Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Nettop patchet til 1.4 - New achievements for The Pitt - Support for multiple downloadable content Noen som vet hva den siste der betyr ? EDIT: FOR GUDS SKYLD ! Ta backup av savegames, ellers mister dere ALT! Endret 9. mars 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 det siste betyr vell at man kan loade fler dlc i samme game, som f,eks den første og andre dlcen men hva mener DU med at man må ta backup av savegames? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Øh, jeg mista ikke alt når jeg oppdaterte.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nettop patchet til 1.4 - New achievements for The Pitt - Support for multiple downloadable content Noen som vet hva den siste der betyr ? EDIT: FOR GUDS SKYLD ! Ta backup av savegames, ellers mister dere ALT! Sikker på at du lasta ned den europeiske versjonen? :-/ Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 han må jo ha gjort det? da den ikke har kommet ut enda her? ikke på Xbox ihvertfall Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Patchen, på PC kan vi laste ned Amerikanske og Europeiske patcher. Dreit meg ut der en gang og endte opp med å avinstallere feil patch og legge inn den riktige. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hoff jeg vil spille men får vente på Broken Steel så vi får lvle til 30 kommer vell om 1mnd. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har the Pitt kommet nu eller? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har en mod på maskinen min som gjør at jeg kan levle til lvl 20 uendelig ganger! Dumt at jeg samlet sammen nok XP til å gjøre det 5-6 ganger før jeg la den inn, men fortsatt moro. Kan bli overmenneske da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Så akkurat at jeg hadde lastet ned US patchen. faen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tenkte meg det. Gjorde det når jeg patchet til 1.35(?) og ble veldig bekymret når jeg så at jeg ikke kunne laste savegames'a mine. Menmen, avinstaller; installer og du er i mål! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tenkte meg det. Gjorde det når jeg patchet til 1.35(?) og ble veldig bekymret når jeg så at jeg ikke kunne laste savegames'a mine. Menmen, avinstaller; installer og du er i mål! Takker for kjapt svar Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg sliter med ett quest: The Family. Jeg skal finne familien til Lucy fra Megaton, men klarer det ikke. Ingen markør på worldmap i det hele tatt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg sliter med ett quest: The Family.Jeg skal finne familien til Lucy fra Megaton, men klarer det ikke. Ingen markør på worldmap i det hele tatt. Snakk med Lucy (Du finner henne ofte i baren) og hun vil gi deg markøren til Arefu. Evt bare søk etter Arefu på fallout wiki. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har the Pitt kommet nu eller? The Pitt kommer ikke før 24. mars. Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ramius: jeg brukte lang tid på det questet, ga opp flere ganger, men fant det til slutt ut. Hvis du ikke gidder og lete og lete, er løsninga her: Evan King i Arefu nevner at The Family kan befinne seg på et av tre forskjellige steder. Han ber deg lete gjennom alle tre, men de er ikke ved noen av dem. Har du forøverig medicine på over 90, vil han nevne en togstasjon i nærheten. The Family befinner seg i en undergrunnsbane. nærmere sakt Meresti Station hvis du ikke har medicine på 90 og får Evan til og nevne det. Den ligger østover fra Arefu. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg kjøpte netopp den DLC'en til fallout 3 men hvordan starter jeg den?? (x360) Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg kjøpte netopp den DLC'en til fallout 3 men hvordan starter jeg den?? (x360) Bare vent en stund, så kommer det automatisk inn et radiosignal med videre informasjon om hvor du skal gå. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ramius: jeg brukte lang tid på det questet, ga opp flere ganger, men fant det til slutt ut. Hvis du ikke gidder og lete og lete, er løsninga her: Evan King i Arefu nevner at The Family kan befinne seg på et av tre forskjellige steder. Han ber deg lete gjennom alle tre, men de er ikke ved noen av dem. Har du forøverig medicine på over 90, vil han nevne en togstasjon i nærheten. The Family befinner seg i en undergrunnsbane. nærmere sakt Meresti Station hvis du ikke har medicine på 90 og får Evan til og nevne det. Den ligger østover fra Arefu. Nåja, man trenger faktisk ikke medic skill 90. På et av stedene Evan King nevner, er det noen vennlige ghoulds. Hvis du leter etter en sjakt der de er, finner du inngangen hvis du fortsetter. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen andre som opplever at dette spillet har vannvittig gode krav til maskinen? Alt på maks med 4xAA i 1680*1050, og jevnt 60fps til enhver tid! Vannvittig rask lasting også. Fra jeg dobbeltklikker på ikonet og er inne og spiller, tar det toppen 30sec. Core2Duo e6850 8800gts 512 6gb ram P35 brikkesett Noenlunde raske harddisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå