenke til kommentar
Begynner å gå tom med Bobby Pin, er det mulig å kjøpe det en plass?

 

Spiller du PC kan du bare quicksave før du skal til å åpne en lås. Feiler du kan du bare quickloade og prøve igjen. Ganske grei måte å spare pins på.

 

En annen måte er å kun bruke to forsøk på å åpne låsen (På den tredje brekker pin'en) og deretter gå ut ifra lockpicking skjermen og tilbake til spillet. tryk deretter på låsen igjen og du får tre nye forsøk uten å miste pins ;)

Lenke til kommentar

Hey, er i slutten av spillet og da har jeg noen spørsmål..

 

Kan jeg forsette å spille etter jeg har runda det? Eller må jeg starte en ny?

 

Og hva er koden til den maskinen jeg må starte? Har lagra forran det panelet med tallene på, men jeg finner ikke ut hva koden er :blink: Vis noen som vet det, kan de si det?

 

 

Takk

Lenke til kommentar

Threedog er dritmorsom, det er et eller annet med sandbox spill, men det virker som en absurd radio er viktig å ha :p

 

Er litt lei av at han ikke fornyer seg. Midtveis i spillet, så sier han jo ikke noe nytt, da snakker han om de samme questene du gjorde for 50 timer siden. Dette kunne Bethesta lett gjort noe med ved å oppdatere radiokanelen over internett. Desverre tenker ingen spillselskaper slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...