Blunt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det bare jeg som opplever at spillet henger seg om man prøver å selge ting på ehh.. butikken hun dama som har så mye eksprimenter for seg i Megatron? Common supplies eller noe. Går som regel greit å selge til andre, men det hender at det henger seg da også. Jeg spiller altså på PS3. Det er sinnsykt irriterende, spesiellt om det er lenge siden forrige save. Får ikke åpna XMB engang. Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ikke for å kritisere noen, men kanskje det kan være på tide at fallout får sin egen tråd på "populære spill"? :-) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Forum seksjon mener du vel, men som stadig nevnt tidligere så har ikke Fallout nåd den mengden popularitet på forumet til å få sin egen seksjon og da ta opp mer av dataplassen hos gamer. Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Forum seksjon mener du vel, men som stadig nevnt tidligere så har ikke Fallout nåd den mengden popularitet på forumet til å få sin egen seksjon og da ta opp mer av dataplassen hos gamer. Forumseksjon ja. Vel, jeg er uenig. Bare denne ene Fallout 3-tråden har fått fler replies enn både counter-strike og half life i "populære spill". Og dette er én tråd. I tillegg finnes det to andre Falloutspill som ikke har blitt debattert i denne tråden. Jeg bare nevner det:-) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg skjønner poenget og er fult for en egen seksjon til Fallout, men likevel kommer det ikke til å bli en egen seksjon for dem enda. Dette er bare slik jeg ser det da, men det eneste man ender opp med som svar hvis man spør om Fallout kan få sin egen seksjon sier dem at det er for store stille perioder i hovedtråden til at det ville lykkes med en egen seksjon. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Bedre med en stor og halvaktiv/aktiv tråd enn en kategori med en del lite aktive tråder. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Som er argumentet i mot en egen forum seksjon for Fallout. Selv syntes jeg faktisk at flere av disse spillenes seksjoner burde bli fjernet for de har virkelig en så laber aktivitet at en fellestråd fungerer hundre ganger bedre. Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ah, skjønner. Og jeg hadde for øvrig ikke fått med meg at dette har blitt tatt opp tidligere. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Samme var med Final Fantasy som har et ekstremt mye større pontensialle enn alle utenom WoW. Faktisk tror jeg man kunne slå alt ned til enkle grupper som: Steam for alle steamspillene, WoW, TES og Fallout i en. For resten av de spesifike forum delene er rett og slett for laber alene. Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har alle bobbleheadsa? Jeg har nå 19 av 20 stk Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nei faktisk ikke ga opp å finne alle, skulle jo ikke bruke walktrough og fant ikke så mange selv... er for uoppmerksom gitt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noe av det mest uhyggelige jeg har opplevd i et spill generelt. Jeg var på ett tidspunkt så redd at jeg kjente at jeg ville kaste opp LOOOL HAHA pingle! Neida... kremt. Jeg er helt enig, ikke å kaste opp men hvordan Vault 106 var. Jeg tok dette tidlig i spillet, og det var som hele sjangern ble gjort om til Horror. Like bra som et hvilket som helst Resident Evil spill. Stille, dystert, flashbacks, trangt osv. Det var ganske ubehagelig ja, men jeg beit leppene sammen og fullførte hele dritten, og besøkte hvert eneste rom. I ett av dem får du ganske mye ammo. Det er vel ikke tilfeldig, men møtte du også på bossen? Hu dama som var ekstra vanskelig å drepe. Tror hun var en del av opplevelsen. Utrolig glad jeg ble ferdig med det stedet, men mange av kloakkene er ganske skremmende de også. - Noen som har møtt på The Glowing One dypt nede i et høl og hatt veldig lite ammo igjen? Er det noe jeg hater med Fallout er det kloakken. Ikke fordi det er dårlig men fordi det er så ubehagelig å spille. Lenke til kommentar
Gillis Oakleaf Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 LOOOL HAHA pingle! Neida... kremt. Jeg er helt enig, ikke å kaste opp men hvordan Vault 106 var. Jeg tok dette tidlig i spillet, og det var som hele sjangern ble gjort om til Horror. Like bra som et hvilket som helst Resident Evil spill. Stille, dystert, flashbacks, trangt osv. Det var ganske ubehagelig ja, men jeg beit leppene sammen og fullførte hele dritten, og besøkte hvert eneste rom. I ett av dem får du ganske mye ammo. Det er vel ikke tilfeldig, men møtte du også på bossen? Hu dama som var ekstra vanskelig å drepe. Tror hun var en del av opplevelsen. Utrolig glad jeg ble ferdig med det stedet, men mange av kloakkene er ganske skremmende de også. - Noen som har møtt på The Glowing One dypt nede i et høl og hatt veldig lite ammo igjen? Er det noe jeg hater med Fallout er det kloakken. Ikke fordi det er dårlig men fordi det er så ubehagelig å spille. Synes vel noe av dette godt kunne vært skjult med spoiler eller no ja... hm? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har alle bobbleheadsa? Jeg har nå 19 av 20 stk 19/20 Her også, har ikke den siste fordi jeg må komme meg videre i storylinen uten at jeg skal spoile så alt for mye. Hmm, kansje jeg skal gjøre det i kveld .. smeller opp ett bilde så snart den siste er på plass. B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har 9/20. Sliter med å finne nye quests for tiden, så må snart begynne å bruke guider. Finnes det noen "100%" måler i spillet? Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) pass på at det er noen bobbleheads som bare kan tas èn gang, tror det er 2 stykker hvis du ikke tar med Medicine i Vault 101 og tar "return to vault 101" kan du ikke ta den igjen. og Energy Weapons i Raven Rock Endret 3. mars 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har nettopp prøvd ut min første stealthboy. Synes det var litt rart at supermutantene så meg med den på ? <_< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Den øker bare stealthen din selv om du blir "usynlig". Det er fortsatt tall med i bildet! (headshot med sniper dreper ikke alltid - det er et RPG, ikke FPS) Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som har alle bobbleheadsa? Jeg har nå 19 av 20 stk I got them all Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hva er det boblehodene gjør? Kan ikke si jeg har vært borti disse før. Forresten, kan noen hjelpe meg med Stealing Independence? Jeg har saumfart museet og trenger nøkkel til rommet hvor selve papirrullen er. Den har jeg ikke. Jeg har ikke utforsket hele Archive Basement, men den er vel ikke der? Bare masse supermutanter og tomme hyller. Er det en krok her nøkkelen hjemmer seg i, eller må jeg hacke terminaler? Dette kan jeg ikke siden jeg ikke har prioritert science skill i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå