LarZen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Folk idag spiller bare for trophies og epics..ingen spiller lenger kun for å spille. Synd egentlig... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Folk idag spiller bare for trophies og epics..ingen spiller lenger kun for å spille. Synd egentlig... Dette får jeg inntrykk av å <_<. Savner gamle tider med NES/SNES/N64 :rolleyes: . Hvor vi spillte fordi det var ordentlig gøy Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Folk idag spiller bare for trophies og epics..ingen spiller lenger kun for å spille. Synd egentlig... I know. Jeg fokuserer bare på trophies hele tiden Litt dumt siden mange av spillene er bra og burde nytes sakte. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har aldri brydd meg om Trophies egentlig, men HOME har bare forsvunnet fra mitt syn. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Achievment,Trophies er bare ein bonus. Artig når det spretter opp ein beskjed om at man har greidd det og det. Men blir aldri til å sette seg ned for å virkelig gå inn for full pott Home er slettet, så med mindre det skjer mirakler blir det neppe installert igjen med det første. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har vist kommet noe nytt på Home idag?! XI... http://kotaku.com/5180675/playstation-home...resting-with-xi Ingen anelse hva det er for noe, teste senere idag. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det som kom i dag e det beste spacet så langt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Endel små bugs ute å går enda men helt klart veldig kult og på høy tide Home fikk noe mer en kunne gjøre. Nesten som et mini mmo... Gjort det jeg kan gjøre så langt i The Hub, håpe det kommer flere missions nå snart. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Så langt ser det ut som de kommer til å oppdatere der daglig. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva er egentlig nytt på Home da? Kommer nemlig ikke inn og gidder ikke sitte hele dagen å prøve å komme inn for ingenting <_< Lenke til kommentar
mynock Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Største problemet mitt med Home er at det stadig insisterer på å laste ned områder på nytt. Det går ikkje akkurat fort. Kaste vekk tid på å vente på noko eg eigentleg ikkj veit om er så spennande gidd ikkje eg. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Grunnen til du ikke kommer inn nå e fordi det e den vanlige maintenence av home. Men på selve Home Squaren så har noen tagget et symbol på veggen ved siden av fossefallet. En veldig anderledes home opplevelse der inne. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er på Home ca 1time vær dag jeg nå siden The Hub ble åpnet. Tar litt tid å gjøre gåtene og hjelpe andre litt på vei. Blir stadig kjent med nye folk også så jeg synes det her er kjempe artig, skal bli spennende å se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ja, e genialt dette. Gleder meg til i morgen og nye ting Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har egentlig aldri skjønt greia med home .. Hva skal man gjøre der egentlig? Var innom der en time rett etter release, og det endte med at jeg bare løp rundt og ikke gjorde en eneste sjit. Skulle prøve å gå inn på forskjellige steder men da måtte jeg jo sødern meg innstalere stedet på hdden. Da tenkte jeg at det skjer ikke at jeg bruker plass på harddisken for å ha en bowlinghall der inne. Og siden så har jeg ikke rørt home, untagen da jeg har trykt feil av det og psstore .. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Mening med home er 3 ting: 1- Treffe ny og gamle venner 2- Forskjellige underholdningsapreater 3- Game Lunch (RE5) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Home har faktisk mulighet til å bli noe helt spesielt fremover, og nå som XI er igang så viser det litt hva mulighetene faktisk er. Jeg forventer å se diverse unike spill dukke opp kun på Home, ekslusive trailere,filmer, konserter osv fremover. Det å gå rundt og spille spill og snakke med andre spillere fra hele verden i en verden som Home er nå bare starten tror nå jeg. Er så utrolig med potensiale...la oss si at fks Sony skal lansere PSP2. Dem har mulighet for å lage en messe i selve Home hvor alle kan komme inn å se for første gang hvordan PSP2 ser ut og Sony kan ha et live event gående. Mulighetene er uendelige... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nice, LarZen! Hadde aldri tenkt på det... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nå er EA Sport complex ute i Home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå