Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

Er ikke så veldig vanskelig, men kan kreve litt reising (forskere og leger rundt forbi kan vite noe, og typisk har du en speech-check for å få relevant info fra disse) og svømming (hvis du ikke tidligere har funnet en viss eksentrisk eks-Rivet City beboer og har åpnet en viss dør). Kanskje kan man komme langt med et og annet innbrudd også, men jeg har ikke løst oppdraget på den måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Er det vanskelig å finne han androiden? Noen som har gjort dette oppdraget? Du får det jo relativt tidlig i spillet...

 

Jeg fikk ikke den questen før jeg var lvl20 og hadde tatt nesten samtlige sidequests. Anyway, androiden er:

 

 

Harkness - vakten utenfor Rivet City

 

Lenke til kommentar

Det uhyggelige møtet med Vault 106

 

Skjul
Gikk bare rundt å utforsket litt i går. Plutselig befant jeg meg ved inngangen til Vault 106. "Jaja", tenkte jeg, og gikk inn uten å nøle med ønske om å kanskje finne noe kult. Når porten åpnet seg med et brak, merket jeg at det var noe som ikke stemte her. Stemningen var uhyggelig på en måte jeg ikke tidligere har opplevde i Fallout 3. Uten å røpe mer, kan jeg si at Vault 106 er utvilsomt det mest uhyggelige jeg har opplevd i Fallout. Noe av det mest uhyggelige jeg har opplevd i et spill generelt. Jeg var på ett tidspunkt så redd at jeg kjente at jeg ville kaste opp. Advarer dere jeg.
Endret av Kjøttulf
Lenke til kommentar
Plis, si hva det er og legg det i spoiler :(

 

EDIT: Duh, det finnes ikke noe Vault 103. Det er vel Vault 106 du mener?

 

Mente 106 ja. Hva mener du? Det at jeg skjuler teksten burde var mer enn nok. Dessuten var dette på ingen måte en spoiler!

Endret av Kjøttulf
Lenke til kommentar
Plis, si hva det er og legg det i spoiler :(

 

EDIT: Duh, det finnes ikke noe Vault 103. Det er vel Vault 106 du mener?

 

Mente 106 ja. Hva mener du? Det at jeg skjuler teksten burde var mer enn nok. Dessuten var dette på ingen måte en spoiler!

 

Du skjønte ikke hva jeg mente. Jeg ville at du SKULLE spoile det.

Lenke til kommentar
Plis, si hva det er og legg det i spoiler :(

 

EDIT: Duh, det finnes ikke noe Vault 103. Det er vel Vault 106 du mener?

 

Mente 106 ja. Hva mener du? Det at jeg skjuler teksten burde var mer enn nok. Dessuten var dette på ingen måte en spoiler!

 

Du skjønte ikke hva jeg mente. Jeg ville at du SKULLE spoile det.

 

Jaha, så jeg skal fjerne spoileren? Forklar, vær så snill.

Lenke til kommentar

Det står alt om Vault 106 på Fallout wiki :)

 

Skjul

 

http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_106

 

Syntes nå Kjøttulf overdriver jeg da.. Det kommer jo et par springene mot deg som til tiden kan skremme noen, men skjermen blir blå så du får jo en advarsel.. Det er også mennesker der som ofte kommer bak deg med melee våpen men har du spilt spill av typen FEAR så er dette ingenting :D

 

Valve 106 har jo ganske dyster stemning da med døde folk og skjeletter som ligger rundt i rommene.. Alt står på wiki eller så kan du gå ditt selv :)

Lenke til kommentar
106 var helt sinnsykt! Skal dit igjen når jeg er maks i lockpick/science, men det var creepy første gang! Glad jeg hadde med meg Fawkes da.. :p

 

Ja, jeg synes det var utrolig skummelt. Ikke sånn at jeg skvatt, det var bare uhyggelig. Vurderte å snu hele tiden, men jeg måtte gå ned i kjelleren. Det verste var det at når jeg var var i Vault 106 var det den første gangen jeg har vært uten Fawkes siden jeg "fikk" han. Tenkte jeg skulle prøve meg på stealth, så han var hjemme. Det angra jeg på, for å si det sånn! Er mye tryggere med han i nærheten.

Lenke til kommentar

En bra MOD jeg har hørt om, ikke fått prøvd den enda (spiller oblivion atm / lager en vault mod, ett vault som skal være fylt med feller og forskjellige gåter ((Pm meg om du vil vite mer). Denne modden er da altså kalt F.O.O.K. (fallout 3 overhaul kit), denne moden adder en hel maaasse gameplay til spillet, masse våpen, quester, tregere lvling (på en positiv måte ja, komme til 20 etter bare noen timer er jo kjedelig) og mer player customization..

Du kan lese om det her, bare følg linkene der etc.

 

Dette er atm. en Beta version av modden, men den er blitt jobba på utrolig lenge vistnok, så.. les ^^

 

F.O.O.K. Fallout Overhaul Kit

 

 

Z out!

Endret av Zokutai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...