Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som opplever at spillet henger seg om man prøver å selge ting på ehh.. butikken hun dama som har så mye eksprimenter for seg i Megatron? Common supplies eller noe. Går som regel greit å selge til andre, men det hender at det henger seg da også. Jeg spiller altså på PS3. Det er sinnsykt irriterende, spesiellt om det er lenge siden forrige save. Får ikke åpna XMB engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forum seksjon mener du vel, men som stadig nevnt tidligere så har ikke Fallout nåd den mengden popularitet på forumet til å få sin egen seksjon og da ta opp mer av dataplassen hos gamer.

Forumseksjon ja. Vel, jeg er uenig. Bare denne ene Fallout 3-tråden har fått fler replies enn både counter-strike og half life i "populære spill". Og dette er én tråd. I tillegg finnes det to andre Falloutspill som ikke har blitt debattert i denne tråden. Jeg bare nevner det:-)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner poenget og er fult for en egen seksjon til Fallout, men likevel kommer det ikke til å bli en egen seksjon for dem enda. Dette er bare slik jeg ser det da, men det eneste man ender opp med som svar hvis man spør om Fallout kan få sin egen seksjon sier dem at det er for store stille perioder i hovedtråden til at det ville lykkes med en egen seksjon.

Lenke til kommentar

Samme var med Final Fantasy som har et ekstremt mye større pontensialle enn alle utenom WoW. Faktisk tror jeg man kunne slå alt ned til enkle grupper som: Steam for alle steamspillene, WoW, TES og Fallout i en. For resten av de spesifike forum delene er rett og slett for laber alene.

Lenke til kommentar
Noe av det mest uhyggelige jeg har opplevd i et spill generelt. Jeg var på ett tidspunkt så redd at jeg kjente at jeg ville kaste opp

LOOOL HAHA pingle!

 

Neida... kremt.

 

Jeg er helt enig, ikke å kaste opp men hvordan Vault 106 var. Jeg tok dette tidlig i spillet, og det var som hele sjangern ble gjort om til Horror. Like bra som et hvilket som helst Resident Evil spill. Stille, dystert, flashbacks, trangt osv. Det var ganske ubehagelig ja, men jeg beit leppene sammen og fullførte hele dritten, og besøkte hvert eneste rom. I ett av dem får du ganske mye ammo.

 

Det er vel ikke tilfeldig, men møtte du også på bossen? Hu dama som var ekstra vanskelig å drepe. Tror hun var en del av opplevelsen.

 

Utrolig glad jeg ble ferdig med det stedet, men mange av kloakkene er ganske skremmende de også. - Noen som har møtt på The Glowing One dypt nede i et høl og hatt veldig lite ammo igjen? Er det noe jeg hater med Fallout er det kloakken. Ikke fordi det er dårlig men fordi det er så ubehagelig å spille.

Lenke til kommentar
LOOOL HAHA pingle!

 

Neida... kremt.

 

Jeg er helt enig, ikke å kaste opp men hvordan Vault 106 var. Jeg tok dette tidlig i spillet, og det var som hele sjangern ble gjort om til Horror. Like bra som et hvilket som helst Resident Evil spill. Stille, dystert, flashbacks, trangt osv. Det var ganske ubehagelig ja, men jeg beit leppene sammen og fullførte hele dritten, og besøkte hvert eneste rom. I ett av dem får du ganske mye ammo.

 

Det er vel ikke tilfeldig, men møtte du også på bossen? Hu dama som var ekstra vanskelig å drepe. Tror hun var en del av opplevelsen.

 

Utrolig glad jeg ble ferdig med det stedet, men mange av kloakkene er ganske skremmende de også. - Noen som har møtt på The Glowing One dypt nede i et høl og hatt veldig lite ammo igjen? Er det noe jeg hater med Fallout er det kloakken. Ikke fordi det er dårlig men fordi det er så ubehagelig å spille.

 

Synes vel noe av dette godt kunne vært skjult med spoiler eller no ja... hm?

Lenke til kommentar

Hva er det boblehodene gjør? Kan ikke si jeg har vært borti disse før.

 

Forresten, kan noen hjelpe meg med Stealing Independence?

Jeg har saumfart museet og trenger nøkkel til rommet hvor selve papirrullen er. Den har jeg ikke. Jeg har ikke utforsket hele Archive Basement, men den er vel ikke der? Bare masse supermutanter og tomme hyller. Er det en krok her nøkkelen hjemmer seg i, eller må jeg hacke terminaler? Dette kan jeg ikke siden jeg ikke har prioritert science skill i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...