Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ah tøft! Kjøper vel dette spillet snart også, eller camper hos kompisen min som har ps3^^ BTW: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...Resident-Evil-5 Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Zero Punctuation tar for seg RE5 denne uken. Reviewene hans er de beste. Edit: Se der ja. Gormers hadde postet det i posten over min å enda la jeg ikke merke til den. *trøtt* Endret 25. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Like morsom som alltid, Yahtzee. Anbefaler alle å se anmeldelsene hans av Portal og Psychonauts. Det er de to eneste spillene han aldri kunne tenke seg å si noe negativt om! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Et innlegg med et bilde som var godt over grensen til hva som er akseptabelt på et spillforum er slettet. Åh pliz. Det var da ikke verre enn noe vi faktisk ser i spillet tråden faktisk omhandler. Når bildet attpåtil er virkelig (altså noe som har skjedd, I VIRKELIGHETEN) blir det samtidig mye mindre kynisk og spekulativt enn hva den grafiske volden i Resident Evil 5 faktisk er. Jaja, folk her inne er kanskje ikke modne for litt simpel sjokkhumor. Sånn ellers: Merker at motivasjonen min har sunket betraktelig i det siste. Har rundet spillet 2,5 ganger nå. Fikk nylig emblem-achievementen, og mangler kun en håndfull. Men disse krever liksom sabla mye mer arbeid enn achievementene jeg har tatt så langt. Det innebærer alt fra å finne alle "skattene", til å oppgradere alle våpenene. En grindfest med andre ord. Så nå blir nok spillet lagt på hylla en stund tenker jeg. Fikk nå en rundtom 30 timer utav spillet, så det er svært god valuta allikevel. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 FIkk nettopp bua til Sheva. Den er jo søren meg det like kraftig som en magnum o.o 5-7 skudd på executioner majin på normal og den var dau. Ikke noe sikte da, så litt vanskelig å treffe til tider. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Merker at motivasjonen min har sunket betraktelig i det siste. Har rundet spillet 2,5 ganger nå. Fikk nylig emblem-achievementen, og mangler kun en håndfull. Men disse krever liksom sabla mye mer arbeid enn achievementene jeg har tatt så langt. Det innebærer alt fra å finne alle "skattene", til å oppgradere alle våpenene. En grindfest med andre ord. Så nå blir nok spillet lagt på hylla en stund tenker jeg. Fikk nå en rundtom 30 timer utav spillet, så det er svært god valuta allikevel. Har fullført spillet snart 10 ganger og har alle emblems, alle skatter, alle våpen/alle oppgraderinger, og nå holder jeg på med Professional. Har kommet til 5-3 mener jeg, men 3-3 er fortsatt ikke komplett siden jeg hoppet inn rett før Irving Så den må tas......... Har kun testet Mercenaries et par ganger så kan melke den mode'en litt når den tid kommer, så har en del timer igjen med moro..... Trenger hjelp til "The Works" achievmenten (umulig med AI) så hvis noen har tid så bare add meg: Wangen360 FIkk nettopp bua til Sheva. Den er jo søren meg det like kraftig som en magnum o.o 5-7 skudd på executioner majin på normal og den var dau. Ikke noe sikte da, så litt vanskelig å treffe til tider. Bua til Sheva er knallbra, men mangler som sagt sikte som gjør at presisjons-skyting er litt for vanskelig. Rekkevidden er så som så også, så foretrekker fortsatt Hand-Cannon Bua er hvertfall bedre enn Chaingun'en til Chris. Den spytter ut kuler i øst og vest, i tillegg til at Chris ser ut som en "Chaingun Majini" med den svære ammoboksen på ryggen:p Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Et innlegg med et bilde som var godt over grensen til hva som er akseptabelt på et spillforum er slettet. Åh pliz. Det var da ikke verre enn noe vi faktisk ser i spillet tråden faktisk omhandler. Når bildet attpåtil er virkelig (altså noe som har skjedd, I VIRKELIGHETEN) blir det samtidig mye mindre kynisk og spekulativt enn hva den grafiske volden i Resident Evil 5 faktisk er. Jaja, folk her inne er kanskje ikke modne for litt simpel sjokkhumor. Det er bedre hvis bildet er virkelig...? Lenke til kommentar
aneHD Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 OMG - jeg HATER virkelig de der "lickerne"!!! Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 De er jo Easy Husk at de er blinde så hvis du står helt stille så finner de deg ikke Og beste måten (før du får evig ammo på de beste våpnene) er å skyte dem med shotgun slik at de faller på ryggen og løpe bort til dem for en bitteliten QTE som dreper dem med engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Fikk RRoD forige søndag, men rakk å runne spillet 3 ganger+ A rank i alle merc's map'a. Mangler bare 6 Achievements- Stock Pile, To the max eller hva den het, Combo tingen, emblem og resten husker jeg kke. Endret 30. mars 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har igjen to trophies akkurat nå. Det er for å fullføre spillet på Professional og det å oppgradere alle våpnene. Er ganske nære å klare begge, men tanken på å fullføre Savannah på Pro skremmer meg. Det vil nok kreve hardtrening. