Gå til innhold

Fear 2 demoen

Anbefalte innlegg

Må si at dette var noe av det bedre jeg har vært borti på en stund. Det var strengt tatt bare en demo, men like fullt en lang og innholdsrik demo. Fant ut at jeg måtte skaffe meg spillet, men fant også ut at jeg kan få hjerteinnfarkt mens jeg spiller det. Når den dama tok tak i meg mot slutten skvatt hvertfall jeg som faen. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten artig hendelse i forbindelse med denne demoen.

Eg og ein kompis som bor sammen,har 2 TV`er i stua. På den måten får begge sin dose gaming uten noe tullball. Så han kompisen fannt ut at han skulle spille demoen med headset..siden eg satt å slammet PS3 kontrollen som ville hellvette i Dragon Ball: Burst Limit. Begge parallysert i hvert sitt univers. Plutselig kom det eit salig vræl, headsettet kom flygende og eg skrei jo som ein fortvilet spurveunge på god vei ut av redet for og så komme på at eg faen meg ikkje kunne fly enda. Følte eg nærmest knuste PS3 kontrollen der eg med sikkerhet tok ny rekord i avsats fra sofaen. Da var det denne kinosal hendelsen(tror eg ) som tok knekken på vedkommende...pussig nok skvatt eg meir av dette forferdelses brølet hans enn når eg spillt demoen sjøl :p

Lenke til kommentar
Liten artig hendelse i forbindelse med denne demoen.

Eg og ein kompis som bor sammen,har 2 TV`er i stua. På den måten får begge sin dose gaming uten noe tullball. Så han kompisen fannt ut at han skulle spille demoen med headset..siden eg satt å slammet PS3 kontrollen som ville hellvette i Dragon Ball: Burst Limit. Begge parallysert i hvert sitt univers. Plutselig kom det eit salig vræl, headsettet kom flygende og eg skrei jo som ein fortvilet spurveunge på god vei ut av redet for og så komme på at eg faen meg ikkje kunne fly enda. Følte eg nærmest knuste PS3 kontrollen der eg med sikkerhet tok ny rekord i avsats fra sofaen. Da var det denne kinosal hendelsen(tror eg ) som tok knekken på vedkommende...pussig nok skvatt eg meir av dette forferdelses brølet hans enn når eg spillt demoen sjøl :p

Ja fy faen som jeg skvatt der.
Lenke til kommentar

Intensjonen bak denne kategorien er at brukerne skal gi en utfyllende anmeldelse av det siste spillet de spilte. Denne tråden blir for altfor tynn og oppfordrer til en debatt rundt spillet snarere enn å fungere som en anmeldelse. Opprett gjerne en diskusjonstråd for Fear 2 i "Felles" om du kun ønsker å diskutere spillet.

Beklager så mye til de som allerede har deltatt i diskusjonen rundt dette spillet.

Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...