Svein_Jarle Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette er bra! Er det noe å tenke på å ta med de forskjellige modellene som har kommet og hva som skiller dem? Og kanskje det kan legges til link til service-guider. Som f.eks. hvordan man kan skifte harddisk, samt kanskje hvordan man skifter Blu-Ray-laser selv? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Dette er bra! Er det noe å tenke på å ta med de forskjellige modellene som har kommet og hva som skiller dem? Og kanskje det kan legges til link til service-guider. Som f.eks. hvordan man kan skifte harddisk, samt kanskje hvordan man skifter Blu-Ray-laser selv? Hvis ingen andre ordner med HDD bytte, så kan jeg lage en tråd til det og! Og jeg arbeider i øyeblikket med modellene og sammenligning mellom de! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) PlayStation 3 Glows With amBX amBX is a technology originally developed for the PC by Phillips Research that incorporates lighting, rumble, and even air-flow peripherals to help deliver real-world sensory experiences in video games and television entertainment Høres spennende ut! Har vært på 4-d "kinoer" i usa, og blant annet blitt nyst på av Esel (vann sprut i ansiktet) og hatt ederkopper ved beina (vet ikke helt hva det var :unsure: ), så dette høres moro ut. Sammen med 3D er dette virkelig neste generasjon Endret 4. februar 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 PlayStation 3 Glows With amBX amBX is a technology originally developed for the PC by Phillips Research that incorporates lighting, rumble, and even air-flow peripherals to help deliver real-world sensory experiences in video games and television entertainment Høres spennende ut! Har vært på 4-d "kinoer" i usa, og blant annet blitt nyst på av Esel (vann sprut i ansiktet) og hatt ederkopper ved beina (vet ikke helt hva det var :unsure: ), så dette høres moro ut. Sammen med 3D er dette virkelig neste generasjon Hva er forskjellen på 4D og 3D? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 3D er jo at det ser ut som om ting er utenfor skjermen etc. 4D er en ekstra "dimensjon" ved hjelp av f.eks. vannsprut, vindkast o.l. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ah, Jeg skjønner. 4D SPILL? Får man haglepatroner i fleisen da? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 amBX is a technology originally developed for the PC by Phillips Research that incorporates lighting, rumble, and even air-flow peripherals to help deliver real-world sensory experiences in video games and television entertainment Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du får lov til å kopiere så mye du vil fra min tråd på diskusjon.no om du vil. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Du får lov til å kopiere så mye du vil fra min tråd på diskusjon.no om du vil. Den er grei. Flott at det er fint, du har jo mye bra informasjon i den tråden! Er akkurat nå ferdig med de forskjellige modellene, og det blir da lastet opp i løpet av dagen, og jeg har også fått litt inspirasjon fra Lakus, så det blir endringer i førstepost. Er det noe annet dere vil ha med, send meg en pm, eller post en kommentar om det. Flott å se deg her Nimrad! Velkommen til forumet! Endret 7. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
xip Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg suger etter Playstation 3... Er så langt ifra bestill knappen... Gått lei Xbox 360... Leverer sony virkelig varene? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Leverer sony virkelig varene? IMHO: Nei! Hvorfor? Føler jeg får så mye mindre tilbake av konsollen kontra hva X360 gir meg. Andre har sikkert andre meninger, men vær så snill... ingen konsollkrig Lenke til kommentar
xip Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Leverer sony virkelig varene? IMHO: Nei! Hvorfor? Føler jeg får så mye mindre tilbake av konsollen kontra hva X360 gir meg. Andre har sikkert andre meninger, men vær så snill... ingen konsollkrig Min 360 gir meg spill til 10kr.. "host host" Men jeg trenger nok PS3 til "Blåfilmer".. bedre med en box som kan gjøre litt av vært enn standalone "blåfilmavspiller" Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Leverer sony virkelig varene? IMHO: Nei! Hvorfor? Føler jeg får så mye mindre tilbake av konsollen kontra hva X360 gir meg. Andre har sikkert andre meninger, men vær så snill... ingen konsollkrig Min 360 gir meg spill til 10kr.. "host host" Men jeg trenger nok PS3 til "Blåfilmer".. bedre med en box som kan gjøre litt av vært enn standalone "blåfilmavspiller" Go buy! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Forresten hvis noen vil ha større HDD, bare trykk her Lenke til kommentar
xip Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Leverer sony virkelig varene? IMHO: Nei! Hvorfor? Føler jeg får så mye mindre tilbake av konsollen kontra hva X360 gir meg. Andre har sikkert andre meninger, men vær så snill... ingen konsollkrig Min 360 gir meg spill til 10kr.. "host host" Men jeg trenger nok PS3 til "Blåfilmer".. bedre med en box som kan gjøre litt av vært enn standalone "blåfilmavspiller" Go buy! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Forresten hvis noen vil ha større HDD, bare trykk her Men da er den bestilt^^ BTW: 3495 på komplett.no Tenker faktisk å kjøre PSUbuntu på den også, liker tanken at man kan kjøre NES og SNES emulatorer.. Imorgen så må jeg svi at litt penger på Blåfilmer. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Takk for god info=) Nå gjenstår det bare å spare nok cash. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Leverer sony virkelig varene? IMHO: Nei! Hvorfor? Føler jeg får så mye mindre tilbake av konsollen kontra hva X360 gir meg. Andre har sikkert andre meninger, men vær så snill... ingen konsollkrig Min 360 gir meg spill til 10kr.. "host host" Men jeg trenger nok PS3 til "Blåfilmer".. bedre med en box som kan gjøre litt av vært enn standalone "blåfilmavspiller" Go buy! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Forresten hvis noen vil ha større HDD, bare trykk her Men da er den bestilt^^ BTW: 3495 på komplett.no Tenker faktisk å kjøre PSUbuntu på den også, liker tanken at man kan kjøre NES og SNES emulatorer.. Imorgen så må jeg svi at litt penger på Blåfilmer. Har du fått den? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du får lov til å kopiere så mye du vil fra min tråd på diskusjon.no om du vil. Den er grei. Flott at det er fint, du har jo mye bra informasjon i den tråden! Er akkurat nå ferdig med de forskjellige modellene, og det blir da lastet opp i løpet av dagen, og jeg har også fått litt inspirasjon fra Lakus, så det blir endringer i førstepost. Er det noe annet dere vil ha med, send meg en pm, eller post en kommentar om det. Flott å se deg her Nimrad! Velkommen til forumet! Takker! Bra tråd! Jeg er ganske dårlig til å oppdatere min egen... :unsure: Keep up the good work;) Lenke til kommentar
xip Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har du fått den? Har den imorgen Ikke fått BD Filmer i posten enda da. Men får leke litt med den imorgen hvertfall. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har du fått den? Har den imorgen Ikke fått BD Filmer i posten enda da. Men får leke litt med den imorgen hvertfall. OK...Legg meg til på PlayStation Network når du har registrert deg da: PSN: usveinha97 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bytt navn på tråden: Playstation 3- diskusjons - og informasjonstråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg