Gå til innhold

Playstation 3- Informasjon og diskusjonstråd!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har tenkt å overføre savegames fra en ps3, til en annen. Vil dette være noe særlig problem om jeg bruker en minnepenn og kopierer en savegames over på denne for å så legge den til på en annen ps3? Er det et mellomledd jeg har glemt eller noe jeg bør huske?

Lenke til kommentar

Jeg fikk istad mail-kvittering på kjøp gjort med min PSN-konto.

Min playstation har ikke vært i bruk, så dette får meg til å undre litt. Jeg vet at jeg en gang for lenge siden har vært logget på PSN hos en annen person, men trodde jeg både hadde slettet min bruker og logget inn et annet sted i ettertid.

Hva har skjedd? Forblir man logget inn for evig uten å måtte taste passord for kjøp?

Takker for svar :)

Endret av genser
Lenke til kommentar

Kjøpte du noe på psn når du var hos kameraten din? Det hender iblant at det tar lang tid før du får beskjed via mail om at du har kjøpt noe og før pengene trekkes.

For at kameraten din skal kunne gå inn på din psn senere må du ha valgt husk passord når du skulle logge på. Det er den eneste muligheten for at han kan ha gått inn på din psn konto.

Kan hende at kontoen din er hacket også da

Lenke til kommentar

Kvitteringen er på produkter jeg ikke har kjøpt med omtrent dagens dato, så er ikke det som er tingen.

Og Sony sine servere blir vel ikke hacket sånn helt uten videre? Eller er det noe stort brekk jeg ikke har fått med meg.

Hm, jeg må vel ha lagret passordet der, da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noe jeg ikke forstår. Hvorfor kan ikke PS3 spille av Mpeg4 filer over trådløsnett når VOB filer av høyere kvalitet går rett igjennom uten noen problemer.

Med Mpeg4 så stopper filmen opp (hakker) hvert 2sek og det er umulig og kunne se på filmen. Mens MKV-VOB filer går som varm kniv i smør.

Er det en Bug i PS3 som gjør at den ikke greier og spille av Mpeg4 filer over nett? Kan ikke finne noen svar på nettet om dette..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...