Gå til innhold

Den store Resident Evil 5 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hata også demoen - og også spillet til å begynne med.

 

Men er frelst nå, faktisk. Hu berta du drasser rundt på falt desverre ned fra idiot-treet og traff om ikke alle så i hvert fall halvparten av greiene på veien ned, men det går egentlig helt greit. Personlig ønsker jeg meg tilbake til gode gamle mutters-aleine-mot-verden-versjonen av Resident Evil, men jeg vil vel neppe bli hørt.

Lenke til kommentar
Åh, meg og kjæresten min eeelsker dette spillet. Eneste er at partner er ganske plagsomt, går i veien når man skal skyte, eller står i veien når man skal løpe vekk. lol

 

men ja, når man kjøper noe for gullet man har, eller for pengene da, feks firstaid spray, skuddsikker vest eller et annet våpen, hvordan får man da brukt det?

Jeg har kjøpt shotgun og en vest som jeg ikke får brukt.... plagsomt!

 

var det jeg prøvde på, men fikk ikke til å flytte det opp ..... :/

Lenke til kommentar
Du velger det og trykker A/X. Da kommer det opp en meny hvor du velger å gi det enten til Chris eller Sheva! :)

ah, okei.. thanx, skal prøve på det.

 

jeg ser at når jeg er oppe i den firkanten hvor jeg har de våpene o.l som jeg får opp når jeg trykker Y når jeg spiller, at jeg kan flytte rundt på dem, men når jeg trykker meg ned i den feltet der skattene og de våpene man har kjøpt, får jeg ikke til å flytte det, det kommer bare opp detail og slikt...

Lenke til kommentar
Det mest irriterende med Sheva (assosierer det med shemale - er det bare jeg som gjør det? :-/ ) er når du skal plukke opp noe, og får å få plass til det gir du henne noe, så dytter hun ammo og alt annet på deg. Vannvittig irriterende"

hun gir deg bare ammo til de våpna du har med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...