Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Begynte å spille litt i dag. Kommet til chapter 4, og er meget fornøyd så langt. Prøvde meg på veteran først, men så gikk jeg ned et hakk Edit: Be the Knife Deflect a bow gun arrow with your knife. - Den virker rimelig vanskelig, bommer bare jeg. Endret 14. mars 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Prøvde det hos en kompis i dag. Var overraskende bra med kule bosser og flott grafikk. Men et dårlig kontrollsystem og kjedelig historie trekker ned. Var forresten null bruk for en sniper når man bare skyter på 5-6 meters avstand :wonder: Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Var forresten null bruk for en sniper når man bare skyter på 5-6 meters avstand :wonder: Er mange åpne plasser det er utrolig kjekt med sniper Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ikke mange nei. Har spilt 1/3 av spillet og har vel bare snublet over 1 og til og med der var det bedre å bruke SMG eller pistol. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=37 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Meget bra spill, bare ødelagt av grusomme kontroller. Resident Evil 5 med kontrollsystemet til Gears of War 2 hadde vært knall Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kontrollen er faktisk ikke _så_ dårlig. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Blir bedre etterhvert ja, men den ødelegger veldig mye for min del. Spesielt på brett hvpr fiendene er på alle kanter. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Syns kontrollene er pretty much perfekte! men fyyy spillte det i 6 timer med en kompis i dag...jeg er happy for at jeg kjøpte dette spillet! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 RE 4 hadde fjernet en del av følelsen ja, sant det - men likte det alikevel utrolig godt. RE 5 er desverre bare skyte skyte, og sliter litt med å engasjere meg. Det er ikke like variert som RE 4 ? Så langt finner jeg ikke variasjonen lignende RE 4 nei. Capcom har utviklet serien fra RE, og det er på mange måter veldig fint - problemet er at de har beveget seg for langt unna grunnidèene i mine øyne. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har aldri vært en fan av spill i RE-serien. Men det er sikkert fordi jeg ikke takler skrekkspill, får bare noia. Neinei, får nok komme meg tilbake til Viva Pinãta! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 FAEN I HELVETTE! Spillet er nesten defekt om man spiller veteran uten co-op. Til tross for hvor flink jeg måtte være, klarer Sheva å ødelegge selv de enkleste situasjoner. Spesielt moro er de seksjonene hvor Sheva løper avgårde for å stå og snipe fiendene for meg. Har kommet til kapittel 4-1. Vurderer nesten å begynne på ny, på normal... Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hvis du er interresert så kan jeg godt bli med på Veteran. Har nettopp blitt ferdig for andre gang (først 1 gang for å få historie, så en gang for å finne alle BSAA Emblems og ikke minst eggene ) Så hvis du trenger hjelp så er GT´en min: Wangen360 Til dere som klager på kontrollene: HAdde det vært Gears kontroller så hadde det vært helt tåpelig. Greit at de har "ødelagt" RE feelingen, men kontrollene må være itt "stive" for at man skal få en viss klaustrofobis følelse når det er mange fiender rundt deg.... For min del så er den helt perfekt og jeg mestrer den 100% nå... Endret 15. mars 2009 av Wangen Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Takk for tilbudet, men jeg er en sær purist. Jeg er en av dem som må spille slike spill alene, for å få best utbytte av historien og stemningen etc. Andre gjennomspilling derimot. Edit: Jeg vil samtidig skyte inn at pacingen i dette spillet er helt på trynet. Man går fra rom til et nytt rom, som ved første øyekast er tomt. Tre skritt inn i rommet starter en liten filmsekvens som viser tusen sinte negrer komme løpende mot deg. Skyt alle. Gå inn i nytt rom. Repeter. Det hele føles fryktelig ensformig. Firern var mye mer variert. Der var det faktisk øyeblikk hvor du måtte utforske, løse en oppgave eller rett og slett bare spasere fra punkt a til b. Femmern føles nesten som Uncharted i forhold. Endret 15. mars 2009 av Alex WS Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Til dere som spiller igjennom det for andre gang. Når det kommer til å oppgradere alle våpen, får man med seg de man allerede har oppgradert fullt i omgang nr 2? Virker ikke som man får nok penger til å oppgradere alle ved å spille igjennom en gang :\ Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skal du oppgradere alle våpnene så tar det deg hvertfall 5-6 ganger(er ikke sikker) Er på min 3 gjennomgang nå, og har kun L. Hawk, Dragunov, M92f og Ithaca´en ferdig oppgradert (og V271 eller hva den heter). Så det tar sin tid MEn mye lettere 2 gang du spiller..Da har du jo evig ammo på et våpen du forhåpentligvis har kjøpt det til.... Skal snart begynne på 3 gjennomgang, og nå skal jeg klare det på under 5 timer...2 gjennomgang fikk jeg alle BSAA Emblemene, men klokket inn på 5:19 så det var bittert!! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke mange nei. Har spilt 1/3 av spillet og har vel bare snublet over 1 og til og med der var det bedre å bruke SMG eller pistol. Haha, hvordan kan du si at det ikke er mange områder når du ikke har sett alle områdene som er i spillet engang? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kanskje han mener de 1/3 av spillet som han har spilt er det ihvertfall lite områder... Vet ikke Spilte F.E.A.R 2 igår da, for første gang... ble jo pissredd bare av introen. Har dessverre aldri vært noen hyppig følger av Resident Evil, annet en filmene... men har sett en del videoer og det ser ut som et spill jeg virkelig vil prøve. Hvordan vil dere si RE5 er i forhold til FEAR2 når det gjelder skrekkfølelse? Begge er jo i "Horror"-spill sjangeren som vi vel kan kalle det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Slo sammen to tråder om det samme emnet! Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Takk for tilbudet, men jeg er en sær purist. Jeg er en av dem som må spille slike spill alene, for å få best utbytte av historien og stemningen etc. Andre gjennomspilling derimot. Er egentlig helt lik som deg der. Får jeg et nytt spill så spiller jeg det alene(med mindre det er skrekkspill :unsure:) kun for å få mest mulig ut av historien og feelingen som du sier. OT: Hvis noen er med på å fullføre det på Veteran idag så er jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå