Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

PlayStation®Home

playstation-home-logo.jpg

 

Hva er Home?

 

Home er en virtuell møteplass for PlayStation-eiere. Spillerne får lage sin egen figur og innrede sin egen leilighet, hvor de blant annet kan få besøk av andre spillere. Leiligheten kan innredes ved hjelp av ulike møbler, samt bilder og media fra brukerens egen harddisk. Hver bruker får en egen virtuell lommebok (med ekte penger), og kan kjøpe møbler og klær, samt delta i auksjoner.

 

Møter med andre brukere foregår på sentrale møteplasser, som hvert vil være begrenset til 64 brukere samtidig. Dessuten vil utviklere, utgivere og selskaper utenfor spillindustrien kunne få sine egne områder hvor de representeres. Her ser Sony blant annet for seg at eldre spill kan republiseres som "minispill" innenfor Home-systemet.

 

Noen bilder:

Playstation-Home-46_679499a.jpg

Det er to hus du kan ha i Home, den ene du har fra starten og dette huset her, sommerhuset som du kan kjøpe for 40kr.

 

21cc8w4.jpg

mhek1v.jpg

29q15hf.jpg

2uduafp.jpg

2jbv66c.jpg

2viiblx.jpg

27ytmyg.jpg

atqbsi.jpg

 

 

Diskuter i vei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da åpner eg ved å stille følgende;

 

Hvor mange her inne, kan med hånden på hjertet si at de bruker HOME aktivt?

 

Personlig er eg svært sjelden å oppdrive inne på tjenesten, ser ikkje noe behov for å tilbringe så mye tid der at det gjør noe. Ice Breaker er vel det som lokker mest skal eg ærlig inrømme :p

Lenke til kommentar
Jeg testet Home for første gang i dag, og jeg... Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet! Hva er vitsen med Home egentlig?

 

Mulig jeg missforsto, men jeg klarte ikke engang å starte et spill i Red Bull-arenaen... :(

 

 

Hvordan klarte du å starte et spill i Red bull-arenaen? Det var bare masse folk der til meg, men fant ingen måte å starte spillet på, så jeg ga opp.. :p

Lenke til kommentar

Hm... Det var det jeg ikke klarte, hehe. Var masse folk for meg også... Noen sto å dansa robot-dans, andre hadde satt seg ned, og jeg så sikkert mindre intelligent ut når jeg gikk å dytta til alle ting jeg kunne finne for å prøve å starte noe. Men, på lik linje som deg, klarte jeg ikke det :)

 

Kan aldri se for meg at Home blir noen slager, for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Da åpner eg ved å stille følgende;

 

Hvor mange her inne, kan med hånden på hjertet si at de bruker HOME aktivt?

 

Jeg hadde ønsket at jeg kunne si at jeg bruker Home. Men med hånden på hjertet må jeg nok innrømme at jeg aldri bruker det.

Har faktisk slettet det fra PS3en min i håp om å få tilbake de 3 gigabytene Home gjør krav på.

Jeg har enda tilgode å forstå hva det skal brukes til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...