Nesumar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og det er det jeg synes er litt teit og feil... Vil heller at de skal fjerne slike små som bare gir 10 Apoeng, og istedet lage flere store som gir en reward. Og rewardene kan gjerne bli bedre, istedet for bare items... hva med gull? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Synes godt de kan fjerne/endre Brew of the Year. :/ Synes ikke jeg... basicly, så handler den om å lese patchnotes (eller vente til 2010) Også gjør den at Protoen ikke blir den nye Deathcharger eller Wintersaber... Lenke til kommentar
Tzikas_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tror den foreløbige favoritten min må være Heroic: Glory of the Raider tett fulgt av Glory of the Raider Lenke til kommentar
Bertram2k Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Mon trom om det ikke er explorer hos meg også, dog både rød protodrage og den ifra normal raid er godt på vei =) Ellers henger jeg meg på at brewfest greia er tåpelig, greit nok det skal være vanskelig og ikke allemannseie, men at det eneste det fører til er at det blir 100 dedikerte som får den om et år istedetfor 100 dedikerte som får den innen et halvt et (+-) Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Må si den achivementen som jeg liker best når er at jeg endelig har tatt Oculus Heroic. Ley Guardian bossen er slik sett irriterende vanskelig. Glad jeg er ferdig med den, aldri mer inn dit. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Da var det Chef Destination, med Salty på vei (The one that didn't get away, Booty Bay contest og Deadliest catch (peasy) igjen). :> Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Min MÅ være en jeg klarte i går. Å ta Malygos. SPESIELT siden den var pugga 10 man btw. Alle i guilden min sa "NO FUCKING WAY!", men vi klarte det Lol, døde 5 sekunder etter enrage i phase 3. Ble så syyyykt happy. Har ca 2.5k dps i ett ca 50/50 epic / blue gear, så vet ikke helt om jeg var "Malygos-gearet". Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gadd endelig gjøre Make it count så ble proto-drake på meg i dag Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) mja, må si jeg liker "Flawless Victor" som vi nettopp skaffet til hele 5s teamet er ganske sexleg! Kommer fra Hot Hot Hot streak. Endret 24. februar 2009 av Cosha Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er ikke noe stress å få den egentlig, men creed at det ble gjort på 5on5, som på min server er en død bracket. Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 En i guildet fikk Razorfen Kraul i går. Ikke noe spesielt, hadde det ikke vært for at han befant seg i UC, uten å være i gruppe med noen. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Må si den achivementen som jeg liker best når er at jeg endelig har tatt Oculus Heroic. Ley Guardian bossen er slik sett irriterende vanskelig. Glad jeg er ferdig med den, aldri mer inn dit. Kunne ikke vært mer enig. Ikke at bossen er så vanvittig vanskelig dersom alle vet hva de gjør, men dersom det ikke er guildrun etc så er det ALLTID en eller annen som: A: Glemmer å bruke timestop B: Ikke forstår hvordan man stacker for å gjøre mest mulig damage C: Healer tank-drage uten å leeche boss D: Flyr rett inn i arcane E: På mystisk vis blir slått av mounten selv om han har 50% HP ...kunne egentlig tatt halve alfabetet her, men poenget kommer fram. Har hatt over 10 wipes på denne på en og samme kveld, uten å avslutte med kill. Slikt dreper spiriten hos enhver stakkar. Jeg må inn noen ganger til, dessverre, siden det selvfølgelig er 6 achievments å hente i denne fadesen av en instance. Har innimellom hintet i guildchat om dette, men det blir mistenkelig taust straks jeg nevner Ley Guardian. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 En i guildet fikk Razorfen Kraul i går. Ikke noe spesielt, hadde det ikke vært for at han befant seg i UC, uten å være i gruppe med noen. Man får den completa av å levere ''Small Scroll'' til Varimathras i Undercity. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror nok du må ha vært i RFK for å få den scrollen (?) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Er jo mulig han har vært der før achievement systemet kom, uten å levere den inn før nå. Endret 26. februar 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Han ble i alle fall svært så forbauset selv, så jeg antar at han ikke hadde vært der. Men kan jo hende han bare spilte dum. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 klarte å få undying + the dedicated few på 1 run 8man naxx var litt stolt nå lurer på hvordan det blir i ulduar Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fikk Immortal igår <3 http://www.filefactory.com/file/af22fhd/n/immortal_wmv Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hanso, Champion of the Frozen Wastes Malygos gikk ned til slutt, etter 10 forsøk. Deilig at vi var så utholdende at vi klarte det B) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 heh, "of the Nightfall" i boks. ikkeno stort siden vi er maks sene med å klare det, men har hatt 1-2 kvelder på det så fornøyd læll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå