Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Altså. Hvilken achievement er dere mest stolt av? Personlig er det vel Sartharion 3 drakes oppe og you don't have an eternity. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Yapp det finnes Achivements på WoW herlig greie det Anyway jeg kan si det samme Satharion 3 drakes oppe..herlig ^^ Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 To all the squirrles who shared my love Å springe rundt å /love critters i WoW er noe man gjør når man er overtrøtt og har litt rare sinstilstander. Er og rimelig stolt av achivementen man får for å felle Loken på under 2 minutter på heroic men det er mest fordi den ble gjort i en PuG. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ingen spesielt vanskelige Achievementer egentlig, da jeg ikke gidder streve etter dem så ofte. Men jeg har Sith Master achievementen i Star Wars: The Force Unleashed Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe Lakus jeg tror siden..det er WoW tråd såå tror jeg han mener WoW achivements eller no..men yea jeg har Sith Master jeg også ;p og meh det er red proto drake achivement den er heeeftig Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det flere enn meg som ikke får opp Achivement delen når jeg er inne på siden? eneste DK min som har det problemet... Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hmm de achievmentene jeg er mest stolt av er: Server first Orc Server first Warlock Server first grand master alchemist ^.^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er mest stolt av den achivementen man får på første boss i AN. Alle 3 gatewathcers oppe. Den er jævli hard(var iallefall det før patch, vet ikke nå.) Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 den er fortsatt like hard, tror ikke de har nerfa den. skulle hjelpe en guildie med den her om dagen å vi greide den ikke på mange tries Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fortsatt like hard, hadde noen forsøk før feigingene leava party i helga. Taktikker kjører dere? Vi prøvde 2 protwarriors (en tar to gatewatchers og andre boss + watcher) 2 hunters (webs forsvinner fort med to hunters og petattack macro) 1 disc priest (tror vi burde hatt noe annet her) pulla en og en pack, drepte de to små addsa og fortsatte slik til alle de små var vekk, så prøvde vi full pupp på bossen. Problemet var at enten jeg eller andre tanken ble blinda og helvete var løst, eller en ble gibba av AoE eller annet drit. Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, den er fortsatt like hard. Jeg og mitt guild klarte NESTEN "The Immortal" archievementen, men en idiot daua på Kel'Thuzad, det er surt ass:P Men men, neste uke er en ny sjangse! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fortsatt like hard, hadde noen forsøk før feigingene leava party i helga. Taktikker kjører dere? Vi prøvde 2 protwarriors (en tar to gatewatchers og andre boss + watcher) 2 hunters (webs forsvinner fort med to hunters og petattack macro) 1 disc priest (tror vi burde hatt noe annet her) pulla en og en pack, drepte de to små addsa og fortsatte slik til alle de små var vekk, så prøvde vi full pupp på bossen. Problemet var at enten jeg eller andre tanken ble blinda og helvete var løst, eller en ble gibba av AoE eller annet drit. Nå skal det sies at jeg gikk med noen ganske hefitg gearet folk, men vi prøvde litt forksjellig, men tror det vi endte opp med var at vi drepte alle addsene til gatewatcherene, også tanka tanken alle sammen. Når man kommer inn i rommet så kan man hoppe på en sopp(eller lignede) til høyre og løpe "rundt" bossen på høyre side oppe. Der er det fint å stå fo da må de små addsene som kommer løpe rundt opp dit og når de kommer er det bare å hoppe ned så må de løpe tilbake. Når de da kommer er bossen død. Tror det var sånn vi gjorde det(er en stund sia). Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 den vi brukte var. healer hotta meg opp (warlock) jeg lifetappa til nesten 0 HP han tok en stor heal på meg akurat da tanken pulla. alle mobsa løp etter druiden som hadde aggro. vi kjørte boodlust og nuka bossen ned før mobsa kom tilbake igjen. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi hadde DK tank, ret palla(meg), mage og en ench shaman. Holy paladin som healer. Pullet en og en watcher, drepte addsene til watcherene før vi pullet neste watcher også tanket DKen de 3 watcherene + bossen også nuket vi. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Høres med andre ord ut som jeg bare trenger litt mer duganes folk med meg Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er mest fornøyd med "World Explorer", selv om tabarden ikke helt passer outfitten, så passer i alle fall tittelen godt til guildnavnet, Archeological Expedition(forbehold om typo) og spillestilen min. Alltid likt å explore og har brukt massevis av timer i Azeroth på wall-jumping for å komme til nye og "spennende" steder. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har ingen veldig spennende, jeg. Har jo Leeeeroy!, men den begynner alle å få. Også har jeg Frosty! Jeg har en eller annen merkelig en også, men kommer ikke på den... Lenke til kommentar
Cauw Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sarth med tre drager. ;> Share the Love var jo rimelig hard aswell da. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da har jeg achievementen fra første boss i AN også. 2 ele shamans 1 rogue 1 retpala 1 protwarrior vi tenkte healing var for pyser, bruteforca ned mens jeg tanka alt uten healing Edit: hadronox denied, samme måten. Edit2: der var Gotta go nede på første forsøk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå