Blodappelsin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har kommet meg i gang hvertfall, håper jeg klarer å ta alle. Mangler en troll rogue for Fistful of Love. Et spørsmål om I Pitied The Fool, for å komme inn i Naxx og Culling of Strat, må man være level 80? Prøvde Naxx i stad, og der kom jeg ikke inn, men da var jeg jo uten raidgruppe. Det klarer jeg jo å skaffe. Er level 78. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Stå i Dalaran og håpe på det beste Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 2x truesilver shafted arrow, 2x black robe, ingen candy bag :< Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 2x truesilver shafted arrow, 2x black robe, ingen candy bag :< heldig du da har fått den jævla picknick basket 4 ganger men ingen truesilver 1xblack robe og 1 candy bag som ga meg 5 av samme heart candy >< Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har fått 1 candy bag med 6 unike candydingser.. >.< Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 De Love Heartsene er et helvete å få tak i. har ikke klart å få en eneste en Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) De Love Heartsene er et helvete å få tak i. har ikke klart å få en eneste en indeed mangler kun 1 heart så har jeg meta achivement og har svidd av 3 candy bags nå 1ste fikk jeg alle utenat den siste 2 andre har jeg svidd gjennom uten å få noe :/ Endret 13. februar 2009 av Ra1dMaX Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg har plukket opp alle adoration greien som er mulig å få siden kl 8 i dag tidlig, ingen candy bags.. mangler 2 hjertedingser. laaame! OG! den siste Higher Learning boken nekter å spawne, campet den i dag, bare fake bøker.. Dette burde nesten gått i whinetråden. :X Endret 13. februar 2009 av nazrm Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Får man egentlig noe kult av å gjøre alle disse achievementene på events? Tittel, Items, Gold....eller er det bare A-points? Virker som det er ekstremt mange som bruker tid på dette her hehe, men er vel artig og bedre en farming Nesumar Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 vel, man får vel en uber tittel som man ikke blir å bruke så uansett så om man klarer disse achivementsene. Bryr meg veldig lite om dem, men er tydeligvis en ypperlig blink for pil trening. Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Får man egentlig noe kult av å gjøre alle disse achievementene på events? Tittel, Items, Gold....eller er det bare A-points? Virker som det er ekstremt mange som bruker tid på dette her hehe, men er vel artig og bedre en farming Nesumar får spesiell Proto Drake hvis man gjør alle seasonal meta achievements Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Får man egentlig noe kult av å gjøre alle disse achievementene på events? Tittel, Items, Gold....eller er det bare A-points? Virker som det er ekstremt mange som bruker tid på dette her hehe, men er vel artig og bedre en farming Nesumar får spesiell Proto Drake hvis man gjør alle seasonal meta achievements Ah flying mount ja... kult det hvis man er den første men så får flere og flere den... Var morsomt først å gjøre achievements, mange forskjellige og man kunne få kule ting. Men det var alt for mange som fikk de tingene så fort, så til slutt hadde alle den ranken eller den mounten. Nesumar Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Violet Proto Drake blir det ikke mange som får med det første.. Om man gikk glipp av Brewfest i fjor så kan man først få den i 2010. Så det tar jo en stund. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvorfor? Er da Brewfest hvert år? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Brew of the month, man må ha fått alle tolv øltypene så går ikke før 2010 hvis man ikke gjorde den i år Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jaha, stemmer. Har ikke lest de achievementene så nøye. Og over til noe annet; Fool For Love i boks. Flaks med Bag of Candies i dag. Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jaha, stemmer. Har ikke lest de achievementene så nøye. Og over til noe annet; Fool For Love i boks. Flaks med Bag of Candies i dag. noen som er heldige har fortsatt 1 heart type igjen og har ikke flaksen med meg :/ Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jaha, stemmer. Har ikke lest de achievementene så nøye. Og over til noe annet; Fool For Love i boks. Flaks med Bag of Candies i dag. noen som er heldige har fortsatt 1 heart type igjen og har ikke flaksen med meg :/ To her, og begynner å gå opp for tid Lenke til kommentar
Esel-Skulder Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Føler det samme selv, bortsett fra at jeg må levle en og en halv level i tillegg. Og så kommer dama på middag idag og blir her til i morra så blir veeeldig dårlig tid. Får nesten legge et par sovepiller i maten hennes så jeg får tid. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Eller gå på "do" en fem minutters tid hver time Endret 14. februar 2009 av Onkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå