MooseOnTheRun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Fant en PSN spill jeg syns så ganske morsomt ut... 3 on 3 NHL Arcade. Det kommer i morgen på US PSN. Kanskje det blir mitt første PSN spill kjøp http://blog.us.playstation.com/2009/02/04/...o-psn-tomorrow/ Endret 4. februar 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om det blir ditt første PSN søk vil jeg anbefale deg å dra fram visakortet fortere enn svint, er jo mye mye krem på PSN Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Håper du har refresh knappen på PS Store klar KoffeinKanin >.< Blir gøy og se hvordan Killzone 2 virkelig føles Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fant en PSN spill jeg syns så ganske morsomt ut... 3 on 3 NHL Arcade. Det kommer i morgen på US PSN. Kanskje det blir mitt første PSN spill kjøp Da kunne du også vurdere å plukke opp NHL09 til redusert pris, da gameplayet, i alle fall online, er tilnærmet identisk. Er en del av oss på EA sine boards som er litt irriterte over at de utvikler arkadespill når de ikke gidder å gjøre en døyt med det éne andre spillet de har utvikleransvar for, men det skal jeg ikke bable ivei om nå. Blir ikke noe 3on3 på meg, jaffal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er på Euro Storen demoen kommer? har både USA og Europa her da så gjør egentli ikkje så mye om den bare komemr for USA. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Oppdatere kanskje? BTW, les dette Lenke til kommentar
QHamp Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Fant en PSN spill jeg syns så ganske morsomt ut... 3 on 3 NHL Arcade. Det kommer i morgen på US PSN. Kanskje det blir mitt første PSN spill kjøp Da kunne du også vurdere å plukke opp NHL09 til redusert pris, da gameplayet, i alle fall online, er tilnærmet identisk. Hvor får du NHL 09 til redusert pris? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg finner aldri tid eller lyst til å sette meg ned å skrive listene hver torsdag. Jo, jeg kunne jo enkelt kopiert det rett over, men foretrekker helst å holde ting i en oversiktelig liste. Men; dere fortjener bedre. Er det noen der ute som har lyst til å overta for meg? Jeg greier ikke holde tidene, og fortjener ikke dette. PM meg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Se så, etter en nærmest skivebom der jeg prøvde å starte denne tråden på nytt, så skal denne tråden her oppstå igjen fra asken. Den er oppdatert for denne uken, og vil oppdateres framover Just sit back... and enjoy. Endret 21. mars 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvor får du NHL 09 til redusert pris? De fleste stedene jeg har sett etter spill (Spaceworld, Gamestop) har satt det ned til 400ish nå, kan også prøve å finne det brukt et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå