Togo_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://rapidshare.com/files/192509696/Tran...owl.Trailer.mp4 Onani-materiale dette her. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://www.apple.com/trailers/paramount/tr...ngeofthefallen/ Blir nok en fet film ja. Birger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gleder meg. Eneren var god underholdning. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gleder meg sinnsykt mye til å se denne filmen! Har ventet på en oppfølger siden jeg så 1ern! Blir bra Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gleder meg. Eneren var god underholdning. Indeed, og Bay er en mester når det gjelder det å skape god underholdning. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men har noen peil på handlingen. Megatron kan liksom ikke være i live nå? Birger Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men har noen peil på handlingen. Megatron kan liksom ikke være i live nå? Birger Kan være greit å putte den slags informasjon i en spoiler tag Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan være greit å putte den slags informasjon i en spoiler tag Regner med at de som skal se nummer 2 har sett første, men kan godt legge det i spoiler. Birger Ed1t: Må ikke du sitere det heller da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er vel noe i den dur at flere roboter kommer for å ta over Megatron's plass som megadildo-badass. Uansett så er denne filmen på topp ti listen min av filmer som kommer i overskuelig fremtid. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De har jo en god egenskap mtp. å bli en megadildo. Lurer på om de vibrerer ONT: Må nesten si at den G.I. Joe filmen ser ikke verst ut den heller. Terminator har man også.. Mye å velge mellom i den sjangeren til sommeren. Birger Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 WOW.. .. dritfet film da. . gleder meg stort. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det her er mer enn onani-materiale. Det her er total-orgazm Lenke til kommentar
Bilael_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 er ikke bare megan fox som gjør at det kreves smekk her nei. blir kjempe spennende og uten tvil av de filmene jeg virkelig ser frem til i 2009. irriterer meg nesten at jeg så på traileren. men, fortrenger det sikkert slik at ventetiden ikke føles så lang . Heldigvis ser det ut til, ifølge imdb, at vi ikke trenger og vente lenger enn USA. Irriterer meg alltid at de får ting før oss i norden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ble lagt ut litt tidlig den traileren ja. Men er vel kanskje det som er trikset. Birger Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gleder meg ekstremt til denne filmen! Men velger å ikke se traileren for å ikke avsløre noe av filmen. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oi oi oi oi. Nå fikk jeg nesten lyst til å dra fram transformers blurayen. Gleder meg til dette ja Kino materiell! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 den avslører ingenting mener jeg. . viser bare div roboter sloss og han gutten fra eneren. . eneste men ser er megatron i 1 sekunds sloss scene. . håper virkelig ikke dette blir sett på som noen spoiler. . (?) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror nok at det var veldig planlagt ja. De vet at Transformers er stort nok til å takle tidlig markedsføring. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror nok at det var veldig planlagt ja. De vet at Transformers er stort nok til å takle tidlig markedsføring. Michael Bay er jo en mann av PR. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå