Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Achievment,Trophies er bare ein bonus. Artig når det spretter opp ein beskjed om at man har greidd det og det. Men blir aldri til å sette seg ned for å virkelig gå inn for full pott :p

 

Home er slettet, så med mindre det skjer mirakler blir det neppe installert igjen med det første.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har egentlig aldri skjønt greia med home .. Hva skal man gjøre der egentlig? Var innom der en time rett etter release, og det endte med at jeg bare løp rundt og ikke gjorde en eneste sjit. Skulle prøve å gå inn på forskjellige steder men da måtte jeg jo sødern meg innstalere stedet på hdden. Da tenkte jeg at det skjer ikke at jeg bruker plass på harddisken for å ha en bowlinghall der inne. Og siden så har jeg ikke rørt home, untagen da jeg har trykt feil av det og psstore ..

Lenke til kommentar

Home har faktisk mulighet til å bli noe helt spesielt fremover, og nå som XI er igang så viser det litt hva mulighetene faktisk er.

 

Jeg forventer å se diverse unike spill dukke opp kun på Home, ekslusive trailere,filmer, konserter osv fremover. Det å gå rundt og spille spill og snakke med andre spillere fra hele verden i en verden som Home er nå bare starten tror nå jeg.

 

Er så utrolig med potensiale...la oss si at fks Sony skal lansere PSP2. Dem har mulighet for å lage en messe i selve Home hvor alle kan komme inn å se for første gang hvordan PSP2 ser ut og Sony kan ha et live event gående.

 

Mulighetene er uendelige...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...