Gå til innhold

Den store achievement tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mon trom om det ikke er explorer hos meg også, dog både rød protodrage og den ifra normal raid er godt på vei =)

 

Ellers henger jeg meg på at brewfest greia er tåpelig, greit nok det skal være vanskelig og ikke allemannseie, men at det eneste det fører til er at det blir 100 dedikerte som får den om et år istedetfor 100 dedikerte som får den innen et halvt et (+-)

Lenke til kommentar
Må si den achivementen som jeg liker best når er at jeg endelig har tatt Oculus Heroic. Ley Guardian bossen er slik sett irriterende vanskelig. Glad jeg er ferdig med den, aldri mer inn dit.

 

 

Kunne ikke vært mer enig. Ikke at bossen er så vanvittig vanskelig dersom alle vet hva de gjør, men dersom det ikke er guildrun etc så er det ALLTID en eller annen som:

A: Glemmer å bruke timestop

B: Ikke forstår hvordan man stacker for å gjøre mest mulig damage

C: Healer tank-drage uten å leeche boss

D: Flyr rett inn i arcane

E: På mystisk vis blir slått av mounten selv om han har 50% HP

 

...kunne egentlig tatt halve alfabetet her, men poenget kommer fram. Har hatt over 10 wipes på denne på en og samme kveld, uten å avslutte med kill. Slikt dreper spiriten hos enhver stakkar.

 

Jeg må inn noen ganger til, dessverre, siden det selvfølgelig er 6 achievments å hente i denne fadesen av en instance. Har innimellom hintet i guildchat om dette, men det blir mistenkelig taust straks jeg nevner Ley Guardian. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...