Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Må si at dette var noe av det bedre jeg har vært borti på en stund. Det var strengt tatt bare en demo, men like fullt en lang og innholdsrik demo. Fant ut at jeg måtte skaffe meg spillet, men fant også ut at jeg kan få hjerteinnfarkt mens jeg spiller det. Når den dama tok tak i meg mot slutten skvatt hvertfall jeg som faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for at du minnet meg på den! *laste ned nå* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjære vene, er noen punkter som er SKUMLE. Har lagt opp en video av den siste biten på Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=TXu2eH4s7oE Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, jeg turte ikke å fullføre. Kom til det partiet i skolekorridoren, ble sykt nervøs av det pågående gjenferdet der. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Forsto ikke helt hvorfor vi plutselig fikk styre en slik maskingevær-/tanks-/robot-ting på slutten, men demoen skal jo bare gi en forsmak på det som kommer. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det var veldig bra laget, men det var ikke så skummelt syns jeg. Jeg må nok ha litt høyere lyd neste gang (leieboerne sov, måtte ha gammelt dårlig headset) Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Synes ikke det var skummelt i det hele tatt. Fikk inntrykk av at spillet prøvde å være skummelt, men det lyktes overhodet ikke for min del. Godt mulig det blir noe annet når fullversjonen kommer. Vuderer et kjøp, men må nesten se an økonomien og Gamers anmeldelse. Lenke til kommentar
Jokko88_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Var ikke så verst den demoen, men syns det var litt mange "skvette-scener" framfor skummel stemning. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det så skummelt som det virker? Fear 1 var drit skummelt, vet ikke om jeg tørr 2 Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fear 1 var drit skummelt, vet ikke om jeg tørr 2 Din jente! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, jeg turte ikke å fullføre. Kom til det partiet i skolekorridoren, ble sykt nervøs av det pågående gjenferdet der. Faen hvor sykt det var. Ble litt redd ja. Men så kom jeg ikke lengre etter endt korridor. Birger Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg personlig syns det var en guffen stemning gjennom hele demoen jeg. Når jeg var inne på den skolen og hele bildet mitt blir rødt og alt går i slowmotion klikker det for meg Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Alltid like morsomt med spill som er blanding av både action og grøss, vet aldri når man skvetter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fear 2 demoen var slettes ikke værst, gleder me enormt til selve spillet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men kunne noen fortelle meg hvordan jeg kommer lengre. Gikk ned i kjelleren. Men der var det stopp. Birger Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Liten artig hendelse i forbindelse med denne demoen. Eg og ein kompis som bor sammen,har 2 TV`er i stua. På den måten får begge sin dose gaming uten noe tullball. Så han kompisen fannt ut at han skulle spille demoen med headset..siden eg satt å slammet PS3 kontrollen som ville hellvette i Dragon Ball: Burst Limit. Begge parallysert i hvert sitt univers. Plutselig kom det eit salig vræl, headsettet kom flygende og eg skrei jo som ein fortvilet spurveunge på god vei ut av redet for og så komme på at eg faen meg ikkje kunne fly enda. Følte eg nærmest knuste PS3 kontrollen der eg med sikkerhet tok ny rekord i avsats fra sofaen. Da var det denne kinosal hendelsen(tror eg ) som tok knekken på vedkommende...pussig nok skvatt eg meir av dette forferdelses brølet hans enn når eg spillt demoen sjøl Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Liten artig hendelse i forbindelse med denne demoen. Eg og ein kompis som bor sammen,har 2 TV`er i stua. På den måten får begge sin dose gaming uten noe tullball. Så han kompisen fannt ut at han skulle spille demoen med headset..siden eg satt å slammet PS3 kontrollen som ville hellvette i Dragon Ball: Burst Limit. Begge parallysert i hvert sitt univers. Plutselig kom det eit salig vræl, headsettet kom flygende og eg skrei jo som ein fortvilet spurveunge på god vei ut av redet for og så komme på at eg faen meg ikkje kunne fly enda. Følte eg nærmest knuste PS3 kontrollen der eg med sikkerhet tok ny rekord i avsats fra sofaen. Da var det denne kinosal hendelsen(tror eg ) som tok knekken på vedkommende...pussig nok skvatt eg meir av dette forferdelses brølet hans enn når eg spillt demoen sjøl Ja fy faen som jeg skvatt der. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Intensjonen bak denne kategorien er at brukerne skal gi en utfyllende anmeldelse av det siste spillet de spilte. Denne tråden blir for altfor tynn og oppfordrer til en debatt rundt spillet snarere enn å fungere som en anmeldelse. Opprett gjerne en diskusjonstråd for Fear 2 i "Felles" om du kun ønsker å diskutere spillet. Beklager så mye til de som allerede har deltatt i diskusjonen rundt dette spillet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg