Konamixx_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Elkjøp har kampanje på PS3 ja. Får det ikke billigere enn prisen de har nå. Så løp og kjøp som de så fint sier. Jeg kjøpte uken før kampanjen, men fikk igjen pengene så jeg er happy. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Siden PS3 skal ned med hele 700 kr . . El-kjøp har bare slått av 200-300 kr av orginal prisen . . Tror prisen vil være under 3000 til sommeren Men for all del! Løp og kjøp, PS3 trenger flere tilhengere:) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 + Watchmen! Gammel post, men finnes Watchmen på Blu-Ray? Er vel litt tidlig Regner da med at han lurer på om Watchmen kan fåes på Blu-Ray plate som man kan kjøpe i butikk, og ikke bare på ps store? Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Den finnes bare på PS Store:) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 2.7 er nå ute! Noen som har mer info angående denne updaten? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Sjekk ut ''Stor annonsering fra Sony idag/imorgen?''. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kjøpte en 80GB PS3 rett før påske. Ny fra Elkjøp. I følge videoen skal den ha mulighet til minnekort. Men min har ikke det. Finnes det forskjellige 80GB versjoner også? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vurderer seriøst en Ps 3 nå - må trøste meg selv etter baksmell på skatten Hvordan er GameStop sitt tilbud syns dere? http://www.gamestop.no/ps3.asp Virker jo som en grei pris, dessuten er det fler av de spillene man kan få med gratis jeg er intressert i. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Kjøpte en 80GB PS3 rett før påske. Ny fra Elkjøp. I følge videoen skal den ha mulighet til minnekort. Men min har ikke det. Finnes det forskjellige 80GB versjoner også? Er ikke maskinen som blir testet i filmen en 60 gb da? Virker slik syntes jeg, bla. med sølv glansen, og minnekortene som er til ps2? Vurderer seriøst en Ps 3 nå - må trøste meg selv etter baksmell på skatten Hvordan er GameStop sitt tilbud syns dere? http://www.gamestop.no/ps3.asp Virker jo som en grei pris, dessuten er det fler av de spillene man kan få med gratis jeg er intressert i. Virker som et godt tilbud, prisen for ps3 ligger vel på 3200 og med f.eks killzone 2 lønner dette seg. Flere av spillene, bla. LittleBigPlanet kan kjøpes fra f.eks play.com til rundt 120 nok, så tar du med det spillet, lønner det seg kanskje ikke. Hvilket spill har du tenkt å velge med maskinen da? Endret 16. april 2009 av Paisley Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tenkte LBP og The Godfather 2 (ingen av de fire spillene der var egentlig særlig interessante) Men det er sant som du sier (og takk for tipset!), LBP er jo å få tak i ganske billig så det blir vel Killzone 2, siden jeg uansett har tenkt å skaffe meg det. Eneste jeg er usikker på er om kontrolleren har dualshock 3 eller ikke. Takk for svar! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Kjøpte en 80GB PS3 rett før påske. Ny fra Elkjøp. I følge videoen skal den ha mulighet til minnekort. Men min har ikke det. Finnes det forskjellige 80GB versjoner også? Er ikke maskinen som blir testet i filmen en 60 gb da? Virker slik syntes jeg, bla. med sølv glansen, og minnekortene som er til ps2? Skulle jo nesten tro det ja. Men det står jo 80GB på den. Han har sikkert blingsa en smule han som har laget den Endret 17. april 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Amerikanske PS3'er av typen 80GB som ble produsert på den tiden videoen ble laget hadde Minnekortlesere. Endret 17. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Tenkte LBP og The Godfather 2 (ingen av de fire spillene der var egentlig særlig interessante) Men det er sant som du sier (og takk for tipset!), LBP er jo å få tak i ganske billig så det blir vel Killzone 2, siden jeg uansett har tenkt å skaffe meg det. Eneste jeg er usikker på er om kontrolleren har dualshock 3 eller ikke. Takk for svar! Høres fornuftig ut! Playstation 3 80 GB blir solgt sammen med en dualshock 3, som standart i 80gb pakkene Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det har kommet så sinnsykt mange spill til PS3, hvilke skal jeg velge? :wacko: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Hvilken sjanger liker du, hva har du fra før, og hva kunne du tenke deg? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Trenger hjelp her nå. Kjøpte PS3en min rett før påske, jeg og en kompis leide en DVD-film og skulle se på den med PS3en, men det skjer absolutt ingen ting, og skjermen slår seg av (få vel ikke signal). Tenkte ikke noe mer over det, men har nå prøvd litt forskjellig, og den tar absolutt ingen ting. Er dette vanlig? Skulle jo tro at den klarer DVD når den kan ta Blu-Ray? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Den skal spille av alle dvd'er og blu-ray filmer så lenge dvd'ene ikke er brente. I ditt tilfellet kan det være leseren som er ødelagt, har du testet med noen spill? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tror faktisk jeg går for inFamous Special Edition og deretter Uncharted 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg