Gå til innhold

Fallout 3-tråden


Anbefalte innlegg

gaah jeg trenger hjelp på fallout. gjør noen oppdrag for en sånn dame. åsså på det oppdraget møter jeg en raider med rocket launcher. hver gang jeg går rundt det hjørnet får jeg en rakett i ansiktet å dør. XD dødd ca 4 ganger mot samme karen. har eid alle i spillet så langt men blir grusa av han rakett kastern. noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke like mye å gjøre i Fallout 3(savner fraksjoner, slik som The Dark Brotherhood), men F3 har til gjengjeld mye mer spennende og interessante plasser. Hadde man sett en hule i Oblivion så hadde man jo sett alle. Merker at F3 holdt interessen min mye bedre enn det Oblivion klarte.

 

Når det er sagt, så er det på tide å kjøre en reinstall av Oblivion med masse mods. Tror det nærmer seg et år siden sist.

Er enig i mye av det du sier. F3 har flere interessange plasser og utforske (dog kan mutanter gjøre de ufremkommelige). Jeg synes også det var fantastisk at ting du gjorde fikk betydning i den verdenen du levde i. MEN, jeg følte at jeg ikke fikk muligheten til å utforske F3 på den samme måten som jeg gjorde med Oblivion. Jeg savner også muligheten å modde F3 slik som i oblivion, det var jo egentlig det som gjorde spillet så herlig.

 

Men det skal vel sies, jeg mistet ikke motet i F3 før jeg døde der på slutten...

Lenke til kommentar

Spilte Fallout 3 i 20-30 timer (det er mye til å være meg), før jeg tok en mer eller mindre ufrivillig pause en måneds tid.

 

Ble skikkelig gira på å komme i gang igjen etter å ha lest denne tråden, men tror jeg skal vente til gamer-hodetelefonene mine kommer i posten, slik at jeg slipper å forstyrre min kjære, studerende samboer.

 

Til de av dere som lurer på om dere skal gå til innkjøp av spillet eller ikke: det er ikke noe å vurdere en gang – har du pengene og masse tid til overs så bør du gjøre det snarest!

Lenke til kommentar

Kommer ikke videre nå. Jeg skal inn i vault 112..

 

Utafor der er det 4573457348957893475 folk, de tar meg jo med en gang.

 

Og hvorfor kan jeg plutselig ikke skyte? Ikke med VATS heller..sikter, inn, så bare står han der uten å gjøre en dritt og så avslutter VATS igjen...

 

Og hva betyr det at jeg er crippled? Faen skjermen blir blurry hele tida...

 

Har ingen skudd igjen, og ikke noe hp potions eller noe.

 

Rart spill..

Lenke til kommentar
Kommer ikke videre nå. Jeg skal inn i vault 112..

 

Utafor der er det 4573457348957893475 folk, de tar meg jo med en gang.

 

Og hvorfor kan jeg plutselig ikke skyte? Ikke med VATS heller..sikter, inn, så bare står han der uten å gjøre en dritt og så avslutter VATS igjen...

 

Og hva betyr det at jeg er crippled? Faen skjermen blir blurry hele tida...

 

Har ingen skudd igjen, og ikke noe hp potions eller noe.

 

Rart spill..

 

Ikke jeg heller, tror jeg må gå tilbake å få kuler også bli frisk...

Lenke til kommentar
Ikke jeg heller, tror jeg må gå tilbake å få kuler også bli frisk...

Klarte det til slutt :p Hvis du går inn i et av husa like ved der, så finnes det senger. Og masse ammo, og i det ene huset lengre opp er det en fyr med bazooka og flammekaster ;)

 

Men nå må jeg ta meg en pause :lol:

Lenke til kommentar
Jeg er skikkelig hekta på fallout 3 :D

 

Har akkurat klart wasteland survival guide :D(et av de morsomste spilloppdragene jeg har prøv i et RPG før:))

 

 

Jeg vil gi Fallout karakterne: 7/10

Atmosphere : 7/10

Gameplay: 8/10

Value for money: 6/10

 

Grunnen til denne "lave" scoren er at i begynnelsen syns jeg spillet var drittkjedelig. Da det endelig ble gøy, var det bare 3 quests og så var det ferdig. Det må sies at jeg spilte STALKER (Chernobyl) før dette spillet, så atmosfæren var for meg skuffende. Ble noe bedre etter hvert. Fikk en del Serenity/Firefly flashbacks når jeg møtte på f.eks raiders. Klarte aldri å like den ekle tegneseriefiguren.

Det som irriterte meg var at spillet var så fort ferdig. Jeg var mer innstilt på noe ala STALKER som tar langt tid å runde. Hadde bare Fallout vært 4-5 quests (ikke sidequests) lengre, så hadde det fortjent en mye høyere score.

 

Ellers, bare så det er sagt så er FarCry 2 foreløpig på 5/10... Forbaska kjedelig spill...

 

Tar gjerne mot forslag til nytt spill. (Har også Stalker Clear sky, Alle HL2, Biosphere (hater det) og begge Crysis-ene)

Tror ikke jeg gidder å istallere Operation Achorage før det kommer på Steam.

Lenke til kommentar

Digga de ungene i little lamplight som fornærmer deg. "Mungo"

Ellers var Antagonizer og han andre duden morsomme.

 

Syntes F3 var bra, spillte over 60timer, og har 1000 gamerpoints, så jeg kan ikke klage. Noe jeg syntes var litt slitsomt var durability på våpen. Skulle gjerne hatt dura som går opp, men ikke ned igjen.

Har også Fable II, og syntes også den var bra. Problemet var at side-questene ikke så veldig "spesielle". Føler ikke helt at du har oppnådd noe. Og da gjenstår egentlig bare en mainquest som er 100% scriptet.

Mens Fallout 3 har nærmest alt du sier et unikt utfall, og dette er hva jeg likte med spillet. Hjelper også med en helt bissard humor og folk som ser ut som housemom's som blåser .44 magnum mot deg.

Lenke til kommentar
Hvilken NPC likte dere best i F3?

 

Selv må jeg innrømme at jeg umiddelbart likte Mr. Burke i Megaton. Første jeg tenkte når jeg så han var: "Jøss, han ser rett og slett ond ut!" og jaggemeg hadde jeg rett ;) Stemmen, personligheten og utseendet hans passer rett og slett perfekt!

 

Fawker

Lenke til kommentar
Hvilken NPC likte dere best i F3?

 

Selv må jeg innrømme at jeg umiddelbart likte Mr. Burke i Megaton. Første jeg tenkte når jeg så han var: "Jøss, han ser rett og slett ond ut!" og jaggemeg hadde jeg rett ;) Stemmen, personligheten og utseendet hans passer rett og slett perfekt!

Er enig med deg Onkel. Ville likt å fått sett mer av Mr. Burke, han fyren som har voice-overen til Mr. Burke har voice acted flere roller i Oblivion, Lucien Lachance for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...