Gå til innhold

Playstation 3- Informasjon og diskusjonstråd!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endret førstepost slik at det ser litt mer ryddigere ut samt endret litt på tittelen.

Neste steg er da å legge til modellene, og mer info. i "ofte stilte spørsmål (FAQ)."

Lurer da på hva dere syntes om førsteposten designmessig?

Er det nå kronglete og uoversiktlig, eller er det sånn det bør være?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Sony's Atrac-format, har noe som kalles "ATRAC Advanced Lossless". Vil nesten tro at PS3 støtter dette? Men et veldig lite brukt format, antar at få av oss har musikksamlingen på det formatet :)

Ellers er det vel dårlig med støtte for FLAC, WMA Lossless og lignende. En mulighet da er vel å streame det som WAV/PCM fra PCen med f.eks PS3 Media Server.

Lenke til kommentar

Atrac blir nok litt for sært, om det i det heile tatt fungerer. Eg hadde trudd at WMA lossless i det minste skulle fungere, i og med at vanlege WMA filer er støtta, men det ser visst ikkje sånn ut. Dette er skuffende. Skal ein først tilby støtte for ymse musikkformat bør det vere ein sjølvfølgje å inkludere støtte for lossless format. Streaming går sikkert, men er ikkje eit alternativ for meg. Jaja, takk for svar.

Lenke til kommentar

Det har vel vore nokre rykter rundt firmware 2.7 som skal ha cross-game invites og chat. Men dei ryktene har også nevnt in-game browsing via XMB, som er veldig lite sannsynleg. XMB kan vere treig nok i spel elles, skal ein i tillegg ha ein browser kjørande...

Dei fleste som har brukt Playfire for å manuelt lage trophy card tidlegare har sikkert fått med seg denne kunngjeringa, men neppe alle: http://www.playfire.com/trophies

Our good friends at Sony have allowed us to reveal the design for the upcoming official Sony PSN Portable ID! Scheduled to hit very soon, we're all excited at Playfire, and cannot wait to try it out! The ID will be from eu.playstation.com and it'll update automatically based on the Portal.
Lenke til kommentar
Javel forklar hvorfor mange av "kompisene" mine har lagt inn enkelte spill på HDD ?

De har kjøpt det på PS Storen sikkert. No vet eg ikkje kor store spill du mener da.

Burnout Paradise og Warhawk e vel de eneste blu-ray spillene man får på storen.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...