Gå til innhold

Playstation 3- Informasjon og diskusjonstråd!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tar jeg ikke feil får de inn hele tiden nye headset, som de bruker på å sende ut til de som allerede har bestilt. Derfor står det alltid at det er tomt på lageret.

Prisen vil ikke endre seg, det er sikkert, og du betaler jo med en gang, ikke når varen blir sendt så du får den for den prisen som står oppgitt nå.

Kompis har bestilt for over 1 mnd tilbake, enda ikke fått sitt sendt engang.

Lenke til kommentar

merkelig. Jeg bestilte for en venn, og han fikk det etter to dager, selv om det sto at de ikke hadde det på lager. Men da har dem iallefall ikke varen inne på lager nå. Litt synd, kunne tenkt meg et selv da den har en fantastisk pris også!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Det er vel berre å forhåndsbestille FIFA '10. Om du skulle komme over det andre plassar til ein lavare pris kan du jo berre avbestille.

http://gamerssight.webs.com/apps/blog/entries/show/1349512

LittleBigPlanet får Game Of The Year Edition.

Då spørs det vel kva dei eventuelt slenger med i tillegg til spelet. Kostymepakkar? MGS-pakken?

(Og den gamer-bloggen der kunne trengt ein god dose norskundervisning...)

Lenke til kommentar

Kan man (lovlig) opprette en US/JP PSN konto på PS3? :)

Jeg har nå en EU konto, men det virker som at (les: mange) PS1 spill/ evt demoer kun kommer ut på US/JP "regionen" eks: Resident Evil 1. Isåfall, er dette vanskelig å sette opp mtp adresse, bankkort osv.. vil gjerne ha muligheten til å laste ned demoer samt kjøpe PS1, hvis det er mulig.

Noen som har en step by step guide på hvordan man får dette til? :rolleyes:

Tusen Takk for hjelpen B)

edit: mer tekst

edit: Jeg fikk det til :D (ikke at jeg skjønner mye av den Japanske menyen da)

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Synes viftene på min PS3 har gått litt ekstra heftig i det siste og lurer på om det er mye støv og dritt i maskinen min...hjelper det med støvsuger tro? Eller må en åpne maskinen og gjøre det skikkelig..har mulighet for å skaffe litt trykkluft å blåse inn men kanskje ikke så bra når en ikke ser hvor en blåser.

Vet ikke hvor lang garanti det er på den heller jeg..har hatt den siden PS3 kom i salg. Kanskje en kan sende den inn for "rens"? Hehe...anyone?

Lenke til kommentar

Noen som er aktive på Folding@home her? Enkelt forklart fungerer det slik at en bruker sin playstation eller datamaskins ledige prosessorkraft til å "folde" proteiner og bidra til forskning.

Playstation 3 har en prosessor som egner seg spesielt godt til dette fremfor en ordinær datamaskin. Etterhvert som en folder får en poeng samt en inviduell rank, samt en team rank dersom en er med i et team.

Så dersom dere har deres playstation på hele tia uansett, hvorfor ikke bidra til forskningen når du er inaktiv?

Lenke til kommentar

Jeg drev selv mye med folding@home før eller "Life with playstation", som det vel også heter, men etter at jeg kom over artikkelen som viste strømforbruket til en ps3, har jeg begynt å skru den av rett etter spilling. Et godt formål dette med folding@home som anbefales!

Lenke til kommentar

Playstation Home v1.3 i september, med ein del nytt, der den viktigaste funksjonen er:

I got three words to start us off: Universal. Game. Launching. That’s right – you can now launch into any PlayStation 3 game directly from Home. Titles that fully support game launching (like Street Fighter IV, Resistance 2, MotorStorm, and Far Cry 2) will be identified by separate icons that appear over an avatar’s head and will have varying degrees of additional multiplayer functionality built in. Simplified game launching will take you from Home to the start menu of your favorite games with ease. Never again will you have to sign out of Home to play with (or against) your friends. Simply insert the disc of your choice while in Home and follow the on screen directions and you’ll be good to go.

Meir info: http://blog.us.playstation.com/2009/08/19/...this-september/

Lenke til kommentar

Kommer igjen med en liten oppfordring om å bruke folding@home etter en god spilleøkt. Vi har nå opprettet et team, team og brukerstatistikk er noe vi kan komme til å gjøre mye morro med her på forumet framover :)

Edit: Paisley: Må si jeg ble litt overraska nå over strømforbruket til PS3! Tror jeg kommer til å kutte ut foldingen i desember/januar/februar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...