Gå til innhold

Den store achievement tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt like hard, hadde noen forsøk før feigingene leava party i helga.

Taktikker kjører dere?

Vi prøvde 2 protwarriors (en tar to gatewatchers og andre boss + watcher)

2 hunters (webs forsvinner fort med to hunters og petattack macro)

1 disc priest (tror vi burde hatt noe annet her)

pulla en og en pack, drepte de to små addsa og fortsatte slik til alle de små var vekk, så prøvde vi full pupp på bossen.

Problemet var at enten jeg eller andre tanken ble blinda og helvete var løst, eller en ble gibba av AoE eller annet drit.

Lenke til kommentar
Fortsatt like hard, hadde noen forsøk før feigingene leava party i helga.

Taktikker kjører dere?

Vi prøvde 2 protwarriors (en tar to gatewatchers og andre boss + watcher)

2 hunters (webs forsvinner fort med to hunters og petattack macro)

1 disc priest (tror vi burde hatt noe annet her)

pulla en og en pack, drepte de to små addsa og fortsatte slik til alle de små var vekk, så prøvde vi full pupp på bossen.

Problemet var at enten jeg eller andre tanken ble blinda og helvete var løst, eller en ble gibba av AoE eller annet drit.

Nå skal det sies at jeg gikk med noen ganske hefitg gearet folk, men vi prøvde litt forksjellig, men tror det vi endte opp med var at vi drepte alle addsene til gatewatcherene, også tanka tanken alle sammen. Når man kommer inn i rommet så kan man hoppe på en sopp(eller lignede) til høyre og løpe "rundt" bossen på høyre side oppe. Der er det fint å stå fo da må de små addsene som kommer løpe rundt opp dit og når de kommer er det bare å hoppe ned så må de løpe tilbake. Når de da kommer er bossen død. Tror det var sånn vi gjorde det(er en stund sia).

Lenke til kommentar

den vi brukte var. healer hotta meg opp (warlock) jeg lifetappa til nesten 0 HP han tok en stor heal på meg akurat da tanken pulla. alle mobsa løp etter druiden som hadde aggro. vi kjørte boodlust og nuka bossen ned før mobsa kom tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...