Maresa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Snakke med folk har man tusen andre bedre alternativer til Jaja, seff. Men det er jo litt gøyere å gå rundt og snakke med folk i sitt eget hus og sånt en å sitte og bare skrive =P Ja, viss vi snakker som i ditt faktiske hus og ikke i ditt virtuelle hus så kan eg være enig. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det noen som vet når det kommer nytt hus? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg er innom Home en gang i ny og ne. Jeg synes det er et ganske interessant konsept. Bowling og biljard er jo moro, men jeg gleder meg til EAs rom åpner Jeg går med på denne, fikk PS3 for 3 dager siden nå, testet HOME nå 3-4 ganger, liker det jeg ser. Biljard og kinoen liker jeg Kan bli bra dette. Skulle dog ønske de la ut ihvertfall ett produkt gratis fra alle kategoriene (klær, møbler osv) slik at man kunne ihvertfall prøve seg litt fram edit:typo Endret 4. mars 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Skulle man ikke kunne betale med trofeer? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har sett noen folk på Home som har Killzone drakt. Spurte en tysker og hun/han sa at hvis du har Killzone 2 skulle du få en kode slik at du kunne få drakten. Så må jeg ha Killzone 2 for å få drakten? Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 De eneste Home er godt for er folk som har lyst til å møte mennesker fra andre land online, eller som ikke har kjøpt noen spill til PS3'en sin enda. For hvorfor spille biljard eller bowling dersom man har en hylle full av spill? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dem prøver vel og nå "chat menneskene" på nettet. Kan se for meg at det er greit som en 5min pause. Men ikke noe annet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har kommet kostymer av Ryu, Ken, Guile og Chun Li nå. Koster litt penger, men det går over. Kjøpte Ryu-kostymet i går. Det har også kommet noen Watchmen-saker man kan pynte huset sitt med. Disse er gratis. I tillegg er det et helikopter-spill i Home Square. Det er også mulig å besøke Resident Evil 5-byen nå. Det er ikke så mye som skjer der enda, men snart blir det mulig å starte RE5 fra dette stedet itillegg til at det snart dukker opp et lite minispill. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Når jeg hørte at det skulle komme kostymer tenkte jeg "Jippi!" og så sjekket jeg det ut og da var det bare noen teite ninja kostymer <_< Men jaja, helikopter spillet var ganske gøy men er det egentlig noe å vinne? Altså kan man vinne ting hvis man får en stor score elns.? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Når jeg hørte at det skulle komme kostymer tenkte jeg "Jippi!" og så sjekket jeg det ut og da var det bare noen teite ninja kostymer <_< Men jaja, helikopter spillet var ganske gøy men er det egentlig noe å vinne? Altså kan man vinne ting hvis man får en stor score elns.? Teite ninja kostymer? Street Fighter-kostymer er vel ganske kult? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Nja, er ikke så veldig glad i ninja greier akkurat. Men jaja, vi er alle forskjellige Men som jeg skrev to poster over, er det noe å vinne i den helikopter greia? Endret 11. mars 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nja, er ikke så veldig glad i ninja greier akkurat. Men jaja, vi er alle forskjellige Men som jeg skrev to poster over, er det noe å vinne i den helikopter greia? Når ble ble Ryu, Ken og Guile ninjaer?... Nei, du kan ikke vinne noe. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Aner ikke. Men jaja, hvorfor i all verden gidder jeg å kjøre det helikopter greia når jeg ikke har noe å vinne? :/ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Aner ikke. Men jaja, hvorfor i all verden gidder jeg å kjøre det helikopter greia når jeg ikke har noe å vinne? :/ Hvorfor i all verden skal man sitte å spille Killzone 2, når man ikke har noe å vinne? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Masse å vinne i Killzone da. Du kan vinne mot higsene i singelplayer, du kan vinne trofeer både i SP og MP, du kan vinne mot nuubs på Internett og du kan vinne oppgraderinger av karakteren og våpen i MP. Og sikkert masse mer. Altså masse en får belønning for i KZ2. I helikopterspillet svirrer man bare rundt på måfå. Ikke at det er noe galt i det. Endret 12. mars 2009 av Kuff1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Aner ikke. Men jaja, hvorfor i all verden gidder jeg å kjøre det helikopter greia når jeg ikke har noe å vinne? :/ Hvorfor i all verden skal man sitte å spille Killzone 2, når man ikke har noe å vinne? Fordi helikopter greia er utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Visst det er så kjedelig, så trenger man jo ikkje spille det noe meir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå