Gå til innhold

Playstation 3- Informasjon og diskusjonstråd!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Kjøpte en 80GB PS3 rett før påske. Ny fra Elkjøp.

 

I følge

videoen skal den ha mulighet til minnekort. Men min har ikke det. Finnes det forskjellige 80GB versjoner også?

 

 

 

Er ikke maskinen som blir testet i filmen en 60 gb da? Virker slik syntes jeg, bla. med sølv glansen, og minnekortene som er til ps2?

 

Vurderer seriøst en Ps 3 nå - må trøste meg selv etter baksmell på skatten :p

 

Hvordan er GameStop sitt tilbud syns dere?

 

http://www.gamestop.no/ps3.asp

 

Virker jo som en grei pris, dessuten er det fler av de spillene man kan få med gratis jeg er intressert i.

 

Virker som et godt tilbud, prisen for ps3 ligger vel på 3200 og med f.eks killzone 2 lønner dette seg.

Flere av spillene, bla. LittleBigPlanet kan kjøpes fra f.eks play.com til rundt 120 nok, så tar du med det spillet, lønner det seg kanskje ikke.

Hvilket spill har du tenkt å velge med maskinen da?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Tenkte LBP og The Godfather 2 (ingen av de fire spillene der var egentlig særlig interessante) Men det er sant som du sier (og takk for tipset!), LBP er jo å få tak i ganske billig så det blir vel Killzone 2, siden jeg uansett har tenkt å skaffe meg det.

 

Eneste jeg er usikker på er om kontrolleren har dualshock 3 eller ikke.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Kjøpte en 80GB PS3 rett før påske. Ny fra Elkjøp.

 

I følge

videoen skal den ha mulighet til minnekort. Men min har ikke det. Finnes det forskjellige 80GB versjoner også?

 

 

 

Er ikke maskinen som blir testet i filmen en 60 gb da? Virker slik syntes jeg, bla. med sølv glansen, og minnekortene som er til ps2?

 

 

Skulle jo nesten tro det ja. Men det står jo 80GB på den. Han har sikkert blingsa en smule han som har laget den :huh:

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Tenkte LBP og The Godfather 2 (ingen av de fire spillene der var egentlig særlig interessante) Men det er sant som du sier (og takk for tipset!), LBP er jo å få tak i ganske billig så det blir vel Killzone 2, siden jeg uansett har tenkt å skaffe meg det.

 

Eneste jeg er usikker på er om kontrolleren har dualshock 3 eller ikke.

 

Takk for svar!

 

Høres fornuftig ut!

 

Playstation 3 80 GB blir solgt sammen med en dualshock 3, som standart i 80gb pakkene :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Trenger hjelp her nå.

 

Kjøpte PS3en min rett før påske, jeg og en kompis leide en DVD-film og skulle se på den med PS3en, men det skjer absolutt ingen ting, og skjermen slår seg av (få vel ikke signal).

 

Tenkte ikke noe mer over det, men har nå prøvd litt forskjellig, og den tar absolutt ingen ting.

 

 

Er dette vanlig? Skulle jo tro at den klarer DVD når den kan ta Blu-Ray?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...