annie Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Denne gangen har jeg lest i bruksanvisningen... Og ifølge den skal bildene vises når kontakten ringer, om jeg har tilordnet et bilde. Problemet er... at så langt funker det ikke! Jeg har prøvd med et lite bilde jeg har laget, og med et bilde (lite) jeg tok med telefonen. Uansett vises ikke bilde når kontakten ringer. Hjelp? Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hmm det var jo rart. Jeg prøvde nå akkurat og det funka fint. Hvordan gjør du det? Jeg går ihvertfall inn på bilde og velger "tilknytt kontakt" Lenke til kommentar
Goody Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Så fremt du ikke sletter bildet etter at du har valgt "tilknytt kontakt" så skal det fynke. Lenke til kommentar
annie Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Hmmmm... Jeg gikk motsatt. Gikk inn i adresseboka og tilknyttet derfra. Skal prøve denne måten - øyeblikk... YES! Det virka! Da vet vi det... Gå til bildet FØRST, ikke adresseboka! Hmmm, bug? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå