- FuzioN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 http://www.joystiq.com/2009/02/20/sony-loo...w-game-machine/ OMG! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg lurer på i hvilken oppdatering man kan vise at man ser på film. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Har endret førstepost slik at det ser litt mer ryddigere ut samt endret litt på tittelen. Neste steg er da å legge til modellene, og mer info. i "ofte stilte spørsmål (FAQ)." Lurer da på hva dere syntes om førsteposten designmessig? Er det nå kronglete og uoversiktlig, eller er det sånn det bør være? Endret 27. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg lurer på i hvilken oppdatering man kan vise at man ser på film. Det kommer vel sammen med dette. Lenke til kommentar
xip Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Beste PS3 Media streamer jeg har brukt er google projekts sin ps3mediaserverJava Upnp Media Server, dedicated to PS3 Fy fan det er bra altså, sjokkert over hvor enkelt å fungerbart det kan bli... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Glad du gjorde om tråden til diskusjonstråd også, Paisly. Da slipper jeg lage ''XXXXXX - Anbefalt?''-tråder. Og forresten GameZone selger MGS4-skjorter til 199. Lenke til kommentar
ttt_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Støtter PS3 nokon lossless musikkformat? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sony's Atrac-format, har noe som kalles "ATRAC Advanced Lossless". Vil nesten tro at PS3 støtter dette? Men et veldig lite brukt format, antar at få av oss har musikksamlingen på det formatet Ellers er det vel dårlig med støtte for FLAC, WMA Lossless og lignende. En mulighet da er vel å streame det som WAV/PCM fra PCen med f.eks PS3 Media Server. Lenke til kommentar
ttt_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Atrac blir nok litt for sært, om det i det heile tatt fungerer. Eg hadde trudd at WMA lossless i det minste skulle fungere, i og med at vanlege WMA filer er støtta, men det ser visst ikkje sånn ut. Dette er skuffende. Skal ein først tilby støtte for ymse musikkformat bør det vere ein sjølvfølgje å inkludere støtte for lossless format. Streaming går sikkert, men er ikkje eit alternativ for meg. Jaja, takk for svar. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Finnes det en ala "xbox live" del på Playstation 3 nette? Slik jeg kan logge meg inn via internett og se på hvilken venner som er logget på og slikt? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som anbefaler Soul Calibur IV? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som har hørt noen rykter om "online" biten på Playstation 3 muligens får samme støtte som xbox? Med tanke på og kunne chat`e med venner mens man spiller og slikt? slik som på xbox. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det har vel vore nokre rykter rundt firmware 2.7 som skal ha cross-game invites og chat. Men dei ryktene har også nevnt in-game browsing via XMB, som er veldig lite sannsynleg. XMB kan vere treig nok i spel elles, skal ein i tillegg ha ein browser kjørande... Dei fleste som har brukt Playfire for å manuelt lage trophy card tidlegare har sikkert fått med seg denne kunngjeringa, men neppe alle: http://www.playfire.com/trophies Our good friends at Sony have allowed us to reveal the design for the upcoming official Sony PSN Portable ID! Scheduled to hit very soon, we're all excited at Playfire, and cannot wait to try it out! The ID will be from eu.playstation.com and it'll update automatically based on the Portal. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 OK, takk for svar. Da får jeg leve litt i troen at dette kommer. Så et annet spørsmål. Er det ikke slik at du kan installere spillene til PS3? Isåfall hvordan gjør jeg dette på Killzone 2? Var ingen valg for og kunne installere den... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Installere spillene? NEI! Det er på NXE på Xbox 360. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Javel forklar hvorfor mange av "kompisene" mine har lagt inn enkelte spill på HDD ? Endret 10. mars 2009 av Bare Ban Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Javel forklar hvorfor mange av "kompisene" mine har lagt inn enkelte spill på HDD ? De har kjøpt det på PS Storen sikkert. No vet eg ikkje kor store spill du mener da. Burnout Paradise og Warhawk e vel de eneste blu-ray spillene man får på storen. Endret 10. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg