Nesumar Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Dama burde jo spille WoW, så kan dere ferie Online sammen Hva er disse Heart Type? Hva får du av dem da? Hvorfor er de så vanskelige å skaffe? Nesumar Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) De lages med Bag of Candies som er en drop fra Gift/Pledge of Adoration. Hver Bag of Candies har 10 charges og man får et tilfeldig hjerte hver gang. En achievement krever at du lager 8 spesifikke hearts. Det gjelder altså å ha RNG på sin side. Endret 14. februar 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 ettersom jeg leser på forumene, så er vell jeg en av få som fant ut at "brew of the month" var smart å skaffe seg mtp Proto drake Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Da kan jeg endelig kalle meg "the love fool". Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Da kan jeg endelig kalle meg "the love fool". Ditto! Var heldig nok til å få Perma Peddle idag også! Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kanskje ikke så heftig nå lengre men fikk Deathcharger's Reins i går etter tilsammen 4 runs all time. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kanskje ikke så heftig nå lengre men fikk Deathcharger's Reins i går etter tilsammen 4 runs all time. Vet ikke hvor normal den er å ha nå om dagen, men er alltid kult med unike mounts Enda kulere på raser som ikke har skjeletthester som valgmulighet når de skal få seg mount. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Tar jeg ikke helt feil kan vel alle ri alt nå, sålenge det stemmer overens med faction? (Altså, ingen Mecho-Strider på Orcs, ei heller Kodoer på Humans). Er forøvrig nøgd med Make Quick Werk of Him og The Spore Loser Endret 16. februar 2009 av Sneglen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Synes godt de kan fjerne/endre Brew of the Year. :/ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Allerede kommentert at den ikke blir endret, synes det er like greit, 310% proto-drake skal kreve tid og "innsats" Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sånne achievements bør ikke endres, hvertfall ikke lettere. Er en grunn til at den er vanskelig og tidskrevende, fordi rewarden er noe Blizzard neppe vil at alle skal springe rundt med... Det gir også en stor følelse av at du har klart noe, og det du får av dette er stort. Ta heller å lag flere slike achievements sier jeg, istedet for alle de små...selv om noen av de små trengs for å klare de store. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Njoa, synes bare året med "retroaktiv" venting er litt tullete. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Allerede kommentert at den ikke blir endret, synes det er like greit, 310% proto-drake skal kreve tid og "innsats" De kommenterte nå heller at de ikke vurderte det for øyeblikket. Det kan fortsatt skje. om tanke på hvordan Blizzard bøyer seg og blottlegger rumpa hver gang noen klager mye på noe så kommer det til å skje før eller siden. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Fikk aldri noe candy, ble ikke noe valentine achivement på meg, men pytt pytt. Har Blue Proto Drake, men ville jo uansett ha title:p Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvilken title får du? Lover ? Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvilken title får du?Lover ? [navn] The Love Fool er tittelen Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Begynner vel å bli en del som springer rundt med både den og mounten? Syns achievements heller burde være vanskelig og tidskrevende med mobs og quest etc.... istedet for bare å sitte i en by og få en eske hver time for å se om det itemet man trenger er der. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og så har man noe som heter variasjon. Noen achievements er enkle, andre er vanskelige, noen er tidkrevende etc. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ser for det meste ut som alle enten er enkle eller bare rett dønn kjedelig tidskrevende. Den verste må jo være Brew-greia som man må vente til 2010 for.... Fatter at noen skal være enkle og morsomme, men det blir liksom littegranne for dårlig når alt du trenger å gjøre er å kaste snøball på kongen i Ironforge... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er jo svært få achievements man tjener noe som helst på, annet enn titler, og en sjelden gang mount. Og de man eksempelvis får mount fra, ER tidkrevende eller krever litt innsats (ikke uten unntak selvsagt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå