Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Film studio til Home:

Strange, Sony’s new Home marketing strategy. Whilst we never really appreciated the ridiculous hyperbole of E3’s last mention of Home, we would, on the other hand, at least like a press release once in a while as opposed to scraping Twitter feeds and rummaging around in Xi. Regardless, as part of the whole Ghostbuster’s Space, Loot Gear have also been working on a machinima-based Space dubbed StageSet.

StageSet, from the movies currently floating around, appears to allow your Home Avatars to star in user-created movies. Once you’ve bought the Space (which will appear in the Estates shop, for a fee) you’ll be able to control cameras, lighting and even various special effects whilst recording your movies. Naturally we’re expecting Star Trek sex and lots of dancing, but hey, you might want to look out for a TSA Videocast from Home real soon…

 

Edit: Ok, dette kommer til å bli rått:

 

 

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Om dere er raske:

 

Hi guys,

Here is the Promotion Code you need to redeem to get hold of the giant Killzone Plant (well, dead tree actually…) for your Personal Space:

 

J7BH-C4BR-2RTN

 

————————————-

 

T o redeem the Promotion Code, follow these instructions:

 

1. Sign in to your PlayStation®Network account.

 

2. Visit PlayStation®Store via your PLAYSTATION®3 system.

 

3. Select the [Redeem Codes] icon from the [store Top].

 

4. Enter your 12 character promotion code and select [Continue].

 

5. Follow the on-screen instructions to redeem the promotion code.

 

NOTE: promotion codes are case sensitive and must be entered exactly as displayed.

 

————————————-

 

The plant will be in your inventory when you log back into PS Home.

 

And remember to keep an eye out on killzone.com for a chance to get hold of another Killzone 2 themed piece of furniture for your new Visari Throne Room.

 

Enjoy!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Tenker ikke grafisk sett, men mer i form av gameplay og spillbarhet. MGS4 har jeg interessert meg for siden første gang jeg så en demonstrasjon av det, men har aldri prøvd det selv.. Litt kjedelig med all varmen og godværet nå. Viftene på den er mer enn sammenlignbare med 360'n nå :p

Lenke til kommentar

MGS4 er utruleg bra, men det er eit litt sært spel, men det har vel den serien alltid vore.

 

20 minutter lange cut scenes / mission briefings (som no er litt meir interaktive her. Treng ikkje gå meir inn på det, du finner ut av det sjølv. Artig i alle fall) må du forvente. Ein vanvittig "film"-feeling i dette spelet, gjort på ein meget bra måte. At enkelte cut scenes i tillegg er så episke at ein får gåsehud hjelper sjølvsagt på.

 

(At ein mission briefing på 20 min også kan inneholde 15 min der pupper/kløft står sentralt er heller ikkje unormalt, igjen noko du vil merke. Kan vel vere både positivt og negativt, eg synes for min del det blei litt vel sært.)

 

Sjølve spel-delen er enormt spanande, spesielt om du faktisk prøver å komme deg gjennom ved å drepe så få fiendar som mogleg. Trur ikkje eg har vore så spent enkelte gongar som då eg spelte Commandos 2 eller 3 for mange år sidan :)

 

Grafikken er i tillegg upåklageleg og gjer det berre til eit spel ein må prøve.

 

Sier det bare nå, syns psn er både treigere på download og andre ting enn live:)

og at man må installere demoene er litt dumt.

Enig i at ein nedlasting først og så ein installering er litt tungvint.

 

Men når det gjelder hastighet har eg ingenting å utsette på PSN. Får stort sett alltid full hastighet (10 Mbps) anten det er demoar eller spel frå PSN eller oppdateringar til spel.

 

Edit: Gjekk litt offtopic der, ja. Beklager :D

 

Rekner med du har snakka med Tullsau om invite til klubbhuset i Home, Laland? Ikkje at det skjer mykje der for tida, men det er tross alt sommar :)

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...