Gå til innhold

Playstation 3- Informasjon og diskusjonstråd!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er bra!

Er det noe å tenke på å ta med de forskjellige modellene som har kommet og hva som skiller dem? Og kanskje det kan legges til link til service-guider. Som f.eks. hvordan man kan skifte harddisk, samt kanskje hvordan man skifter Blu-Ray-laser selv?

Hvis ingen andre ordner med HDD bytte, så kan jeg lage en tråd til det og!

Og jeg arbeider i øyeblikket med modellene og sammenligning mellom de!

Lenke til kommentar

PlayStation 3 Glows With amBX

amBX is a technology originally developed for the PC by Phillips Research that incorporates lighting, rumble, and even air-flow peripherals to help deliver real-world sensory experiences in video games and television entertainment

Høres spennende ut! Har vært på 4-d "kinoer" i usa, og blant annet blitt nyst på av Esel (vann sprut i ansiktet) og hatt ederkopper ved beina (vet ikke helt hva det var :unsure: ), så dette høres moro ut. Sammen med 3D er dette virkelig neste generasjon :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
PlayStation 3 Glows With amBX

amBX is a technology originally developed for the PC by Phillips Research that incorporates lighting, rumble, and even air-flow peripherals to help deliver real-world sensory experiences in video games and television entertainment

Høres spennende ut! Har vært på 4-d "kinoer" i usa, og blant annet blitt nyst på av Esel (vann sprut i ansiktet) og hatt ederkopper ved beina (vet ikke helt hva det var :unsure: ), så dette høres moro ut. Sammen med 3D er dette virkelig neste generasjon :)

Hva er forskjellen på 4D og 3D?

Lenke til kommentar
Du får lov til å kopiere så mye du vil fra min tråd på diskusjon.no om du vil.

Den er grei. Flott at det er fint, du har jo mye bra informasjon i den tråden! ;)

Er akkurat nå ferdig med de forskjellige modellene, og det blir da lastet opp i løpet av dagen, og jeg har også fått litt inspirasjon fra Lakus, så det blir endringer i førstepost.

Er det noe annet dere vil ha med, send meg en pm, eller post en kommentar om det. :)

Flott å se deg her Nimrad! Velkommen til forumet! :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Leverer sony virkelig varene?

IMHO: Nei! Hvorfor? Føler jeg får så mye mindre tilbake av konsollen kontra hva X360 gir meg.

Andre har sikkert andre meninger, men vær så snill... ingen konsollkrig :(

Min 360 gir meg spill til 10kr.. "host host"

Men jeg trenger nok PS3 til "Blåfilmer".. bedre med en box som kan gjøre litt av vært enn standalone "blåfilmavspiller"

Lenke til kommentar

IMHO: Nei! Hvorfor? Føler jeg får så mye mindre tilbake av konsollen kontra hva X360 gir meg.

Men jeg trenger nok PS3 til "Blåfilmer".. bedre med en box som kan gjøre litt av vært enn standalone "blåfilmavspiller"

Go buy! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID=

Forresten hvis noen vil ha større HDD, bare trykk her

Lenke til kommentar

Men da er den bestilt^^

BTW: 3495 på komplett.no :)

Tenker faktisk å kjøre PSUbuntu på den også, liker tanken at man kan kjøre NES og SNES emulatorer.. :D

Imorgen så må jeg svi at litt penger på Blåfilmer.

Lenke til kommentar

Men da er den bestilt^^

BTW: 3495 på komplett.no :)

Tenker faktisk å kjøre PSUbuntu på den også, liker tanken at man kan kjøre NES og SNES emulatorer.. :D

Imorgen så må jeg svi at litt penger på Blåfilmer.

Har du fått den?

Lenke til kommentar
Du får lov til å kopiere så mye du vil fra min tråd på diskusjon.no om du vil.

Den er grei. Flott at det er fint, du har jo mye bra informasjon i den tråden! ;)

Er akkurat nå ferdig med de forskjellige modellene, og det blir da lastet opp i løpet av dagen, og jeg har også fått litt inspirasjon fra Lakus, så det blir endringer i førstepost.

Er det noe annet dere vil ha med, send meg en pm, eller post en kommentar om det. :)

Flott å se deg her Nimrad! Velkommen til forumet! :)

Takker! :) Bra tråd! Jeg er ganske dårlig til å oppdatere min egen... :unsure:

Keep up the good work;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...