Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

Snakke med folk har man tusen andre bedre alternativer til :p

 

Jaja, seff. Men det er jo litt gøyere å gå rundt og snakke med folk i sitt eget hus og sånt en å sitte og bare skrive =P

 

Ja, viss vi snakker som i ditt faktiske hus og ikke i ditt virtuelle hus så kan eg være enig. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er innom Home en gang i ny og ne. Jeg synes det er et ganske interessant konsept. Bowling og biljard er jo moro, men jeg gleder meg til EAs rom åpner :)

Jeg går med på denne, fikk PS3 for 3 dager siden nå, testet HOME nå 3-4 ganger, liker det jeg ser. Biljard og kinoen liker jeg :D Kan bli bra dette. Skulle dog ønske de la ut ihvertfall ett produkt gratis fra alle kategoriene (klær, møbler osv) slik at man kunne ihvertfall prøve seg litt fram :)

edit:typo

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Har kommet kostymer av Ryu, Ken, Guile og Chun Li nå. Koster litt penger, men det går over. Kjøpte Ryu-kostymet i går.

Det har også kommet noen Watchmen-saker man kan pynte huset sitt med. Disse er gratis.

 

I tillegg er det et helikopter-spill i Home Square.

 

Det er også mulig å besøke Resident Evil 5-byen nå. Det er ikke så mye som skjer der enda, men snart blir det mulig å starte RE5 fra dette stedet itillegg til at det snart dukker opp et lite minispill.

Lenke til kommentar

Når jeg hørte at det skulle komme kostymer tenkte jeg "Jippi!" og så sjekket jeg det ut og da var det bare noen teite ninja kostymer <_< Men jaja, helikopter spillet var ganske gøy men er det egentlig noe å vinne? Altså kan man vinne ting hvis man får en stor score elns.?

Lenke til kommentar
Når jeg hørte at det skulle komme kostymer tenkte jeg "Jippi!" og så sjekket jeg det ut og da var det bare noen teite ninja kostymer <_< Men jaja, helikopter spillet var ganske gøy men er det egentlig noe å vinne? Altså kan man vinne ting hvis man får en stor score elns.?

 

Teite ninja kostymer? Street Fighter-kostymer er vel ganske kult?

Lenke til kommentar

Masse å vinne i Killzone da. Du kan vinne mot higsene i singelplayer, du kan vinne trofeer både i SP og MP, du kan vinne mot nuubs på Internett og du kan vinne oppgraderinger av karakteren og våpen i MP. Og sikkert masse mer.

 

Altså masse en får belønning for i KZ2. I helikopterspillet svirrer man bare rundt på måfå.

Ikke at det er noe galt i det.

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...