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Vanskeligste på PRO må nok være enten Savannah (regner med at du mener "bilbanen" med Ndesu til slutt) og ikke minst Skjul kampen mot Jill. Ettersom hun har en tendens til å parere deg etter et "holdeangrep" som setter deg i Dying med engang og du kan ikke helbredes av partneren AKA Instant Death. Har selv fullført hele spillet på Singel/Co-Op på Pro, har 1000/1000 Achievments og koser meg med mercenaries mode, hvor jeg nettopp har åpnet alle characters og strever med å få SS rank på alle banene, med alle folkene. Hater Village banen og ikke minst Experimental Facility ettersom fiendene består av: - RPG Majini som tåler litt for mye - Stun Rod Majini som er et realt helvete bakfra, og hvor 40% av dem blir til Duvalia - En flokk av Licker Beta`s Litt kjedelig at de ikke gir deg en reward når du får SS på alle banene med alle folkene, men det kan kanskje DLC fikse? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg prøvde meg på Savannah i går på proffesional. Prøvde vel 20 ganger å ta Ndesu før jeg ga opp og begynte på neste stage. Nå blir det vel til at jeg spiller gjennom resten av spillet på samme nivået og prøver meg på Savannah igjen til slutt. Gid bedre jeg gruer meg. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Kan sikkert hjelpe deg på Savannah hvis du trenger hjelp der (såfremt at du har X360). Add meg da isåfall: Wangen360 Jeg klarte Ndesu på første forsøk på PRO, men slet en del med å komme til han Spilte med en Random fyr fra Frankrike eller no, og han klarte det å få overheat kanskje hvert 10 sekund, så etter 10+ forsøk kom vi endelig til Ndesu og da var det bare å fokusere skytingen Endret 30. mars 2009 av Wangen Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det noen forskjell i vanskelighetsgrad på Ndesu mellom solo og co-op? Spilte mot han på Veteran i går, både alene og med en kompis. Det var utfordrende alene, men klarte han etter ca 3 forsøk. Når vi spilte co-op føltes det plutselig helt umulig, derimot. Vet ikke hvorfor, men ut fra hva jeg har sett av de andre bossene, virker det som de blir pumpet opp i styrke når man spiller co-op. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det noen forskjell i vanskelighetsgrad på Ndesu mellom solo og co-op? Spilte mot han på Veteran i går, både alene og med en kompis. Det var utfordrende alene, men klarte han etter ca 3 forsøk. Når vi spilte co-op føltes det plutselig helt umulig, derimot. Vet ikke hvorfor, men ut fra hva jeg har sett av de andre bossene, virker det som de blir pumpet opp i styrke når man spiller co-op. Lettere med en AI-partner. Har mye bedre aim enn en co-op partner, så jeg anbefaler å ta det levelet med AI. Resten er lettere med en partner. Klarte forresten levelet på PRO på første forsøk. Døde ikke engang og fikk S rank. Ekke så vanskelig liksom. 3-3 og 5-3 er verre etter min mening. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg hadde heller ingen problemer med 2-3, ikke på pro heller. Spilte igjennom hele spillet på pro alene og hadde ingen problemer i det hele tatt egentlig. I overkant av 4 timer total tid. Endret 30. mars 2009 av This is Thomas Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hmm? Jeg hadde ingen problemer å komme fram til Ndesu, døde riktignok en gang, men det var etter veisperringen og rett før jeg kom fram til bossen. Men skal klare det alene. Har blitt en æresak nå. Lenke til kommentar
trellaern Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå er jeg snart ferdig med storyen for første gang, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe bua til sheva eller gatling gun'en til chris. For jeg er litt usikker på hva jeg skal bruke pengene på i forhold til hva som vil bli enklest når jeg skal spille på pro. Så en trofé/achievement er å få alle skatter, vil det si at jeg ikke kan selge noen da før jeg har alle forskjellig? Men så de jeg har 2x eller fler av kan jeg da selge, så lenge jeg har en igjen? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) ^^ Du kan bare selge de du finner. Trenger hjelp til "The Works" achievmenten (umulig med AI) så hvis noen har tid så bare add meg: Wangen360 Akkurat den achievementen er faktisk svært enkel med AI. 1. Fyr opp 6-1. 2. Rett etter den biten hvor du blir angrepet av to hunder bakfra og et par Majini forfra, vil du møte på en Big Man Majini som står alene i et hjørne. 3. Pass på at Sheva er like ved og kast en flashbang i bakken foran BMM. 4. Slå ham inn mot hjørnet. 5. La Sheva gjøre det samme. 6. Repeter steg 4. Burde gå greit på første forsøk. --- Har 950/1000 GP i RE5 til nå, men det spørs nesten om jeg orker å kjøre gjennom på Professional for de siste 50GP. Må nesten fullføre Dead Space, The Darkness og Dark Sector før det nye Riddick og Gudfaren 2 kommer ut. Endret 30. mars 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå