LarZen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Håpe det kommer noe bra på PSN idag...sist uke var jo helt elendig! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Tar jeg ikke feil får de inn hele tiden nye headset, som de bruker på å sende ut til de som allerede har bestilt. Derfor står det alltid at det er tomt på lageret. Prisen vil ikke endre seg, det er sikkert, og du betaler jo med en gang, ikke når varen blir sendt så du får den for den prisen som står oppgitt nå. Kompis har bestilt for over 1 mnd tilbake, enda ikke fått sitt sendt engang. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 merkelig. Jeg bestilte for en venn, og han fikk det etter to dager, selv om det sto at de ikke hadde det på lager. Men da har dem iallefall ikke varen inne på lager nå. Litt synd, kunne tenkt meg et selv da den har en fantastisk pris også! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 http://gamerssight.webs.com/apps/blog/entries/show/1349512 LittleBigPlanet får Game Of The Year Edition. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvordan har det vært med forhåndsbestillinger av FIFA-serien tidligere? Blir det utsolgt? Er det like greit å bestille i dag, eller tror dere det vil falle i pris før lansering? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er vel berre å forhåndsbestille FIFA '10. Om du skulle komme over det andre plassar til ein lavare pris kan du jo berre avbestille. http://gamerssight.webs.com/apps/blog/entries/show/1349512 LittleBigPlanet får Game Of The Year Edition. Då spørs det vel kva dei eventuelt slenger med i tillegg til spelet. Kostymepakkar? MGS-pakken? (Og den gamer-bloggen der kunne trengt ein god dose norskundervisning...) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Kan man (lovlig) opprette en US/JP PSN konto på PS3? Jeg har nå en EU konto, men det virker som at (les: mange) PS1 spill/ evt demoer kun kommer ut på US/JP "regionen" eks: Resident Evil 1. Isåfall, er dette vanskelig å sette opp mtp adresse, bankkort osv.. vil gjerne ha muligheten til å laste ned demoer samt kjøpe PS1, hvis det er mulig. Noen som har en step by step guide på hvordan man får dette til? :rolleyes: Tusen Takk for hjelpen B) edit: mer tekst edit: Jeg fikk det til (ikke at jeg skjønner mye av den Japanske menyen da) Endret 8. august 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 http://gamerssight.webs.com/apps/blog/show...pa-ogs-sn-kort- Ja, ja, ja! JA! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Synes viftene på min PS3 har gått litt ekstra heftig i det siste og lurer på om det er mye støv og dritt i maskinen min...hjelper det med støvsuger tro? Eller må en åpne maskinen og gjøre det skikkelig..har mulighet for å skaffe litt trykkluft å blåse inn men kanskje ikke så bra når en ikke ser hvor en blåser. Vet ikke hvor lang garanti det er på den heller jeg..har hatt den siden PS3 kom i salg. Kanskje en kan sende den inn for "rens"? Hehe...anyone? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Er det noen som vet hva disse hvite ringene under analog spakene på håndkontrollen er for noe? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Et tegn på at de er godt brukt? :-p Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ville gått for den jeg og Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Et tegn på at de er godt brukt? :-p Det som er litt merkelig er at ringene får et slags hvit støv som en kan børste bort og ikke noe varig... Lenke til kommentar
Einride Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er sikkert berre friksjon/slitasje som gjer det. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Noen som er aktive på Folding@home her? Enkelt forklart fungerer det slik at en bruker sin playstation eller datamaskins ledige prosessorkraft til å "folde" proteiner og bidra til forskning. Playstation 3 har en prosessor som egner seg spesielt godt til dette fremfor en ordinær datamaskin. Etterhvert som en folder får en poeng samt en inviduell rank, samt en team rank dersom en er med i et team. Så dersom dere har deres playstation på hele tia uansett, hvorfor ikke bidra til forskningen når du er inaktiv? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg drev selv mye med folding@home før eller "Life with playstation", som det vel også heter, men etter at jeg kom over artikkelen som viste strømforbruket til en ps3, har jeg begynt å skru den av rett etter spilling. Et godt formål dette med folding@home som anbefales! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Playstation Home v1.3 i september, med ein del nytt, der den viktigaste funksjonen er: I got three words to start us off: Universal. Game. Launching. That’s right – you can now launch into any PlayStation 3 game directly from Home. Titles that fully support game launching (like Street Fighter IV, Resistance 2, MotorStorm, and Far Cry 2) will be identified by separate icons that appear over an avatar’s head and will have varying degrees of additional multiplayer functionality built in. Simplified game launching will take you from Home to the start menu of your favorite games with ease. Never again will you have to sign out of Home to play with (or against) your friends. Simply insert the disc of your choice while in Home and follow the on screen directions and you’ll be good to go. Meir info: http://blog.us.playstation.com/2009/08/19/...this-september/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Ikke dårlig... Fåes jo ganske billig også, rundt 130 kr link. Noen som har sett dette før, og som kan si hvordan det fungerer? Lenke til kommentar
Heretic_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Et vanlig sett med ratt og pedaler er OVERLEGEN i forhold til dette. Ville aldri gått for det med mindre man foretrekker å late som man holder et ratt i lufta i steden for å ha et ordentlig sett med ratt og pedaler festet til et bord. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kommer igjen med en liten oppfordring om å bruke folding@home etter en god spilleøkt. Vi har nå opprettet et team, team og brukerstatistikk er noe vi kan komme til å gjøre mye morro med her på forumet framover Edit: Paisley: Må si jeg ble litt overraska nå over strømforbruket til PS3! Tror jeg kommer til å kutte ut foldingen i desember/januar/februar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg